Vietų, pastatų ir mechanizmų taisyklės

1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šis taisyklių skyrius reglamentuoja pastatų, kitų konstrukcijų ir reljefo modelių, taip pat įvairių mechanizmų ir prietaisų modeliavimą ir naudojimą.
1.2. Vietos sienų vietos, vartai, žaidžiami statiniai, taip pat žaidimo stovykla turi būti derinama su regiono meistru arba pagrindiniu žaidimo meistru ar jį pakeičiančiu asmeniu. Būkite pasirengę perkelti pastatus ir stovyklas, kurie nėra derinami su meistrais, į kitą vietą.
1.3. Medžiagos tvoroms, sienoms, vartams ir pastatams.
1.3.1. Sienų, vartų ir pastatų karkasui gali būti naudojamos šios medžiagos: mediena, apvali mediena, briaunota lenta, pastoliai, metaliniai arba polimeriniai vamzdžiai ar sijos. Taip pat medžiai gali būti naudojami rėmui, nepadarant jiems žalos (pavyzdžiui, važiuojant vinimis). Rėmas turi būti suprojektuotas taip, kad konstrukcija nesugriūtų nuo laukiamos apkrovos.
1.3.2. Tvoroms, sienoms, stogams ir kitiems nešančiosioms dangoms gali būti naudojamos šios medžiagos: fanera, medžio drožlių plokštės ar kitos plokštės, reklaminė juosta, brezentas, neaustinės ir neaustinės medžiagos, šieno blokai, nendrių kilimėliai, virvių modeliai, plastikiniai arba austi tinklai ar grotelės.
1.3.3. Apkrovą prisiimantys sutapimai (šaudymo galerijos, antrasis pastato aukštas ir kt.) Gali būti pagaminti iš: kraštų lentų, faneros, medžio drožlių plokščių ir kitų plokščių, atsižvelgiant į numatomą jų apkrovą.
1.3.4. Konstrukcijos (sienos, konstrukcijos, rėmai, baldai ir kt.), Kurias nurodo regiono meistras ar kitas dirbtuvių grupės atstovas, po žaidimo turi būti išardomi iki tokio dydžio, kad būtų patogu išmesti, ir sulankstyti regiono meistro nurodytoje vietoje.

2. Automobilių stovėjimo
aikštelė Automobilių stovėjimo aikštelė yra vieta be įtvirtinimų.
2.1. „Parkavimo“ tipo vieta neturi jokių tvorų.
2.2. Kad būtų galima laisvai patekti į kovinę zoną, „Parking“ tipo vietose turi būti ne mažiau kaip 3 praėjimai be kliūčių, palapinių ir pastatų.
2.2.1. Praėjimų plotis turi būti ne mažesnis kaip 3 metrai.
2.2.2. Perėjimai turėtų nukreipti kovinę zoną iš skirtingų pusių.
2.3. „Parkavimo“ tipo vietos kovinė zona turi būti ne mažesnio kaip 10 metrų skersmens apskritimas arba bet kokios kitos formos, į kurią galima įbrėžti tokį ratą.
2.4. „Parkavimo“ tipo vietoje negali būti įtvirtintų statinių.

3. Įtvirtinta stovykla
Įtvirtinta stovykla yra vieta su minimalia gynyba.

3.1. „Fortified Camp“ tipo vietoje turi būti ne mažiau kaip 15 metrų ilgio užpuolimo tvora (skaičiuojant mobilųjį ruožą). Likusi vieta taip pat turėtų būti aiškiai aptverta. Pastatų ar palapinių sienos gali būti tvoros dalis.
3.1.1. Užpuolimo tvora turėtų būti aplinkos tvora, pagaminta iš mantijų, medinių ežių, kuolų ar tvorų tvoros, ne mažesnio kaip 60 cm ir ne didesnio kaip 130 cm aukščio.
3.1.2. Pagal savo užpuolimo tvorą turi būti aplinkiniai vartai, durys, vartai ar kita konstrukcija, kuri uždaro laisvą prieigą prie vietos, bent 1 metro pločio. Vartai ar kita konstrukcija, ribojanti prieigą prie vietos, turi laisvai atsidaryti ir turėti varžtą ar kitą užraktą.
3.1.3. Užpuolimo barjeras turėtų būti suprojektuotas taip, kad norint jį įveikti, reikėjo akivaizdžiai lipti, šliaužti po juo ar įspausti tarp jo konstrukcijos elementų (tačiau tai draudžiama).
3.1.4. Užpuolimo tvora turėtų būti minimaliai traumuojanti: joje neturėtų būti
išsikišusių aštrių kampų, užaštrintų medinių kuolų ir kitų pavojingų elementų. 3.1.5. Audros tvora turi būti pakankamai tvirta, kad atlaikytų ant jos krentantį ir žaidimo ginklų pataikytą žaidėją.
3.2. „Fortified camp“ tipo vieta užpuolimo tvoros konstrukcijoje turi turėti judamą plotą, esantį užpuolimo tvoros centre, kuris turi būti visiškai pašalintas pašalinus apgulties smūgių vietą iš įtvirtinimų, paliekant laisvą praėjimą .
3.2.1. Svetainė mobiliesiems turi būti bent 5 metrų pločio.
3.2.2. Mobilioji zona turi būti suprojektuota taip, kad ją būtų galima greitai įdiegti ir nuimti. Mobilios zonos valymo laikas 2-3 žaidėjams neturėtų viršyti 1 minutės. Planuojant stovyklą, būtina numatyti vietą už kovos zonos ribų laikinai laikyti užpuolimo tvoros mobilųjį skyrių.
3.3. „Sutvirtintos stovyklos“ tipo kovinė zona turėtų būti tiesiai už užpuolimo tvoros, netoli jos mobiliosios sekcijos.
3.3.1. „Fortified camp“ tipo kovos zona turi būti ne mažesnė kaip 15×15 metrų kvadratas arba bet kurios kitos formos, į kurią būtų galima įrašyti tokią aikštę.
3.4. Pagrindinė įtvirtinimų, esančių „įtvirtintos stovyklos“ tipo vietoje, smūgis yra 6 apgulties smūgiai. Žaidimo metu jis gali būti padidintas žaidimo techninėmis priemonėmis pasitelkiant „Engineering“ ar „Magic“, bet ne daugiau kaip iki 12 apgulties smūgių.

4. Tvirtovė
Tvirtovė yra vieta su visaverčiais gynybiniais statiniais.
4.1. Tvirtovė turi turėti ne mažesnę kaip 10 metrų ilgio užpuolimo sieną (įskaitant vartus). Likusi vieta taip pat turėtų būti aiškiai aptverta. Pastatų ar palapinių sienos gali būti tvoros dalis.
4.1.1. Tvirtovės užpuolimo siena turi būti bent 2 metrų aukščio tvirta siena, imituojanti palisadą, mūrą ar masyvią rąstinę konstrukciją. Norint numesti akmenis ir rąstus nuo tvirtovės sienos, jo aukštis (iki mūšio dugno) turi būti ne mažesnis kaip 3,5 metro.
4.1.2. Tvirtovės užpuolimo sienoje gali būti parapetai ir galerijos, prie kurių veda mažiausiai 2 laiptai.
4.1.3. Tvirtovės užpuolimo sienos struktūra gali būti dantys išilgai sienos.
4.1.4. Tvirtovės užpuolimo siena gali turėti spragas su standžiu rėmu, kad per jas šaudytų.
4.1.5. Tvirtovės užpuolimo siena turi būti tvirta ir tvirtai pritvirtinta, atlaikyti vidutinius smūgius ir kaboti ant jos iš abiejų pusių.
4.1.6. Tvirtovės užpuolimo sienos struktūroje neturėtų būti traumuojančių elementų: išsikišusių tvirtinimo detalių, aštrių kampų ir kt.
4.2. Jo statomoje tvirtovėje turi būti vartai, esantys užpuolimo sienos centre.
4.2.1. Tvirtovės vartų anga turi būti bent 2,5 metro aukščio ir 2,5 metro pločio.
4.2.2. Tvirtovės vartai turi būti bent 2 metrų aukščio ir 2,5 metro pločio. 4.2.3. Aptvertos (bet kokiu būdu) erdvės ilgis už tvirtovės vartų angos neturėtų viršyti 2 metrų.
4.2.3. Jokios vidinės vartų angos dalies konstrukcijos, kurios reiškia galimybę užpulti užpuolikus iš šono ar iš viršaus, pasislėpti už konstrukcinių elementų, yra neleistinos.
4.2.4. Tvirtovės vartai turi būti tvirtai ir palydėti. Jie turi atlaikyti vidutinius smūgius ir smūgius, nepažeisdami nė vieno jų konstrukcinio elemento.
4.2.5. Tvirtovės vartai iš vidaus turi turėti varžtą ar kitą spyną.
4.2.6. Tvirtovės vartai turi atsidaryti visiškai į išorę (prispausti prie sienos arba nuleisti žemyn) ir šioje vietoje tvirtai tvirtinti tvirtinimo elementus.
4.3. „Tvirtovės“ tipo vietos kovinė zona turėtų būti tiesiai už užpuolimo sienos, netoli vartų.
4.3.1. „Tvirtovės“ tipo vietos kovinė zona turi būti ne mažesnė kaip 15×15 metrų kvadratas arba bet kokios kitos formos, į kurią tokį kvadratą galima įsirašyti.
4.4. Pagrindinis tvirtovės tipo įtvirtinimų smūgis yra 9 apgulties smūgiai. Žaidimo metu jį galima padidinti žaidimo techninėmis priemonėmis pasitelkiant „Engineering“ ar „Magic“, bet ne daugiau kaip iki 18 apgulties smūgių.

5. Požemiai (ir kitos vietos, turinčios ypatingų savybių)
5.1. Požemiai yra ribota teritorija, kontroliuojama unikalių savybių turinčių žaidimų personažų.
5.2. Kaip ir bet kuris grojamas pastatas, bet koks požemis turi atitikti vizualinius ir medžiagų reikalavimus, tačiau jis neturi būti įtvirtintas pastatas ir turėti vartus ar vartus.
5.3. Požemis yra viena ar kelios ribojamos zonos, kuriose žaidimo technikas, esantis teritorijoje ir priimantis žaidėjus, svečiams atlieka savavališkus bandymus. Šie testai gali apimti įvairias sritis – nuo fizinės jėgos ar judrumo iki žinių apie logikos nustatymą ar užduotis.
5.4. Kiekvienas požemio bandymas turėtų būti pateiktas MG tikrinti projektavimo etape, kad būtų galima išsamiau aptarti ir paaiškinti bandymo atitiktį saugos priemonėms ir projekto dvasią.
5.5. Apsilankymo taisyklėse turėtų būti nurodytas požemio veikimo laikas, mažiausias ir didžiausias žaidėjų grupės dydis, kurį požemis gali priimti, nurodymas, ar teritorijoje galima vykdyti karo veiksmus ir ar yra apribojimai ginklų požemio teritorijoje, ar įmanoma mirti jos teritorijoje ir pan.

6. Pastatai
6.1. Automobilių stovėjimo aikštelėse ir stovyklose pagrindiniai statiniai yra palapinių, pastogių ir kitų laikinų statinių modeliai. Miestuose ir tvirtovėse – pastatai (stacionarūs statiniai).
6.2. Stacionariems pastatams: pastatų sienos modeliuojamos iš austų ir neaustinių medžiagų, faneros ir kitų tankių medžiagų, trukdančių praeiti ir tikrinti.
6.3. Bet kurio pastato sienos yra nesugriaunamos, į pastatą galima patekti tik pro įėjimą arba pro langus (nepažeidžiant konstrukcijos).
6.4. Konstrukciją galima sutvirtinti, jei ji turi aukštą palydos lygį, pakankamai tvirtą rėmą ir ne mažiau kaip 200 cm aukščio ir 100 cm pločio duris, kuriose yra varžtas arba spyna. Tokia struktūra laikoma sustiprinta.
6.5. Pastatų apgulties smūgiai nurodomi sertifikate, kuris pritvirtintas prie durų staktos. Apgulties smūgiai pašalinami taip pat, kaip sunaikinti tvirtovės vartus atitinkamais apgulties ginklais ar magija. Pagrindinis statinio apgulties smūgių skaičius yra 3. Statinio apgulties smūgių skaičius gali būti padidintas taip pat, kaip ir tvirtovės įtvirtinimuose, tačiau ne daugiau kaip 6 apgulties smūgių.

6.5.1. Pašalinę visus apgultus smūgius iš įtvirtintos struktūros, visi viduje esantys žmonės per minutę turi jį palikti arba būti sunkiai sužeisti.
6.6. Sunaikintus įtvirtintus pastatus inžinieriai atkuria išteklių kaina. Skirtingai nuo vietų, vartų ir pan., Įtvirtintų statinių apgultys hitai neatsinaujina savaime.

7. Laivai (upių laivai)
7.1. Laivai yra įtvirtintos konstrukcijos rūšis. Jie gali būti išdėstyti vietose, iš kurių galima patekti į upes, susitarus su MG.
7.2. Laivų šonai sumodeliuoti austomis ir neaustinėmis medžiagomis, fanera ir kitomis tankiomis medžiagomis, kurios trukdo praėjimui ir patikrinimui. Lentų aukštis turi būti ne mažesnis kaip 1 metras 20 cm, o vienos lentos ilgis – mažiausiai 5 metrai. Laivo plotis yra mažiausiai 2 metrai.
7.3. Laivas turi turėti bent 180 cm ilgio ir 100 cm pločio kopėčias. Įlipti į laivą arba įlipti galima tik per kopėčias.
7.4. Šiame žaidime modeliuojami TIK upių laivai, todėl laivo aplinka turi atitikti upių laivus, žr. Nuorodą
7.6. Laivas gali turėti ginklų denį. Pagal tvirtovės ginklų taisykles šaunamuosius ginklus ir apgulties ginklus leidžiama dėti tik ant jo. Ginklų denis – platforma arba platforma, pakelta virš žemės, dydis turėtų leisti šaudant surasti visą karinės transporto priemonės ekipažą. Vienam laivui – ne daugiau kaip du ginklai.
7.7. Laivas turi apgulties smūgius, nukentėjusi teritorija yra bet kuri laivo dalis. Laivo apgulties smūgiai nurodomi pažymėjime, kuris pritvirtinamas gerai matomoje vietoje priešais perėją. Apsaugos smūgiai pašalinami taip pat, kaip sunaikinti įtvirtintas struktūras tinkamais apgulties ginklais ar magija. Pagrindinis laivo apgulties smūgių skaičius yra 3 (galima pakeisti atsižvelgiant į laivo aplinką). Laivo apgulties smūgių skaičių galima padidinti panašiai kaip įtvirtintose konstrukcijose, bet ne daugiau kaip iki 6 apgulties smūgių.
7.8. Laivus, taip pat įtvirtintus pastatus, restauruoja inžinieriai išteklių sąskaita. Skirtingai nuo vietų įtvirtinimų, jų negalima atkurti atskirai.
7.9. Kai iš laivo pašalinami visi apgulties smūgiai, viduje esantys žaidėjai privalo jį palikti per 1 minutę. Jei žaidėjas nepalieka laivo nurodytu laiku, jis pereina į „negyvą“ būseną.
7.10. Per laivo šonus (į abi puses) galite vykdyti tolimą kovą, tačiau negalite naudoti artimųjų ginklų.

8. Tiltai ir keltai
8.1. Tiltai ir keltai teikia keltus per upes.
8.2. Bazinis tilto apgulties smūgių skaičius yra 12, keltui – 9. Jį galima stebuklingai ar kitaip padidinti, bet ne daugiau kaip du kartus.
8.3. Apsaugos smūgiai pašalinami ir atstatomi iš keltų ir tiltų pagal bendrąsias taisykles.
8.4. Sunaikinimas įvyksta, kai visi apgulties smūgiai pašalinami iš struktūros. Jei hitai išlieka, keltas ar tiltas veikia. Sunaikintu tiltu neįmanoma pereiti upės, taip pat naudotis sunaikintu keltu.
8.5. Tilto ar kelto sunaikinimas ir atstatymas įrašytas į jo pažymėjimą. Atkūrimas, kai pašalinami ne visi apgulties įvykiai, įvyksta po 5 minučių. iki pažymoje nurodytos.
8.6. Imituojant kelto sunaikinimą, kelto platforma turi būti toje pačioje pusėje kaip užpuolikas. To negalima padaryti „per upę“ ar važiuojant.

9. Ūkiniai ir kiti pastatai
9.1. Apsaugos smūgiai pašalinami kaip iš įprastų pastatų, žr. 6 p.
9.2. Reikalavimai ekonominiams ir kitiems pastatams aprašyti atitinkamose taisyklėse, pavyzdžiui, Ekonomikos taisyklėse.

10. Ne žaidimų teritorija
10.1. Nežaidžiama teritorija yra mentele ir šalia jos esanti teritorija, pirmosios pagalbos postas, apsaugos postas, dušas, maudymosi paplūdimys, automobilių stovėjimo aikštelė, laisvai stovintys ne žaidimo vietos ir kitos vietos, kuriose yra atitinkami užrašai. arba yra logiškai netinkami sąveikai žaidime.
10.2. Nežaidžiamos vietų stovyklos yra aptvertos signaline juostele dviem raudonos ir baltos spalvos juostomis, jas galima aptverti kitomis medžiagomis. Iš žaidimų zonos galima nueiti į žaidimo zoną, įrengus ženklą „Nežaisti stovyklą“.

11. SPYNOS
11.1. Spyna modeliuojama kaip antraštės tipo spyna su raktu. Durys, skrynia ir pan., Ant kurių pakabinama spyna, turi būti su kilpelėmis, ant kurių pakabinta.
11.2. Kiekviena spyna turi bent tris raktus. Vienas raktas imituoja pagrindinį raktą, vieną laiko vietos regioninis meistras, likusi dalis perduodama pilies savininkui.
11.3. Bet kuris grotuvas su raktu gali atidaryti ir uždaryti spyną. Draudžiama atidaryti spynas, jas pažeidžiant mechaniškai.
11.4. Spynos atidaromos naudojant pagrindinį raktą (dublikatą). Pagrindinius raktus meistrai įdeda į požemius, lobius, retais atvejais juos perduoda vagims nenurodydami priklausymo spynai ir pan.
11.5. Sulaužius spyną pagrindiniu raktu, spyna visada lieka atidaryta.
11.6. Spynos galima nusipirkti parduotuvėse arba atsinešti su savimi, tačiau, norėdami jas įtraukti į žaidimą, būtinai atiduokite vieną iš raktų regiono meistrui.
11.7. Kai sutvirtinto statinio durys yra sunaikintos, užrakintos ginklu, kuris pašalina apgulties smūgius, savininkas turi pats atidaryti pilį, o jei jo nėra, kapitonas gali atidaryti pilį arba leisti įeiti į statinį per ne žaidimą. siena.

12. Spąstai.
12.1. Spąstai yra mechanizmas, kuris, ištraukus virvę, įjungia krekerį ar kitą garsų garsą skleidžiantį įrenginį.
12.2. Spąstai turi būti saugūs juos įjungusiam žaidėjui. Į krekerį draudžiama dėti smėlio, konfeti ir kitų medžiagų. Virvė turėtų nutrūkti, stengiantis į ją atsitrenkti. Lynas neturėtų būti ištemptas žmogaus akių ar gerklės lygyje, t. ne aukščiau kaip 1 m virš paviršiaus. Aktyvatoriaus lyno ilgis yra ne didesnis kaip 2 m.
12.3. Per ciklą leidžiama įrengti ne daugiau kaip 5 gaudykles. Diegimas prieš žaidimo pradžią neleidžiamas.
12.4. Spąstai neveikia prieš būrio narius ir esant kovinei situacijai (po to, kai viena iš šalių smogė ar šovė, net ir neveiksminga).
12.5. Įstrigęs žaidėjas patenka į sunkiai sužeistą būseną. Jei keli žmonės patenka į spąstus, tai veikia artimiausią iš jų.
12.6. Skirtingo tipo spąstai, kaip ir kiti mechanizmai, yra suderinami su MG individualiai.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

    wpChatIcon