GRAŽINIMO POLITIKA
Paskutinį kartą atnaujinta 2024 m. vasario 24 d
Dėkojame už pirkinį. Tikimės, kad būsite patenkinti pirkiniu. Tačiau, jei dėl kokios nors priežasties nesate visiškai patenkinti savo pirkiniu, galite grąžinti jį mums, kad būtų grąžintos visos sumokėtos sumos arba parduotuvės kreditas. Daugiau informacijos apie grąžinimo politiką rasite žemiau.
GRĄŽINAMA
Visi grąžinimai turi būti pažymėti pašto antspaudu per keturiolika (14) dienų nuo pirkimo datos. Visos grąžinamos prekės turi būti naujos ir nenaudotos, su visomis originaliomis etiketėmis ir etiketėmis.
GRAŽINIMO PROCESAS
Norėdami grąžinti prekę, susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu [email protected], kad gautumėte prekių grąžinimo leidimo (PGL) numerį. Gavę PGL numerį, saugiai įdėkite prekę į originalią pakuotę ir pridėkite pirkimo įrodymą, tada išsiųskite grąžinimą šiuo adresu:
EnGarde Ltd., ir Ikandu, VšĮ
Attn: Gražinimas
PGL #
Akademijos g. 4 4/420
Vilnius, LT 084612
Lithuania
Atminkite, kad jūs būsite atsakingi už visus grąžinimo siuntimo mokesčius. Primygtinai rekomenduojame išsiųsti grąžinimą naudoti stebimą metodą. Taip pat galite naudoti iš anksto apmokėtą siuntimo etiketę, pridedamą prie pakuotės. Jei naudosite iš anksto apmokėtą siuntimo etiketę, iš grąžinimo bus išskaičiuota 0, kad būtų padengti pristatymo mokesčiai.
GRĄŽINIMAI
Gavę jūsų grąžinimą ir patikrinę jūsų prekės būklę, mes apdorosime jūsų grąžinimą. Palaukite bent septynias (7) dienas nuo prekės gavimo, kad grąžinimas būtų apdorotas. Gali praeiti 1–2 atsiskaitymo ciklai, kol lėšos bus grąžintos kredito kortelės ataskaitoje, atsižvelgiant į kredito kortelę išdavusią įmonę. Kai grąžinimas bus apdorotas, pranešime jums el. paštu.
IŠIMTIS
The following items cannot be returned:
- ● Greitai gendantys gaminiai
- ● Pagal individualų užsakymą pagamintos prekės, pagal nurodytus matmenis pasiūti, atkirpti gaminiai, audiniai (pvz., užuolaidos), gaminiai su individualiai užsakytais užrašais (pvz., marškinėliai su Jūsų pasirinktu atvaizdu, vizidinės kortelės)
- ● Kosmetikos prekės, kurių pakuotė buvo pažeista
- ● Higienos prekės, kurių pakuotė buvo pažeista, matyti naudojimo požymiai
- ● Išpakuotos sveikatos apsaugos prekės
- ● Leidiniai
- ● Išpakuoti vaizdo ar garso įrašai
- ● Išpakuota programinė įranga
Dėl nekokybiškų ar sugadintų gaminių susisiekite su mumis žemiau nurodytais kontaktiniais duomenimis ir susitarsime dėl pinigų grąžinimo ar keitimo.
Atkreipkite dėmesį
- Už visus grąžinimus bus imamas 3 atsargų papildymo mokestis.
- Išpardavimo prekės yra BAIGUS IŠPARDAVIMAS ir negali būti grąžintos.
VARTOTOJŲ TEISĖS IR GARANTIJOS
Vartotojas turi teisę:
- savo nuožiūra įsigyti ir naudoti prekes bei paslaugas (pasirinkti pardavėją, paslaugų teikėją);
- įsigyti saugias, tinkamos kokybės prekes ar paslaugas;
- gauti teisingą ir visapusišką informaciją valstybine kalba apie parduodamas prekes, teikiamas paslaugas;
- gauti informaciją apie savo teisių įgyvendinimo ir gynimo tvarką;
- į pažeistų teisių gynimą ir į turtinės ir neturtinės žalos (nuostolių) atlyginimą;
- kreiptis dėl pažeistų teisių gynimo į ginčus nagrinėjančias institucijas ar teismą;
- jungtis į vartotojų asociacijas;
- į švietimą vartojimo srityje;
- į ekonominių interesų apsaugą ir kt.
Prekių kokybė ir garantija
Jei įsigyta prekė nekokybiška:
Vartotojas, kuriam buvo parduota nekokybiška prekė, vadovaudamasis Civilinio kodekso 6.364 (1) straipsniu, turi teisę pasirinkti reikalauti prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų. Pardavėjas turi teisę atsisakyti remontuoti ar pakeisti prekę, jeigu to neįmanoma padaryti arba jeigu dėl to pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant:
- prekės vertę, jeigu prekė neturėtų trūkumų;
- prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;
- tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų nepatogumų vartotojui.
Vartotojas turi teisę reikalauti proporcingai sumažinti prekės kainą arba nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį, jeigu:
- pardavėjas prekės nepataisė ar nepakeitė arba atsisakė tai padaryti;
- prekės trūkumas atsirado, nors pardavėjas bandė remontuoti prekę;
- prekės trūkumas yra esminis;
- pardavėjas pareiškė ar iš aplinkybių yra aišku, kad jis per protingą terminą nesuremontuos ar nepakeis prekės arba tai sukels didelių nepatogumų vartotojui.
Vartotojas neturi teisės nutraukti sutartį, jeigu trūkumas yra nedidelis. Pareiga įrodyti, kad trūkumas yra nedidelis, tenka pardavėjui.
Prekės garantija
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364 straipsniu, pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią prekių (įskaitant skaitmeninių elementų turinčias prekes) kokybės reikalavimų neatitiktį prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pristatymo (garantija pagal įstatymą).
Prekių keitimas ir grąžinimas
Pagal Mažmeninės prekybos taisyklių nuostatas prekės keičiamos ar grąžinamos vartotojo rašytiniu arba žodiniu prašymu prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje vartotojui patogioje vietoje šia tvarka:
1. Grąžindamas tinkamos kokybės prekę, vartotojas pardavėjui pateikia prekę ir nurodo priežastį, dėl kurios įsigyta prekė jo netenkina, ir vieną iš Civilinio kodekso 6.362 straipsnio 1 arba 2 dalyje nurodytų reikalavimų.
2. Grąžindamas netinkamos kokybės prekę, vartotojas pardavėjui pateikia prekę, nurodo prekės trūkumą (-us) ir Civilinio kodekso 6.3641 straipsnio 1 dalyje nustatytais atvejais pasirinktinai pareikalauja prekę pataisyti (remontuoti) arba ją pakeisti. Vartotojas turi teisę reikalauti pardavėjo proporcingai sumažinti prekės kainą arba vienašališkai nutraukti vartojimo pirkimo–pardavimo sutartį, jeigu tenkinama bent viena Civilinio kodekso 6.3641 straipsnio 4 dalyje nustatyta sąlyga.
Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas
Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių perdavimo jam, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo.
Negrąžinamos prekės
Būtina pažymėti, kad Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą (pavyzdžiui, elektrotechnika, žaislai, baldai, kosmetika, knygos, apatiniai drabužiai ir kt.). Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus. Su minėtomis taisyklėmis galite susipažinti šioje nuorodoje: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.137498/asr
Perkant nuotoliniu būdu, negrąžinamų prekių sąrašą numato Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnis. Būdamos tinkamos kokybės ir įsigytos nuotoliniu būdu negrąžinamos greitai gendančios prekės, pagal individualų užsakymą ir išmatavimus pagamintos prekės, išpakuotos asmens higienos prekės ir kt. Su visu negrąžinamų prekių sąrašu galima susipažinti šioje nuorodoje: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.8A39C83848CB/asr
Daugiau informacijos apie prekių kokybę, garantiją, prekių keitimą ir grąžinimą rasite dažniausiai užduodamų klausimų skiltyje: http://vvtat.lt/d.u.k./598
Kilo klausimų?
Kreipkitės konsultacijos į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą telefonu (85) 262 6760 arba užduokite Jums rūpimą klausimą el. paštu [email protected].
KLAUSIMAI IR ATSAKYMAI
Jei turite klausimų dėl grąžinimo politikos, susisiekite su mumis šiuo adresu:
+370 640 12261
[email protected]