Magijos ir kunigystės taisyklės – burtų priedas

1. Ugnies mokykla.

Magas Mokyklos atributas: įgyja „kankinimo“ įgūdžių, gali naudoti savo ginklą (lazdą, kardą ar durklą) kaip kankinimo įrankius.

1.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar panašiai, pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

1.2. Sunaikinimas. Kova. Tangentas. Padaro 10 apgulties smūgių pažeidimų bet kokiam objektui ar struktūrai, turinčiam apgulties smūgius. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. Sąveikos taisykles. Naudokite 1 kartą per mūšį.

1.3. Magiški spąstai. Buffas Magas po stovinčia taure ant knygos puslapio, ritinio, kortelės, voko, karsto vidinio paviršiaus, krūtinės pritvirtina lipduką, kad jo nebūtų galima pamatyti be tiesioginio manipuliavimo objektu. Lipduke turi būti tekstas „Stebuklingas spąstai! -5 hitai! Vienkartinis “ir užkeikimo data. Personažas, radęs šį lipduką, užima 5 pataikymo taškus (kaip stebuklingas sviedinys) ir turi sunaikinti lipduką. Užkeikimas negali būti naudojamas kaip ginklas, pavyzdžiui, atidarius ritinį su spąstais priešininko veide.

1.4. Stebuklinga pilis / pančiai. Tangentas. Debuffas. Užburiant duris ar skrynią, jų negalima atidaryti be magijos. Modelis surištas plačia juoda juostele ir stebuklingu lipduku „Stebuklingoji pilis“ su aktorių data. Magas turi būti už struktūros ribų. Negalima naudoti vietos vartuose.

Užmetęs personažą jis laikomas pančiais, negali pulti, naudoti burtus, skristi ir bėgti. Riešai dailiai surišti plačia juoda juostele. Paneles įvedęs magas bet kuriuo metu gali paliesti kerą palietimu. Veiksmo laikas – iki ciklo pabaigos.

1.5. Išgyvenęs. Tangentas. Buffas Galima naudoti tik sunkiai sužeistuose įrenginiuose. Gavėjas stabilizuojamas. Negalima naudoti sau

1.6. Firminis ženklas su ugnimi. Tangentas. Atnaujinama kito gavėjo simbolio ar debuffo trukmė, tai yra, likusi trukmė nustatoma į nulį ir pakeičiama visiškai nauja trukme. Būrimas negali būti du kartus iš eilės už tą patį efektą tam pačiam gavėjui. Modeliuotas papildomu stebuklingu lipduku šalia originalo.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Stebuklinga pilis / pančiai. Gali atidaryti įprastą spyną ar pančius burtais.

Išgyvenęs. +1 gavėjas

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Sunaikinimas. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Magiški spąstai. Gali naudoti burtą, kad pašalintų kažkieno magiškus spąstus.

Stebuklinga pilis / pančiai. Gali užburti kažkieno stebuklingą pilį ar pančius

Išgyvenęs. +1 gavėjas

2. Dangaus mokykla

Magas Mokyklos atributas – atlikęs ritualą mažiausiai 5 minutes (paprastai parengęs horoskopą), jis gali nustatyti magiškus mėgėjus ir debuffus kitam veikėjui paliesdamas ne kovinėje situacijoje.

2.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar pan., Pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

2.2. Išgyvenęs. Tangentas. Buffas Galima naudoti tik sunkiai sužeistuose įrenginiuose. Gavėjas stabilizuojamas. Negalima naudoti sau.

2.3. Įžvalga. Asmeninis. Atlikęs ritualą mažiausiai 1 minutę, ratukas atidaro voką, kuriame yra pranašystė. Negalite rodyti ar skaityti turinio kitiems žaidėjams, galite jį perpasakoti savo žodžiais. Voką galima gauti pas regiono meistrą.

2.4. Magiškas tardymas. Psichinis. Tangentas. Gavėjas turi tiesiogiai ir teisingai atsakyti į 1 ratuko klausimą. Gavėjas neprisimena, kad šis burtas buvo jam išmestas (prisimena, kad jis tiesiog kažkodėl plepėjo).

2.5. Valymas. Tangentas. Visų stebuklingų debuffų ar mėgėjų poveikis pašalinamas iš gavėjo ratuko nuožiūra.

2.6. Audra. Kova. Ratukas uždega 2 žvakutes. Kol jie dega, kiti kovinės sąveikos su ratuku ir jo būriu (ir kariuomene) veikėjai, priešai ar sąjungininkai, esantys 20 metrų spinduliu, negali burti, naudoti stebuklingų sviedinių ar būti užmušti magiškų sviedinių. Neveikia per sienų sienas (veikia simbolius ant vietos sienos). Efekto metu ratukas negali naudoti kitų burtų ar judėti savarankiškai.

Naudojimas: 1 kartą per mūšį.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Išgyvenęs. +1 gavėjas

Magiškas tardymas. +1 klausimas.

Valymas. Gavėjas gali būti struktūra ar daiktas, išskyrus artefaktus.

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Išgyvenęs. +1 gavėjas

Magiškas tardymas. +1 klausimas.

Valymas. Visi gavėjai 5 * 5 m plote. 1 minutės trukmės ritualas.

Audra. Trunka visą laiką iki užpuolimo vietoje pabaigos, kol ratukas dalyvauja puolime, nėra užmuštas ar apsvaigintas. Reikia įspėti apie maršalo efektą.

3. Žvėries mokykla

Magas Mokyklos atributas – ratukas įgyja „Lengvųjų šarvų“ įgūdžius. Tik oda ir kailis gali būti naudojamos kaip pagrindinė dėvėtų šarvų medžiaga (bent jau – kūno apsauga).

3.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar pan., Pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

3.2. Formos pasikeitimas. Asmeninis. Buffas Jis modeliuojamas apsivilkus paukščio kostiumą, kuriame būtinai yra sparnai ir kaukė (priėmimą vykdo magas). Suteikia personažui įgūdį „Skrydis“. Negalima naudoti kovoje. Išsamesnės informacijos ieškokite įgūdžių aprašyme. Veiksmo laikas – 1 valanda. Uniforma / kostiumas ir su tuo susiję įgūdžiai gali būti skirtingi susitarus su magu prieš žaidimą. 

3.3. Morokas. Psichinis. Debuffas. Ratukas pasirenka vieną iš 4 efektų ir taiko jį gavėjui. Gavėjas neprisimena šio burto naudojimo. Pasirinkti iš:

Poveikis, trunkantis 1 valandą (ratukas nurodo laiką ant lipduko gavėjui):

  • gavėjas negali naudoti 1 įgūdžio (nurodytas);
  • gavėjas vaidina paranoją, melancholiją, silpnaprotystę, nerūpestingumą ir kt. abipusiu susitarimu.

Poveikis, trunkantis iki ciklo pabaigos:

  • gavėjas pamiršta 1 simbolį (kad jis buvo pažįstamas ar matė)
  • recipientas pamiršta, kad jis buvo bet kurioje vietoje (požemyje, nelaisvėje ir pan.).

3.4. Plieninis medis. Tangentas. Buffas Magas prideda 5 apgulties pataikymus kiekvienam objektui ar struktūrai, turinčiam apgulties smūgius. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. Sąveikos taisykles. Ratukas prie objekto pažymėjimo pritvirtina lipduką. Tam pačiam objektui galima naudoti ne daugiau kaip 1 kartą per ciklą.

3.5. Gyvybę teikianti sfera. Asmeninis. Buffas Būdamas sunkiai sužeistas, magas gali visiškai atkurti visus smūgius. Imituojama uždegant žvakę ir medituojant 5 minutes. Poveikis išnyksta po pirmo naudojimo. Jei po sunkių sužalojimų praėjo 15 minučių, o magas neuždegė užburtos žvakutės, jis mirė. Žibintuvėlio užkeikimas atliekamas iš anksto vienoje iš kastų ir pažymimas ratuko knygoje, o prie pačios ugnies ant nedegios dalies pritvirtinamas magijos lipdukas.

3.6. Nuodų sukūrimas. Tangentas. Modeliuojama pagal nuodų taisykles, žr. Potions taisyklės. Užkeikimas gali būti naudojamas 1 kartą per ciklą, ryte magas iš meistro gauna 1 atsitiktinę nuodų lustą.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Morokas. +1 gavėjas

Plieninis medis. +5 apgulties pataikymo taškai

Gyvybę teikianti sfera. Asmeninis regeneravimas 2 kartus 

Nuodų sukūrimas. +1 dalis nuodų per dieną.

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Morokas. +1 gavėjas

Plieninis medis. +5 apgulties pataikymo taškai

Gyvybę teikianti sfera. Tangentas. Kito veikėjo, kuris mirė ne anksčiau kaip prieš 10 minučių, prisikėlimas. Būtina kapitono priežiūra.

Nuodų sukūrimas. +1 dalis nuodų per dieną

4. Gyvenimo mokykla

Magas Mokyklos atributas – meistras gali naudoti medžio keitimo formą (žr. Aprašymą 4.3 p.) Kitam simboliui.

4.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar panašiai, pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

4.2. Gyvybę teikianti sfera. Asmeninis. Buffas Būdamas sunkiai sužeistas, magas gali visiškai atkurti visus smūgius. Imituojama uždegant žvakę ir medituojant 5 minutes. Nukrenta po pirmo naudojimo. Jei po sunkių sužalojimų praėjo 15 minučių, o magas neuždegė užburtos žvakutės, jis mirė. Žibintuvėlio užkeikimas atliekamas iš anksto vienoje iš kastų ir pažymimas ratuko knygoje, o prie pačios ugnies ant nedegios dalies pritvirtinamas magijos lipdukas.

4.3. Žaizdų gydymas. Tangentas. Atkuria 1 gavėją iki 5 įvykių. Būtina atlikti magijos ritualą, trunkantį bent 1 minutę.

4.4. Negalavimų išsiuntimas. Tangentas. Gydytojas, sergantis paprasta ar sunkia liga, išgydomas nuo jo. Būtina atlikti magijos ritualą, trunkantį bent 1 minutę.

4.5. Formos keitimas – išdavikas. Kova. Asmeninis. Tangentas. Ratukas prispaudžia abi rankas prie gyvo medžio. Tampa nematomas, nepažeidžiamas kovai ir bet kokiai kitai sąveikai; negali judėti, naudoti kitus burtus, bet gali kalbėti. Poveikis išnyksta, kai magas atleidžia rankas nuo medžio. Naudokite 1 kartą per mūšį.

4.6. Atsinaujinimo sodai. Buffas Ratukas ritualą žolininkės sode atlieka bent 1 minutę. Kitas šio sodo kultivuoto augalo derlius (kunigo pasirinkimas) padidinamas +3 traškučiais. Lipdukas pritvirtintas prie sodo pažymėjimo. Kiekvienas sodas šiuo palaiminimu gali būti užkrėstas tik kartą per stebuklingą ciklą.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Gyvybę teikianti sfera. Asmeninis regeneravimas 2 kartus 

Negalavimų išsiuntimas. Tangentas. Gavėjas išgydomas nuo bet kokios ligos ir nuodų.

Žaizdų gydymas. Atkuria iki 5 hitų, kuriuos galima padalyti į 3 simbolius.

Atsinaujinimo sodai. +1 augalas

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Formos pasikeitimas. Medis. Asmeninis. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Gyvybę teikianti sfera. Tangentas. Kito veikėjo, kuris mirė ne anksčiau kaip prieš 10 minučių, prisikėlimas. Būtina kapitono priežiūra.

Negalavimų išsiuntimas. +1 gavėjas.

Žaizdų gydymas. Atkuria iki 10 hitų, kuriuos galima padalyti iš 5 simbolių.

Atsinaujinimo sodai. +1 augalas

5. Metalo mokykla

Magas Mokyklos atributas – pradžioje startuolis gauna retą gėrimo gaminimo receptą

5.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar pan., Pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

5.2. Plieninis medis. Tangentas. Buffas Magas prideda 5 apgulties pataikymus kiekvienam objektui ar struktūrai, turinčiam apgulties hitų. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. Sąveikos taisykles. Ratukas pritvirtina lipduką prie objekto pažymėjimo. Tam pačiam objektui galima naudoti ne daugiau kaip 1 kartą per ciklą.

5.3. Veidrodžio atspindys. Buffas Iki dabartinio ekonominio ciklo pabaigos alchemikas, kurdamas gėrimą šioje laboratorijoje, gali gauti 1 ką tik pagaminto paprasto gėrimo dublikatą be papildomų komponentų išlaidų, po kurio poveikis pasibaigia. Vienoje laboratorijoje šį burtą galima naudoti tik 1 kartą per ciklą. Po kastos reikia įspėti regiono meistrą apie jos užbaigimą.

5.4. Filosofo akmuo. Tangentas. Reikalingas meistro dalyvavimas. Meistrui duodamas 1 rūdos vienetas. Ratukas atlieka alcheminį ritualą ir rūdą paverčia monetomis. Ritualo pabaigoje meistras paima rūdą ir padovanoja 1 auksinę monetą. 1 burtui galite transformuoti tik 1 rūdos vienetą. Galima naudoti kartą per dieną.

5.5. Sunaikinimas. Kova. Tangentas. Padaro 10 apgulties smūgių žalos bet kokiam objektui ar struktūrai, turinčiai apgulties smūgių. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. Kovos sąveikos taisykles. Naudokite 1 kartą per mūšį.

5.6. Stebuklinga pilis / pančiai. Tangentas. Debuffas. Užburiant duris ar skrynią, jų negalima atidaryti be magijos. Modelis surištas plačia juoda juostele ir stebuklingu lipduku „Stebuklingoji pilis“ su aktorių data. Magas turi būti už struktūros ribų. Negalima naudoti prie vietos vartų.

Užmetęs personažą jis laikomas pančiais, negali pulti, naudoti burtus, skristi ir bėgti. Riešai dailiai surišti plačia juoda juostele. Magas gali bet kada nutraukti savo kerą paliesdamas. Veiksmo laikas – iki ciklo pabaigos.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Plieninis medis. +5 apgulties pataikymo taškai

Veidrodžio atspindys. Retų gėrimų kopija 

Filosofo akmuo. Vienoje kastoje iki 3 aukso rūdos vienetų. 

Stebuklinga pilis / pančiai. Gali atidaryti įprastą spyną ar pančius burtais.

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Plieninis medis. +5 apgulties pataikymo taškai

Veidrodžio atspindys. Pasikartojantis unikalus gėrimas

Filosofo akmuo. Iki 10 vienetų aukso rūdos vienoje kastoje. 

Sunaikinimas. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Stebuklinga pilis / pančiai. Gali užburti kažkieno stebuklingą pilį ar pančius.

6. Mirties mokykla

Magas Mokyklos atributas: jei mūšio ratukas „Magišku sviediniu“ pataikė į kitą veikėją, tai baigus meditaciją jis po mūšio gali atkurti 1 smūgį. Jis dirba sunkiai sužeistoje būsenoje.

6.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar pan., Pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

6.2. Nuodų sukūrimas. Tangentas. Jis imituojamas ant indų užklijuojant 1 nuodų lustą. Po to jame esantys indai ir maistas laikomi užnuodytais. Užkeikimas gali būti naudojamas 1 kartą per ciklą, ryte magas iš meistro gauna 1 atsitiktinę nuodų lustą.

6.3. Apatija. Debuffas. Tangentas. Psichinis. Gavėjas negali įsitraukti į kovinę sąveiką, laikyti ginklą ar skydą ar naudoti kovos magijos. Galioja iki ciklo pabaigos.

6.4. Imk gyvenimą. Tangentas. Ratukas atlieka nuo 1 iki 10 minučių trunkantį ritualą, kurio metu jis pirmiausia paliečia auką, paskui – recipientą. Auka praranda visus smūgius ir yra sunkiai sužeista, o gavėjas atgauna tiek pat, kiek nukentėjusysis (taip pat negali viršyti gavėjo pataikymų skaičiaus). Pats ratukas negali veikti nei kaip auka, nei kaip gavėjas.

6.5. Paskutinis prašymas. Tangentas. Taikoma tik veikėjui, kuris mirė ne daugiau kaip prieš 10 minučių (žaidėjas dar nespėjo išvykti į vaiduoklių namus). Burtas neturi įtakos mirusiems veikėjams ir negyvėliams. Gavėjas privalo teisingai atsakyti į 1 ratuko klausimą, tačiau gali atsakyti alegoriškai ir metaforiškai.

6.6. Išgyvenęs. Tangentas. Buffas Galima naudoti tik sunkiai sužeistuose įrenginiuose. Gavėjas stabilizuojamas. Negalima naudoti sau.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Nuodų sukūrimas. +1 dalis nuodų per dieną.

Apatija. +1 gavėjas.

Imk gyvenimą. +1 auka ir +1 gavėjas.

Paskutinis prašymas. +1 klausimas

Išgyvenęs. +1 gavėjas 

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Nuodų sukūrimas. +1 dalis nuodų per dieną.

Apatija. Apatija. +1 gavėjas. 

Imk gyvenimą. +1 auka ir +1 gavėjas.

Paskutinis prašymas. +1 klausimas 

Išgyvenęs. +1 gavėjas 

7. Šešėlių mokykla

Magas Mokyklos atributas – iliuzionistas: gali naudoti ne kovos burtus, kol nematomas

7.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar pan., Pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

7.2. Vaikščiojimas šešėlyje. Asmeninis. Ratukas tampa nematomas 1 valandą. Užkeikimas sukurtas tamsiu, bent 1 kvadratinio metro dydžio šydu, per visą laiką išmestu ant ratuko galvos. Netampa negirdimas ir gali pakenkti. Gali atidaryti duris ir sąveikauti su daiktais (judėti, paimti). Poveikis pašalinamas, jei ratukas užpuolė, pats sugadino, panaudojo bet kokį burtą ar nuėmė šydą.

7.3. Morokas. Psichinis. Debuffas. Ratukas pasirenka vieną iš 4 efektų ir taiko jį gavėjui. Gavėjas neprisimena šio burto naudojimo. Pasirinkti iš:

Poveikis, trunkantis 1 valandą (ratukas nurodo laiką ant lipduko gavėjui):

  • gavėjas negali naudoti 1 įgūdžio (nurodytas);
  • gavėjas vaidina paranoją, melancholiją, silpnaprotystę, nerūpestingumą ir kt. abipusiu susitarimu.

Poveikis, trunkantis iki ciklo pabaigos:

  • gavėjas pamiršta 1 simbolį (kad jis buvo pažįstamas ar matė)
  • recipientas pamiršta, kad jis buvo bet kurioje vietoje (požemyje, nelaisvėje ir pan.).

7.4. Magiškas tardymas. Psichinis. Tangentas. Gavėjas turi tiesiogiai ir teisingai atsakyti į 1 ratuko klausimą. Gavėjas neprisimena, kad šis burtas buvo jam išmestas (prisimena, kad jis tiesiog kažkodėl plepėjo).

7.5. Magiški spąstai. Buffas Magas pritvirtina mėgėjų lipduką prie knygos puslapio, ritinio, atviruko, voko, vidinio skrynelės paviršiaus, skrynios, po stovinčia taure, kad jo nebūtų galima pamatyti be tiesioginio manipuliavimo objektu. Lipduke turi būti tekstas „Stebuklingas spąstai! -5 hitai! Vienkartinis “ir užkeikimo data. Šį lipduką suradęs personažas užima 5 pataikymo taškus (kaip stebuklingas sviedinys) ir turi sunaikinti lipduką. Užkeikimas negali būti naudojamas kaip ginklas, pavyzdžiui, atidarius ritinį su spąstais priešininko veide.

7.6. Eidamas į šešėlį. Buffas Magas ant pastato durų pakabina ne mažesnį kaip 1 kv. M ploną šydą. Durų nemato kiti veikėjai, išskyrus ratuką, ir personažai, kuriais jis gali naršyti laikydamasis už rankos. Personažai, kurie nemato durų, negali per jas kovoti. Poveikis trunka 10 minučių arba kol ratukas yra konstrukcijoje arba ne toliau kaip 10 metrų nuo šydo ir kontroliuoja efektą (nėra apsvaigintas, nenaudoja kovos kerų ir pan.), Kitaip burtas baigiasi. Neveikia prie vietos vartų.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Vaikščiojimas šešėlyje. Asmeninis. Trukmė – iki atšaukimo. 

Morokas. +1 gavėjas

Magiškas tardymas. +1 klausimas

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Vaikščiojimas šešėlyje. +1 papildomas gavėjas (visada turite laikyti ranką)

Morokas. +1 gavėjas

Magiškas tardymas. +1 klausimas

Magiški spąstai. Gali užkerėti bet kokius magiškus spąstus burtais.

Eidamas į šešėlį. Atskyrimo nematomumas 1 valandą. Modeliuojama pridedant šydą prie reklaminės juostos. Reikalingas kapitono valdymas. Būris negali kovoti būdamas nematomas.

8. Šviesos mokykla

Magas Mokyklos atributas: žaidimo pradžioje ratukas iš mago gauna užklijuotą voką su papildoma kvesto informacija.

8.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar pan., Pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

8.2. Burtingas žvilgsnis. Buffas Asmeninis. Ratukas 2 valandas mato nematomus personažus (įskaitant tuos, kuriuos veikia burtai „Ėjimas šešėlyje“, „Perėjimas į šešėlį“ ir „Formos pasikeitimas – išdavikas“) ir gali juos užpulti. Užkeikimas modeliuojamas pririšant juodą juostelę prie ratuko lazdos ar ginklo.

8.3. Poilsis. Tangentas. Ratukas panaikina mirusio personažo „Nepajudinamo“ įgūdžio poveikį (jis veikia tik vampyro sostą ir veikėjus, turinčius mutaciją „Demono esmė“) atlikdamas ritualą per savo kūną (mažiausiai 10 minučių). Labai pageidautina, kad būtų meistras. Dėl ritualo, skirto kitiems mirusiems veikėjams (ne mažiau kaip 5 minutės), gali sutrumpėti laikas, praleistas altoriuje (reikalingas meistro pažymėjimas poilsio centre, įkalinimo laikas sutrumpinamas 1 val., Bet ne mažiau kaip 1 val.) .

8.4. Žaizdų gydymas. Tangentas. Atkuria 1 gavėją iki 5 įvykių. Būtina atlikti magijos ritualą, trunkantį bent 1 minutę.

8.5. Valymas. Tangentas. Visų stebuklingų debuffų ar mėgėjų poveikis pašalinamas iš gavėjo ratuko nuožiūra.

8.6. Magiškas tardymas. Psichinis. Tangentas. Gavėjas turi tiesiogiai ir teisingai atsakyti į 1 ratuko klausimą. Gavėjas neprisimena, kad šis burtas buvo jam išmestas (prisimena, kad jis tiesiog kažkodėl plepėjo).

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Poilsis. Veikia su visais vampyrais ir veikėjais su „Demon Essence“.

Žaizdų gydymas. Atkuria iki 5 hitų, kuriuos galima padalyti į 3 simbolius.

Valymas. Gavėjas gali būti struktūra ar daiktas, išskyrus artefaktus.

Magiškas tardymas. +1 klausimas

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Burtingas žvilgsnis. Galioja iki ciklo pabaigos.

Žaizdų gydymas. Atkuria iki 10 hitų, kuriuos galima padalyti iš 5 simbolių.

Valymas. Visi gavėjai 5 * 5 m plote. 1 minutės trukmės ritualas.

Magiškas tardymas. +1 klausimas

9. Tamsi magija

Magas Mokyklos atributas: kartą per dieną ratukas gali atlikti bent 10 minučių trunkantį ritualą, kuris apima kankinimą iki 3 simbolių – magų ar kunigų, o tai padidina ratuko dienos limitą lygiu ne kovos burtų aukų skaičiumi. .

9.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar pan., Pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

9.2. Sunaikinimas. Kova. Tangentas. Padaro 10 apgulties smūgių žalos bet kokiam objektui ar struktūrai, turinčiai apgulties smūgių. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. Kovos sąveikos taisykles. Naudokite 1 kartą per mūšį.

9.3. Magiški spąstai. Buffas Magas pritvirtina mėgėjų lipduką prie knygos puslapio, ritinio, atviruko, voko, vidinio skrynelės paviršiaus, skrynios, po stovinčia taure, kad jo nebūtų galima pamatyti be tiesioginio manipuliavimo objektu. Lipduke turi būti tekstas „Stebuklingas spąstai! -5 hitai! Vienkartinis “ir užkeikimo data. Šį lipduką suradęs personažas užima 5 pataikymo taškus (kaip stebuklingas sviedinys) ir turi sunaikinti lipduką. Užkeikimas negali būti naudojamas kaip ginklas, pavyzdžiui, atidarius ritinį su spąstais priešininko veide.

9.4. Imk gyvenimą. Tangentas. Ratukas atlieka nuo 1 iki 10 minučių trunkantį ritualą, kurio metu jis pirmiausia paliečia auką, paskui – recipientą. Auka praranda visus pataikymus ir yra sunkiai sužeista, o gavėjas atgauna tiek pat, kiek nukentėjusysis (taip pat negali viršyti gavėjo pataikymų skaičiaus). Pats ratukas negali veikti nei kaip auka, nei kaip gavėjas.

9.5. Morokas. Psichinis. Debuffas. Ratukas pasirenka vieną iš 4 efektų ir taiko jį gavėjui. Gavėjas neprisimena šio burto naudojimo. Pasirinkti iš:

Poveikis, trunkantis 1 valandą (ratukas ant lipduko ant gyvenimo apyrankės nurodo laiką):

  • gavėjas negali naudoti 1 įgūdžio (nurodytas);
  • gavėjas vaidina paranoją, melancholiją, silpnaprotystę, nerūpestingumą ir kt. abipusiu susitarimu.

Poveikis, trunkantis iki ciklo pabaigos:

  • gavėjas pamiršta 1 simbolį arba prisimena matęs ką nors kitą;
  • recipientas pamiršta, kad jis buvo bet kurioje vietoje (požemyje, nelaisvėje ir pan.).

9.6. Paskutinis prašymas. Tangentas. Taikoma tik veikėjui, kuris mirė ne daugiau kaip prieš 10 minučių (žaidėjas dar nespėjo išvykti į vaiduoklių namus). Burtas neturi įtakos mirusiems veikėjams ir negyvėliams. Gavėjas privalo teisingai atsakyti į 1 ratuko klausimą, tačiau negali to padaryti tiesiogiai.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Imk gyvenimą. +1 auka ir +1 gavėjas.

Morokas. +1 gavėjas

Paskutinis prašymas. +1 klausimas 

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Sunaikinimas. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Magiški spąstai. Gali naudoti burtą, kad pašalintų kažkieno magiškus spąstus.

Imk gyvenimą. +1 auka ir +1 gavėjas.

Morokas. +1 gavėjas

Paskutinis prašymas. +1 klausimas 

10. Aukštesnė magija

Magas Mokyklos atributas – Aukštosios magijos magistras gali pradėti mokytis 1 kitos turimos magijos mokyklos (neįgydamas mokyklos atributo).

10.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar pan., Pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

10.2. Valymas. Tangentas. Visų stebuklingų debuffų ar mėgėjų poveikis pašalinamas iš gavėjo ratuko nuožiūra.

10.3. Magiškas tardymas. Psichinis. Tangentas. Gavėjas turi tiesiogiai ir teisingai atsakyti į 1 ratuko klausimą. Gavėjas neprisimena, kad šis burtas buvo jam išmestas (prisimena, kad jis tiesiog kažkodėl plepėjo).

10.4. Burtingas žvilgsnis. Buffas Asmeninis. Ratukas 2 valandas mato nematomus personažus (įskaitant tuos, kuriuos veikia burtai „Ėjimas šešėlyje“, „Perėjimas į šešėlį“ ir „Formos pasikeitimas – išdavikas“) ir gali juos užpulti. Užkeikimas modeliuojamas pririšant juodą juostelę prie ratuko lazdos ar ginklo.

10.5. Žaizdų gydymas. Tangentas. Atkuria 1 gavėją iki 5 įvykių. Būtina atlikti magijos ritualą, trunkantį bent 1 minutę.

10.6. Kelias per pasaulius. Asmeninis. Jis modeliuojamas užmetus baltą šydą virš galvos, kurio dydis ne mažesnis kaip 1×1 m. Atlikęs magišką ritualą, trunkantį 1 minutę, ratukas laikomas nematomu, neapčiuopiamu, nepažeidžiamu bet kokiai sąveikai, jis pats negali bendrauti su kitais personažais ir daiktais. žaidime, ir turi nedelsdamas pereiti prie savo vietos vartų, kur baigiasi burtas ir nuimamas šydas. Jei ratukas per 30 minučių nepasiekia savo vietos vartų, jis yra sunkiai sužeistas ir burtų poveikis baigiasi.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Valymas. Gavėjas gali būti struktūra ar daiktas, išskyrus artefaktus.

Magiškas tardymas. +1 klausimas 

Žaizdų gydymas. Atkuria iki 5 hitų, kuriuos galima padalyti į 3 simbolius.

Kelias per pasaulius. +1 gavėjas, kurį ratukas turi laikyti už rankos.

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Valymas. Visi gavėjai 5 * 5 m plote. 1 minutės trukmės ritualas.

Magiškas tardymas. +1 klausimas

Burtingas žvilgsnis. Galioja iki ciklo pabaigos.

Žaizdų gydymas. Atkuria iki 10 hitų, kuriuos galima padalyti iš 5 simbolių.

Kelias per pasaulius. Paskyrimo tikslas gali būti bet kurios vietos vartai, kurie yra užrašyti burtų knygoje liejimo metu.

11. Nekromantijos mokykla

Magas Mokyklos atributas – užkeikimas „Paversk zombiu“ jūsų vietoje gali būti naudojamas iki 3 kartų per ciklą, viršijant ribą.

11.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar pan., Pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

11.2. Neheko iškvietimas. Tangentas. Atgauna 1 negyvų iki 5 pataikymo taškų gavėją. Būtina atlikti magijos ritualą, trunkantį bent 1 minutę.

11.3. Paversdamas zombiu. Tangentas. Užkeikimas naudojamas tik veikėjui (ne negyvajam, ne demonui), kuris mirė ne daugiau kaip prieš 10 minučių. Tik gavus žaidėjo sutikimą. Paverčia žaidėją zombiu 1 valandą. Pasibaigus terminui, poilsio centre galite gauti regiono meistro pažymėjimą (turite parodyti burtų knygelę su ženklu) ir 1 valanda sutrumpinti įkalinimo laiką vaiduoklių namuose. Vienam burtų naudojimui galite pakelti iki 3 zombių.

11.4. Morokas. Psichinis. Debuffas. Ratukas pasirenka vieną iš 4 efektų ir taiko jį gavėjui. Gavėjas neprisimena šio burto naudojimo. Pasirinkti iš:

Poveikis, trunkantis 1 valandą (ratukas ant lipduko ant gyvenimo apyrankės nurodo laiką):

  • gavėjas negali naudoti 1 įgūdžio (nurodytas);
  • gavėjas vaidina paranoją, melancholiją, silpnaprotystę, nerūpestingumą ir kt. abipusiu susitarimu.

Poveikis, trunkantis iki ciklo pabaigos:

  • gavėjas pamiršta 1 simbolį arba prisimena matęs ką nors kitą;
  • recipientas pamiršta, kad jis buvo bet kurioje vietoje (požemyje, nelaisvėje ir pan.).

11.5. Paskutinis prašymas. Tangentas. Taikoma tik veikėjui, kuris mirė ne daugiau kaip prieš 10 minučių (žaidėjas dar nespėjo išvykti į vaiduoklių namus). Burtas neturi įtakos mirusiems veikėjams ir negyvėliams. Gavėjas privalo teisingai atsakyti į 1 ratuko klausimą, tačiau negali to padaryti tiesiogiai.

11.6. Sunaikinimas. Kova. Tangentas. Padaro 10 apgulties smūgių žalos bet kokiam objektui ar struktūrai, turinčiai apgulties smūgių. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. Sąveikos taisykles. Naudokite 1 kartą per mūšį.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Neheko iškvietimas. Atkuria iki 5 hitų, kuriuos galima padalyti iš 3 nemirėlių simbolių.

Paversdamas zombiu. +3 zombiai

Morokas. +1 gavėjas 

Paskutinis prašymas. +1 klausimas.

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Neheko iškvietimas. Atkuria iki 10 pataikymo taškų, kuriuos galima padalyti iš 5 nemirėlių simbolių.

Paversdamas zombiu. +3 zombiai

Morokas. +1 gavėjas 

Paskutinis prašymas. +1 klausimas.

Sunaikinimas. Naudokite +1 kartus per mūšį.

12. Mažosios magijos mokykla

Magas Atributas: pasiekęs rangą, „meistras“ gali pakeisti vienetą į „Necromancer“ arba „Chaos Mage“.

12.1. Imk gyvenimą. Tangentas. Ratukas atlieka nuo 1 iki 10 minučių trunkantį ritualą, kurio metu jis pirmiausia paliečia auką, paskui – recipientą. Auka praranda visus pataikymus ir yra sunkiai sužeista, o gavėjas atgauna tiek pat, kiek nukentėjusysis (taip pat negali viršyti gavėjo pataikymų skaičiaus). Pats ratukas negali veikti nei kaip auka, nei kaip gavėjas.

12.2. Morokas. Psichinis. Debuffas. Ratukas pasirenka vieną iš 4 efektų ir taiko jį gavėjui. Gavėjas neprisimena šio burto naudojimo. Pasirinkti iš:

Poveikis, trunkantis 1 valandą (ratukas ant lipduko ant gyvenimo apyrankės nurodo laiką):

  • gavėjas negali naudoti 1 įgūdžio (nurodytas);
  • gavėjas vaidina paranoją, melancholiją, silpnaprotystę, nerūpestingumą ir kt. abipusiu susitarimu.

Poveikis, trunkantis iki ciklo pabaigos:

  • gavėjas pamiršta 1 simbolį arba prisimena matęs ką nors kitą;
  • recipientas pamiršta, kad jis buvo bet kurioje vietoje (požemyje, nelaisvėje ir pan.). 

12.3. Paskutinis prašymas. Tangentas. Taikoma tik veikėjui, kuris mirė ne daugiau kaip prieš 10 minučių (žaidėjas dar nespėjo išvykti į vaiduoklių namus). Burtas neturi įtakos mirusiems veikėjams ir negyvėliams. Gavėjas privalo teisingai atsakyti į 1 ratuko klausimą, tačiau negali to padaryti tiesiogiai.

12.4. Magiškas tardymas. Psichinis. Tangentas. Gavėjas turi tiesiogiai ir teisingai atsakyti į 1 ratuko klausimą. Gavėjas neprisimena, kad šis burtas buvo jam išmestas (prisimena, kad jis tiesiog kažkodėl plepėjo).

12.5. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar pan., Pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

12.6. Negalavimų išsiuntimas. Tangentas. Gydytojas, sergantis paprasta ar sunkia liga, išgydomas nuo jo. Būtina atlikti magijos ritualą, trunkantį bent 1 minutę.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Imk gyvenimą. +1 auka ir +1 gavėjas.

Morokas. +1 gavėjas.

Paskutinis prašymas. +1 klausimas.

Negalavimų išsiuntimas. Tangentas. Gavėjas išgydomas nuo bet kokios ligos ir nuodų.

Magiškas tardymas. +1 klausimas.

13. Raguotosios žiurkės magija

Magas Atributas – prarijus 1 metmenų akmenį, sekančiame mūšyje gaunamas +1 stebuklingas sviedinys. Vartojant papildomus metmenų akmenis poveikis nepadidėja.

13.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar pan., Pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

13.2. Sunaikinimas. Kova. Tangentas. Padaro 10 apgulties smūgių žalos bet kokiam objektui ar struktūrai, turinčiai apgulties smūgių. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. Kovos sąveikos taisykles. Naudokite 1 kartą per mūšį.

13.3. Baisi mutacija. Tangentas. Gavėjas patiria skausmingą mutaciją, 3 valandoms įgyja vieną iš Chaoso mutacijų. Taip pat galite pridėti grynai vizualinę mutaciją be efekto, naudodamiesi esama aplinka. Naudojimas turėtų būti kontroliuojamas ir iš anksto suderintas su meistru. Privaloma (!) Atitinkamos aplinkos buvimas. Meistras ridena d6 štampą. Ant „1“ recipientas miršta dėl nesėkmingos mutacijos. Demonai, negyvi vienetai, pusbroliai, Gralio riteriai neturi įtakos.

13.4. Morokas. Psichinis. Debuffas. Ratukas pasirenka vieną iš 4 efektų ir taiko jį gavėjui. Gavėjas neprisimena šio burto naudojimo. Pasirinkti iš:

Poveikis, trunkantis 1 valandą (ratukas ant lipduko ant gyvenimo apyrankės nurodo laiką):

  • gavėjas negali naudoti 1 įgūdžio (nurodytas);
  • gavėjas vaidina paranoją, melancholiją, silpnaprotystę, nerūpestingumą ir kt. abipusiu susitarimu.

Poveikis, trunkantis iki ciklo pabaigos:

  • gavėjas pamiršta 1 simbolį arba prisimena matęs ką nors kitą;
  • recipientas pamiršta, kad jis buvo bet kurioje vietoje (požemyje, nelaisvėje ir pan.). 

13.5. Žaizdų gydymas. Tangentas. Atkuria 1 gavėją iki 5 įvykių. Būtina atlikti magijos ritualą, trunkantį bent 1 minutę.

13.6. Veidrodžio atspindys. Buffas Iki dabartinio ekonominio ciklo pabaigos alchemikas, kurdamas gėrimą šioje laboratorijoje, gali gauti 1 ką tik pagaminto paprasto gėrimo dublikatą be papildomų komponentų išlaidų, po kurio poveikis pasibaigia. Vienoje laboratorijoje šį burtą galima naudoti tik 1 kartą per ciklą. Po kastos reikia įspėti regiono meistrą apie jos užbaigimą.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Baisi mutacija. +1 gavėjas

Morokas. +1 gavėjas

Žaizdų gydymas. Atkuria iki 5 hitų, kuriuos galima padalyti į 3 simbolius.

Veidrodžio atspindys. Retos gėrimo dublikatas.

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Sunaikinimas. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Baisi mutacija. +1 gavėjas

Morokas. +1 gavėjas

Žaizdų gydymas. Atkuria iki 10 hitų, kuriuos galima padalyti iš 5 simbolių.

Veidrodžio atspindys. Unikalaus gėrimo dublikatas.

14. „Slaanesh“ magijos mokykla

Magas

14.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar pan., Pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

14.2. Ekstazinė sąjunga. Tangentas. Ritualas. Ratukas praleidžia 5 minutes su 1 gavėju rituale, kurį sudaro pasirinkimas iš: šokio, poezijos skaitymo, dainavimo, kūno dažymo, masažo ar muzikos grojimo. Ritualo pabaigoje (dalyviai nebendrauja su kitais asmenimis) recipientas atkuria visus smūgius ir išgydo nuo ligų. Neturi įtakos monstrams ar negyvėliams.

14.3. Magiškas tardymas. Psichinis. Tangentas. Gavėjas turi tiesiogiai ir teisingai atsakyti į 1 ratuko klausimą. Gavėjas neprisimena, kad šis burtas buvo jam išmestas (prisimena, kad jis tiesiog kažkodėl plepėjo).

14.4. Morokas. Psichinis. Debuffas. Ratukas pasirenka vieną iš 4 efektų ir taiko jį gavėjui. Gavėjas neprisimena šio burto naudojimo. Pasirinkti iš:

Poveikis, trunkantis 1 valandą (ratukas ant lipduko ant gyvenimo apyrankės nurodo laiką):

  • gavėjas negali naudoti 1 įgūdžio (nurodytas);
  • gavėjas vaidina paranoją, melancholiją, silpnaprotystę, nerūpestingumą ir kt. abipusiu susitarimu.

Poveikis, trunkantis iki ciklo pabaigos:

  • gavėjas pamiršta 1 simbolį arba prisimena matęs ką nors kitą;
  • recipientas pamiršta, kad jis buvo bet kurioje vietoje (požemyje, nelaisvėje ir pan.). 

14.5. Dominavimas. Psichinis. Tangentas. Gavėjas nesiima jokių veiksmų, išskyrus vykdymą ratuko nurodymų. Užsakymai turėtų būti suformuluoti 1–2 žodžiais ir juose turėtų būti paprastas fizinis veiksmas, nereikalaujantis abstraktaus mąstymo, nepažeidžiantis žaidimo taisyklių ir žaidimo proceso. Pvz .: „praeiti“, „atidaryti vartus“, „atrakinti spyną“ ir kt. Ratukas negali įsakyti apie ką nors pasakyti, parodyti kaltininkui, perskaityti šifro tekstą ir pan. Poveikis trunka 1 minutę. Nieko neparodytas, ratukas knygoje pažymi kastą ir laiką. Gavėjas neprisimena, kad šis burtas buvo jam mestas.

14.6. Baisi mutacija. Tangentas. Gavėjas patiria skausmingą mutaciją, 3 valandoms įgyja vieną iš Chaoso mutacijų. Taip pat galite pridėti grynai vizualinę mutaciją be efekto, naudodamiesi esama aplinka. Naudojimas turėtų būti kontroliuojamas ir iš anksto suderintas su meistru. Privaloma (!) Atitinkamos aplinkos buvimas. Meistras ridena d6 štangą. Ant „1“ gavėjas miršta dėl nesėkmingos mutacijos. Demonai, negyvi vienetai, pusbroliai, Gralio riteriai neturi įtakos.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Ekstazinė sąjunga. +1 gavėjas

Magiškas tardymas. + 1 klausimas

Morokas. +1 gavėjas

Dominavimas. +1 gavėjas

Baisi mutacija. +1 gavėjas

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Ekstazinė sąjunga. +1 gavėjas

Magiškas tardymas. + 1 klausimas

Morokas. +1 gavėjas

Dominavimas. Komandų skaičius neribojamas. Veiksmo laikas – 1 valanda.

Baisi mutacija. +1 gavėjas

15. Tziincho magijos mokykla

Magas

15.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar pan., Pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

15.2. Stebuklingasis egis. Asmeninis. Kova. Ratukas sukioja kaspiną su kamuoliu virš galvos. Kol kamuolys sukasi (bet ne ilgiau kaip 1 minutę), ratukas negauna smūgio žalos dėl jokios sąveikos ir jokie įgūdžiai jam neturi įtakos. Tokiu atveju ratukas negali atlikti jokių kitų veiksmų, išskyrus judėjimą.

Naudojimas: 1 kartą per mūšį

15.3. Įžvalga. Asmeninis. Atlikęs ritualą mažiausiai 1 minutę, ratukas atidaro voką, kuriame yra pranašystė. Negalite rodyti ar skaityti turinio kitiems žaidėjams, galite jį perpasakoti savo žodžiais. Voką galima gauti pas regiono meistrą.

15.4. Baisi mutacija. Tangentas. Gavėjas patiria skausmingą mutaciją, 3 valandoms įgyja vieną iš Chaoso mutacijų. Taip pat galite pridėti grynai vizualinę mutaciją be efekto, naudodamiesi esama aplinka. Naudojimas turėtų būti kontroliuojamas ir iš anksto suderintas su meistru. Privaloma (!) Atitinkamos aplinkos buvimas. Meistras ridena d6 štangą. Ant „1“ gavėjas miršta dėl nesėkmingos mutacijos. Demonai, negyvi vienetai, pusbroliai, Gralio riteriai neturi įtakos.

15.5. Sunaikinimas. Kova. Tangentas. Padaro 10 apgulties smūgių žalos bet kokiam objektui ar struktūrai, turinčiai apgulties smūgių. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. Kovos sąveikos taisykles. Naudokite 1 kartą per mūšį.

15.6. Magijos pjaunamoji. Tangentas. Magas gali nukopijuoti iki 2 burtus iš kieno nors kito bet kurios mokyklos mago burtų knygelės į savo burtų knygą ir jais naudotis. Ciklo pabaigoje burtai dingsta. Norėdami mesti kastą, ratukas turi laikyti knygą rankose. Kito ciklo pradžioje magas turi užbraukti šį burtą; jis negali jo panaudoti, jei nebetyrė. Galima išlieti vieną kartą per ciklą.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Baisi mutacija. +1 gavėjas

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Baisi mutacija. +1 gavėjas

Sunaikinimas. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Magijos pjaunamoji. Nukopijuoti kerai nedingsta ciklo pabaigoje.

16. Nurglio magijos mokykla

Magas

16.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar pan., Pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

16.2. Baisi mutacija. Tangentas. Gavėjas patiria skausmingą mutaciją, 3 valandoms įgyja vieną iš Chaoso mutacijų. Taip pat galite pridėti grynai vizualinę mutaciją be efekto, naudodamiesi esama aplinka. Naudojimas turėtų būti kontroliuojamas ir iš anksto suderintas su meistru. Privaloma (!) Atitinkamos aplinkos buvimas. Meistras ridena d6 štangą. Ant „1“ gavėjas miršta dėl nesėkmingos mutacijos. Demonai, negyvi vienetai, pusbroliai, Gralio riteriai neturi įtakos.

16.3. Išgyvenęs. Tangentas. Buffas Galima naudoti tik sunkiai sužeistuose įrenginiuose. Gavėjas stabilizuojamas. Negalima naudoti sau.

16.4. Stebuklingos ligos sukūrimas. Asmeninis. Ratukas iš regiono kapitono ar medicinos meistro gauna stebuklingas ligos žetonus.

16.5. Sunaikinimas. Kova. Tangentas. Padaro 10 apgulties smūgių žalos bet kokiam objektui ar struktūrai, turinčiai apgulties smūgių. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. Kovos sąveikos taisykles. Naudokite 1 kartą per mūšį.

16.6. Aukojimas Nurglei. Ritualas. Magas atlieka ritualinį aukos nužudymą. Auka miršta laikina mirtimi. Tada jis pasirenka gavėją ir gavėjas gauna 1 įkalinimo bausmės sumažėjimą iki 0 (ateina į dvasią, pažymi ir nedelsdamas grįžta į žaidimą, bet visus žaidime esančius daiktus, kurie nebuvo paimti iš jo mirties metu, atiduoda vaiduoklio meistras) iki ciklo pabaigos. Neturi įtakos galutinei mirčiai, o jai įvykus, ji iškart nurimsta. Bufeto gavimą DC įrašo bet kuris meistras.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Baisi mutacija. +1 gavėjas

Išgyvenęs. +1 gavėjas

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Baisi mutacija. +1 gavėjas

Išgyvenęs. +1 gavėjas

Sunaikinimas. Naudokite +1 kartus per mūšį.

17. Runų magija.

Magas

17.1. Valymas. Tangentas. Visų stebuklingų debuffų ar mėgėjų poveikis pašalinamas iš gavėjo ratuko nuožiūra.

17.2. Stebuklinga pilis / pančiai. Tangentas. Debuffas. Užburiant duris ar skrynią, jų negalima atidaryti be magijos. Modelis surištas plačia juoda juostele ir stebuklingu lipduku „Stebuklingoji pilis“ su aktorių data. Magas turi būti už struktūros ribų. Negalima naudoti prie vietos vartų.

Užmetęs personažą jis laikomas pančiais, negali pulti, naudoti burtus, skristi ir bėgti. Riešai dailiai surišti plačia juoda juostele. Magas gali bet kada nutraukti savo kerą paliesdamas. Veiksmo laikas iki ciklo pabaigos.

17.3. Magiški spąstai. Buffas Magas po stovinčia taure ant knygos puslapio, ritinio, kortelės, voko, karsto vidinio paviršiaus, krūtinės pritvirtina lipduką, kad jo nebūtų galima pamatyti be tiesioginio manipuliavimo objektu. Lipduke turi būti tekstas „Stebuklingas spąstai! -5 hitai! Vienkartinis “ir užkeikimo data. Personažas, radęs šį lipduką, užima 5 pataikymo taškus (kaip stebuklingas sviedinys) ir turi sunaikinti lipduką. Užkeikimas negali būti naudojamas kaip ginklas, pavyzdžiui, atidarius ritinį su spąstais priešininko veide.

17.4. Sunaikinimas. Kova. Tangentas. Padaro 10 apgulties smūgių žalos bet kokiam objektui ar struktūrai, turinčiai apgulties smūgių. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. Sąveikos taisykles. Naudokite 1 kartą per mūšį.

17.5. Plieninis medis. Tangentas. Buffas Magas prideda 5 apgulties pataikymus kiekvienam objektui ar struktūrai, turinčiam apgulties hitų. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. Sąveikos taisykles. Ratukas pritvirtina lipduką prie objekto pažymėjimo. Tam pačiam objektui galima naudoti ne daugiau kaip 1 kartą per ciklą.

17.6. Stebuklingasis egis. Asmeninis. Kova. Ratukas sukioja kaspiną su kamuoliu virš galvos. Kol kamuolys sukasi (bet ne ilgiau kaip 1 minutę), ratukas negauna smūgio žalos dėl jokios sąveikos ir jokie įgūdžiai jam neturi įtakos. Tokiu atveju ratukas negali atlikti jokių kitų veiksmų, išskyrus judėjimą. Naudojimas: 1 kartą per mūšį

meistras

Plieninis medis. +5 apgulties pataikymo taškai

Valymas. Gavėjas gali būti pastatas ar objektas.

Stebuklinga pilis / pančiai. Gali atidaryti įprastą spyną ar pančius burtais.

Archmage

Valymas. Visi gavėjai 5 * 5 m plote. 1 minutės trukmės ritualas.

Plieninis medis. +5 apgulties pataikymo taškai

Stebuklinga pilis / pančiai. Gali užburti kažkieno stebuklingą pilį ar pančius

Magiški spąstai. Gali užkerėti bet kokius magiškus spąstus burtais.

Sunaikinimas. Naudokite +1 kartus per mūšį.

17. Waaagh magija!

Magas Atributas – po kovos, dalyvaujant mažiausiai 10 žaliuokių, ratukas atkuria 1 ne kovos burto per ciklą ribą.

17.1. Stebuklingas sviedinys. Kova. Jis vykdomas mėtant sviedinį į taikinį. Rikošetas neskaičiuojamas. Pašalina 5 įvykius iš veikėjo hitų. Stebuklingasis sviedinys yra modeliuojamas sužavėtu perforuotu teniso kamuoliuku ar pan., Pageidautina, kad jo „uodega“ būtų ne mažesnė kaip 20 cm, laikantis ginklų įleidimo taisyklių. Naudokite 1 kartą per mūšį.

17.2. Sunaikinimas. Kova. Tangentas. Padaro 10 apgulties smūgių žalos bet kokiam objektui ar struktūrai, turinčiai apgulties smūgių. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. Kovos sąveikos taisykles. Naudokite 1 kartą per mūšį.

17.3. Žaizdų gydymas. Tangentas. Atkuria 1 gavėją iki 5 įvykių. Būtina atlikti magijos ritualą, trunkantį bent 1 minutę.

17.4. Magiški spąstai. Buffas Magas po stovinčia taure ant knygos puslapio, ritinio, kortelės, voko, karsto vidinio paviršiaus, krūtinės pritvirtina lipduką, kad jo nebūtų galima pamatyti be tiesioginio manipuliavimo objektu. Lipduke turi būti tekstas „Stebuklingas spąstai! -5 hitai! Vienkartinis “ir užkeikimo data. Personažas, radęs šį lipduką, užima 5 pataikymo taškus (kaip stebuklingas sviedinys) ir turi sunaikinti lipduką. Užkeikimas negali būti naudojamas kaip ginklas, pavyzdžiui, atidarius ritinį su spąstais priešininko veide.

17.5. Morokas. Psichinis. Debuffas. Ratukas pasirenka vieną iš 4 efektų ir taiko jį gavėjui. Gavėjas neprisimena šio burto naudojimo. Pasirinkti iš:

Poveikis, trunkantis 1 valandą (ratukas ant lipduko ant gyvenimo apyrankės nurodo laiką):

  • gavėjas negali naudoti 1 įgūdžio (nurodytas);
  • gavėjas vaidina paranoją, melancholiją, silpnaprotystę, nerūpestingumą ir kt. abipusiu susitarimu.

Poveikis, trunkantis iki ciklo pabaigos:

  • gavėjas pamiršta 1 simbolį arba prisimena matęs ką nors kitą;
  • recipientas pamiršta, kad jis buvo bet kurioje vietoje (požemyje, nelaisvėje ir pan.). 

17.6. Fanatikas. Kova. Tangentas. Ratukas paliečia gobliną gavėją (paveikia tik naktinį) ir nurodo jį pradine kryptimi. Fanatiškas goblinas sukioja aplink save minkštą metalinės spalvos rutulį ant ne ilgesnio kaip 2 metrų ilgio lyno ir be perstojo juda mūšio lauke.

Smūgiojantys personažai su kamuoliu veikia kaip stebuklingas sviedinio smūgis (žr. Kovos taisykles). Šiuo atveju fanatiko kamuolys nėra stebuklingas sviedinys. Efektai / įgūdžiai / dovanos ir kt., Kurie sumažina stebuklingo sviedinio daromą žalą, netaikomi smūgiui iš fanatiko kamuolio. Kol kamuolys sukasi, fanatiškas goblinas negali būti apsvaigintas, negauna smūgio žalos iš kovos ginklų, yra apsaugotas nuo psichologijos, tačiau negali atlikti jokių kitų veiksmų, išskyrus judėjimą. Fanatiškas goblinas, kaip įprasta, pataikomas su ginklais ir stebuklingais sviediniais. Kai tik goblinų fanatikas sustoja arba kamuolys nustoja judėti, burtai išsisklaido ir goblinų fanatikas yra rimtai sužeistas. Fanatiško goblino ar kamuolio susidūrimas su pastatu, konstrukcija, vartais, įranga, karo mašina sugadina juos per vieną apgulties smūgį,laikoma, kad burtas išsisklaidė, o fanatikas goblinas yra sunkiai sužeistas.

Naudojimas: 3 kartus per mūšį, bet ne daugiau kaip po vieną aktyvų fanatinį gobliną vienu metu.

meistras

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Žaizdų gydymas. Atkuria iki 5 hitų, kuriuos galima padalyti į 3 simbolius.

Morokas. +1 gavėjas

Archmage

Stebuklingas sviedinys. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Sunaikinimas. Naudokite +1 kartus per mūšį.

Magiški spąstai. Gali naudoti burtą, kad panaikintų magijos spąstus.

Žaizdų gydymas. Atkuria iki 10 hitų, kuriuos galima padalyti iš 5 simbolių.

Morokas. +1 gavėjas

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

    wpChatIcon