LARP vietos ir veikslo aprašymas

LARP vietos ir veikslo aprašymas

Mieli žaidėjai! Štai trumpas vietų, kurias mes darome mūsų žaidime, aprašymas. Pagal tekstą apie kiekvieną iš jų mes taip pat pateikiame vietos tipą pagal taisykles, maksimalų jos skaičių ir galimas frakcijas bei rases.

Esame pasirengę su Jumis aptarti preliminarias paraiškas. Rašykite šiems vietos meistrams. Jei jų nėra, susisiekite su istorijų grupe. Mielai aptarsime Jūsų norus, tačiau būsime pasirengę juos pateisinti 🙂 Pavyzdžiui, galimas didelių elfų buvimas imperijos vietose nereiškia jų buvimo kiekvienoje.

Taip pat atkreipkite dėmesį, kad nors mes galime turėti simbolių iš kitų provincijų į žaidimą, visiškai daugiau imperijos – vietiniai gyventojai . Jei norite žaisti ką nors, pavyzdžiui, iš Talabekland arba Midland, arba kitos valstybės / rasės atstovas, susisiekite su regiono meistras prieš pateikdami paraišką. Jie jums pasakys, kokios galimybės yra galimos ir kokiu kiekiu.

Pagal galimybes, dėl kurių reikia diskutuoti su istorijų grupe ir regioniniais meistrais, mes turime galvoje:

  • kitų imperijos provincijų atstovai;
  • Bretonai kitose vietose nei Gruner kaimas. Mes nedelsdami įspėsime, kad galutinės mirties atveju Bretonnijos riteriai kitose vietose turės pakeisti vienetą arba eiti į Gruner kaimą;
  • haflings kitose vietose nei Goat Creek kaimas;
  • Tilžės, Estalijos, Arabijos ir Kislevo piliečiai;
  • aukštesni ir miško elfai;
  • nykštukai kitose vietose nei Uzbaz Azgaard Trading Post;
  • eretikos kultų atstovai (įskaitant chaosą, bet ne tik jį);
  • Paslėpti vampyrai ir nekromanceriai;
  • Skavens;
  • Monstras.

Vėlgi, galite reikalauti pirmiau išvardytų frakcijų simbolių, tačiau prieš rašydami quents, paaiškinkite, ar norimi simboliai gali būti jūsų vietovėje ir kokiuose vaidmenyse.

Rašykite mums 🙂
Maras
Lada

Ubershryk

Ubershrijk laikomas vienu iš ryškiausių perlų Reiklando provincijos karūnoje. Būtent čia yra sujungtos kelių, upių ir kanalų kryptys, kurios prasiskverbia į visą provinciją ir sukuria didžiulę prekybos maršrutų ir jungčių drobę, paversdamos miestą išskirtiniu prekybos centru. Pelnas gaunamas iš didžiulių prekių srautų iš Bretonnijos ir Pilkųjų kalnų nykštukų, apsigyvenusių Ubershrika sandėliuose, kad toliau plistų visoje imperijoje sausumos maršrutais arba palei Toifelio upę.

Visai neseniai imperatoriaus Charles Franz I dekretu Ubershryk valdovai – Jungfreydų šeima – buvo pašalinti iš valdžios. Šį netikėtą sprendimą įvykdė kariai, atsiųsti iš Altdorfo imperijos sostinės, ir visi pasipiktinimai buvo žiauriai nuslopinti. Daugelis gyventojų paliko miestą su jungfroyd.

Altdorfo kariai dislokuoti miesto kareivinėse. Kareiviai Altdorf raudona-mėlyna uniformos, patruliuoja mieste ir apylinkėse, augalų teisingumą imperijos būdu, gauti mainais silpną paramą iš apsvaiginti naują tvarką vietos gyventojų. Kareivių miesto nežinojimas lėmė nusikalstamumo didėjimą.

Kasdieniu miesto valdymu dalijasi du pagrindiniai imperatoriaus atstovai: imperatoriaus konsulė Ledi Nacht ir generolas von Dabernikas, taip pat vietos miesto taryba.

Vietos tipas:
Tvirtovė Skaičius: 350 max

Pagrindiniai blokai (preliminarūs):

  1. Aldorfai (iki 100):
  2. Generolas Jendrick von Dabernik, jo štabas ir kariuomenė (iki 60); Imperial Herald, Lady Emmanuel Nacht ir jos palyda (iki 40);
  3. Vietiniai gyventojai (iki 200):
  4. Prekybos ir amatų kvartalai (iki 90);
  5. Nykštukai (iki 20);
  6. Dokai ir nusikaltimai (iki 75);
  7. Katakombų pradžia (10);
  8. Laukas Morra (5)

Meistrai: Moiva, Kai (Altdorfo kariai Ubershreika), Max Kuznetsov, Pandora

Neufalungas

Kalnuota Juodosios uolos apskritis ruošiasi karui, o Jungfroydų vėliava skrenda virš žygiavimo vienetų. Nors tvirtovė Neufalung yra perpildyta pabėgėlių ir kareivių, atvykstančių iš Ubershryk, Juodosios uolos kasykla yra priversta dirbti dvigubai daugiau, kad susigrąžintų jų priežiūrą. Anksčiau prekės buvo siunčiamos per “Ubershriq” ir parduodamos Altdorfe. Tačiau po to, kai Jungroyd miesto praradimas susitarė dėl naujo šiaurinio prekybos maršruto su barone von Bourne, sukrėsta imperatoriaus neteisingų poveikių.

Kadaise Ubershriq grafo Sigismundo kunigaikštystė dabar pasislėpė Neufalunge. Jis greitai žudo ir nėra lengva mylėti, bet yra žinomas kaip kietas, bet teisingas valdovas. Nors pavydus ir varžovai suskubo pasinaudoti savo nuopuolio, draugai ir sąjungininkai, sukrėstas imperatoriaus veiksmus, susibūrė aplink.

Atsižvelgiant į Jungfroydo skrynių gylį, tvirtas Neufalungo tvirtovės sienas ir didžiulį jų samdomų kareivių skaičių, sunku įsivaizduoti, kaip greitai bus išspręsta imperatoriaus ir grafo konfrontacija.

Vietos tipas:
Tvirtovė Skaičius: 180 max

Pagrindiniai blokai (preliminarūs):

  1. Grafas Sigismundas von Jungfroydas su šeima ir palyda (20)
  2. Grafo kariai (21)
  3. Bourne baronų kariai (11)
  4. Samdomi būriai (22)
  5. Vietos gyventojai (64) (civiliai gyventojai, prekiautojai žmonėmis, kriminaliniai elementai ir t. t.)

Meistrai: Ian – vyresnysis meistras, Jay, Dara

Ashaffen miestas

Ashuffenberg apskritis yra palyginti nedidelis plotas, užrakintas tarp pietinio kranto Toifel ir Blitzfelsen Hills. Imperatorius Magnusas Teisuolis sukūrė šį feodalinį paskirstymą po Didžiojo karo prieš chaosą ir pakėlė Aschaffenbergus bajorams, suteikdamas jiems žemę, kurią kažkada valdė maža Walfeno rūmų atšaka. Didžioji dalis apskrities turto yra kasyklose ir Toifelio upėje, naudojamoje prekybai. Visų pirma daugelis upių pilotų parduoda savo paslaugas Ashaffen mieste, padėdami baržoms įveikti klastingus vandenis Auerswaldui.

Aukščiausią Blitzfelsen – Taubeberg kalvų viršukalnę gyvena goblinai iš Crouching Death genties. Forays išvalyti Aschafen žemę iš žalios odos netoli kasybos miesto Blitzkhyoche yra metinis renginys, ir daugelis vietos didikų turi didelę karinę patirtį.

Dabartinis skaičius, Brinich Aschaffenberg, vedė savo antrąjį sūnų, Ricard, į Liudmila von Bruner, vienintelė dukra grafas Stirlich. Šis neseniai įvykęs aljansas yra įspūdingas pasiekimas, atsižvelgiant į ilgalaikę įtampą tarp šių kilmingų šeimų.

Vietos tipas: Tvirtovė arba
įtvirtintos stovyklos numeris: 150 max

Pagrindiniai blokai (preliminarūs):

  1. Grafas Brinich Aschaffenberg su savo šeima ir palyda (20)
  2. Grafo svečiai (10)
  3. Войска графа (16)
  4. Наемные отряды (11)
  5. Ulrik šventykla (5)
  6. Dokai (43): parduotuvė, upių laivai, tavernos ir kt.
  7. Kiti vietiniai gyventojai (26)

Meistrai: Olga Limanets, Stasi

Stirlicho dvaras

Grauwerk ir Karstad apskritys yra medžiotojų ir didikų rojus, kurie atvyko pramogauti su medžiokle. Tankus miškas čia yra punktyras su medžioklės nameliais. Ir net protėvių dvaras valdančiųjų Bruners čia, Stirlich dvaras, yra ne kas kita, kaip stipriai sustiprintas medžioklės namas.

Bruners House semiasi turtų iš savo kasyklų, iškastų pietinėse Theherkribs kalvose, ir, nepaisant šimtmečių mano naudojimo, net arti išsekimo. Prieš kelis dešimtmečius Brunersas nusipirko kaimyninę Karštato grafystę iš savo valdančiųjų namų, kurie atnešė jiems derlingus ūkius ir tiesioginį kelią į Ubershriq. Brunners pareikalavo, kad Karstadts atsisakyti savo kilnus įgaliojimai, kaip sandorio sąlyga, tai buvo paremta tuo metu valdančiųjų Jungfroyd, ir iš tikrųjų padarė Karstadts commoners.

Grafas Stirlichas tiesiogiai valdo abi provincijas, nepaisant didelio vasalų skaičiaus. Jis, kaip ir jo turtas, pavadintas vieno iš jo garsių protėvių vardu, jis yra ryžtingas ir tikslingas žmogus. Count reguliariai eina aplink savo turtą, medžioklės banditai, žvėris ir žaidimas su ta pačia aistra. Jis mažai domisi politika, palikdamas tokius klausimus savo motinai Kissae von Bruner ir jo sūnėnui Heismanui. Bet jis myli savo šeimą, ir neseniai davė savo dukterėčia Liudmila prabangus vestuvių dovana, švenčia savo aljansą su Richard Aschaffenberg, gestas, pagal Kissai, kvailas ir švaistomi.

Vietos tipas: Tvirtovė arba
įtvirtintos stovyklos numeris: 120 max

Pagrindiniai blokai (preliminarūs):

  1. Grafas Stirlich von Bruner, Kissa von Bruner, Heisman Bruner su savo palyda (15)
  2. Grafo svečiai (10)
  3. Grafo kariai (20)
  4. Samdyniai (11)
  5. Taala šventykla (5)
  6. Riteriai įsakymų (10)
  7. Kiti miesto gyventojai (30)

Meistrai: Falca – vyresnysis meistras

Graumarkschlosse pilis

Giliai Pilkuosiuose kalnuose yra Pilkosios Ledi perėjos orientyras, kuris yra pirmoji gynybos linija nuo Bretonijos karalystės. Ledynų apsuptas kelias per įtvirtinto feodalo centrą žiemą paprastai yra nepravažiuojamas.

Reguliariosios kariuomenės garnizono pulkas visada pasiruošęs mūšiui, kuris yra apdairus, ypač atsižvelgiant į kalnuose gyvenančių žaliai nuluptų žmonių genčių skaičių.

Graumarkschlosse, didžiausia pilis feodalas, yra aukštai uolų viduryje į šiaurę nuo kelio, einančio per perėją. Jį galite įvesti naudodami liftą, dirbantį garo sistemų sąskaita. Praėjimas yra netvarkingas su mažiau įtvirtintų pilių griuvėsiai apiplėšė žalia oda šimtmečius anksčiau. Dabar šių sugriautų tvirtovės pajuodę kaulai yra ne kas kita, kaip prieglobstis kritusiųjų šešėliams.

Markgraf tobias Aschaffenberg, vyriausiasis Brynich Aschaffenberg sūnus, tapo Landmark valdovu po ankstesnio Margrave mirties, nepalikdamas įpėdinių. Nepaisant to, kad Tobias valdė provinciją keletą metų, iki šiol jis niekada nebuvo šioje izoliuotoje, įšaldytoje paskirstyme. Pasigirti chuliganai ir sumanus duetas, jis norėjo praleisti laiką tarp ryškių šviesų geriausias festivalis Reikland – Fejerverkai savaitė. Bet kai Jungfreyds prarado Ubershriq, Tobias tėvas pasiuntė jį į Graumarkschlosse įdėti pilį, kad, įsitikinkite, kad gynyba buvo tobula, kuri sustiprintų Ashaffenbergs, ir tapo garantija, kad Grey Lady Pass nebus kontroliuojami kito kilnaus namo.

Vietos tipas: Tvirtovė. Specialios užpuolimo taisyklės.
Skaičius: 100 max

Pagrindiniai blokai (preliminarūs):

  1. Markgraf Tobias Aschaffenberg su savo palyda (15)
  2. Pilis Garrison (30)
  3. Pasamdytas būrys (10)
  4. Baltųjų vilkų ordinas Ulrikas ir jo koplyčia (20)
  5. Vietiniai (20): muitinės postas, prekybininkai ir kt.

Meistrai: Demorgigil – vyresnysis meistras, Katė Ingrida

Ožkinių upelio kaimas

Kalvotos Lady slėnio sritys yra palei Toifel upę nuo Pilkųjų kalnų. Istoriškai Lady Valley barono pavadinimas buvo “mandagumo pavadinimas”. Jį gavo Ubershriq kunigaikštystės įpėdinis, tačiau iš tikrųjų jis nesuteikė jokios didelės galios. Slėnis tiekia maistą miestui, ypač šviežią žuvį, kurios perteklius parduodamas kitoms Reikjavos gyvenvietėms. Kaimai ir slėnio kaimai moka mokesčius tiesiogiai “Ubershriku” ir yra jo saugomi, įskaitant kariuomenę.

Atsistatydinus von Jungfroydui, “Ubershriq” ir aplinkinis Ponios slėnis liko be valdovo. Tai reiškia, kad vadovybė priklauso Viktorui von Walfenui, Aukštutinio Toifelio arkivyskupui. Tačiau jis mažai laiko skiria šiai atsakomybei.

Šiuo metu pagrindiniai kaimo gyventojai yra halfingi. Taip pat čia sustabdė garsųjį keistuolių cirką, supirko nuostabius tvarinius, susitiko imperijoje. Kalbama apie ryšį tarp vietinių pusbrolių ir Žemaitijos nusikalstamo klano.

Vietos tipas: Automobilių stovėjimo aikštelė. Nesturmuema (vaikų buvimo vieta)
(žr. PASTABOS) Skaičius: 40 max

Pagrindiniai blokai (preliminarūs):

Kaimo vadovas (1)
Vietiniai
(30) Fish Place Circus freaks ir tavernos (10)

Meistrai: Loke

PASTABOS
1. Vieta nėra darželis ir vieta, kur galite palikti savo vaiką globai. Visus vaikus turi prižiūrėti vienas iš tėvų arba globėjų.
2. Vieta skirta organizuoti bendrą vaidmenų žaidimą vaikams ir suaugusiems RI VH2021. Tokio tipo veiklai planuojami specializuoti renginiai (turnyrai, treniruotės, bendri forays, organizuoti monstrų išpuoliai, medžioklė miške ir tt). Vaikai neprivalo likti šiuose renginiuose, kad galėtų dalyvauti šiuose renginiuose. Pakanka iš anksto susitarti dėl šių akimirkų su vietos “Goat Creek Village” šeimininku.

Stormdorfas

Pakeliui iš Ubershrika į Aersvaldą, netoli nuo tos vietos, kur Tranig upė teka iš netoliese esančių Pilkųjų kalnų, yra Stormdorfo miestas, žinomas kaip lietingiausia imperijos vieta. Iš šiaurės į miestą ateina tamsus Reikvaldo miškas, o slėnis aplink miestą yra pelkėta žemuma, sumaišyta su uolėtomis kalvomis. Vietiniai bando auginti avis ir surinkti menką derlių, tačiau to vos pakanka jų pačių maistui.

Nepaisant nepalankaus klimato, gyvenvietė miesto vietoje egzistavo dar prieš Sigmarą, o vietiniai gyventojai didžiuojasi savo atkaklumu ir nelankstumu, tačiau kiti Rakelands mano, kad tai jų įgimto kvailumo įrodymas. Vienintelės prekybai skirtos prekės yra unguriai, sugauti miglotuose vandenyse, kurie rūkomi ir valcuojami statinėse ir “griausmingai” ale, o tai reikalauja ant pelkių surinktų miltelių – sako, kad net “Karak Azbarak” nykštukai vertina savo unikalų skonį.

Šių žemių valdovas grafas Ferdinandas von Wallensteinas nerodomas Stormdorfe, jis nori praleisti laiką Nolnos ir Altdorfo rūmuose, o jo vardu miestą valdo meras. Kitas dalykas yra Grafo dėdė – lordas Adelbertas von Wallensteinas, kuris su savo kariuomene dingsta apskrities miškuose ir kalvose, medžiodamas banditus ir orkai.

Sakoma, kad miestas tapo tvirtove įsiskverbti į Ubershriq nusikalstamo klano Louhaven, kurio būstinė yra Auersvalde, kunigaikštystę.

Visai neseniai miestas buvo tuometinių Ubershryk Jungfroyd kunigaikščių fiefdom, tačiau po paskutinio susirėmimo tarp jų ir Wallensteins išvyko paskutinis.

Daugumai žmonių nerūpi, kas yra jų valdovas, tačiau kai kurie gyventojai liko ištikimi seniems savininkams, ypač tiems, kurių verslo interesai buvo tiesiogiai susiję su prekyba su “Ubershryk”, kuri žlugo.

Vietos tipas: Tvirtovė arba
įtvirtintos stovyklos numeris: 120 max

Pagrindiniai blokai yra preliminariai:

  1. Viešpats Adelbert von Wallenstein su savo palyda (10)
  2. Viešpaties kariai (15)
  3. Miesto meras (1)
  4. Miesto gvardija (16)
  5. Наемные отряды (11)
  6. Šventykla (5)
  7. Upių laivų įgula ir keliautojai (25)
  8. Kiti vietiniai gyventojai (35): pathfinders, gydytojai ir tt

Meistrai: zlata

Uzbaz Azgaard prekybos postas

Karak Azgaard nykštukinės karalystės prekybos postas. Per tai yra visi prekybos ir kiti santykiai su imperija ir Ubershryk. Yra retų išteklių kasyklų ir seminarų, kuriuose galite gauti unikalių nykštukinių prekių.

Tradiciškai nykštukai palaikė gerus santykius su Ubershriq kunigaikštystės valdovais. Dabar didelis klausimas yra tai, kurioje pusėje jie imsis.

Vietos tipas:
Sustiprintas stovyklos numeris: 100 max

Pagrindiniai blokai (preliminarūs):

  1. Prekybos posto vadovas (1)
  2. Runsmith (3)
  3. Kasyklos ir dirbtuvės (10)
  4. Prekybos šeimos (20)
  5. Garrison ir civiliai (60)

Meistrai: Ariadella

Gruner kaimas

Nedidelis kaimas pakeliui iš Parravono į Pilkosios Ledi perėją. Jis jau seniai garsėja geriausiu pelėsiniu sūriu Bretonni, Salou du Vitar. Šiuo metu vienas iš Parravono lordų su Bretono riterių armija kaime įsteigė stovyklą. Jų tikslai nesuprantami. Nesvarbu, ar jie ketino ištirti ankstesnės ekspedicijos į Sanglako pilį likimą, ar patikrinti Mezontal vienuolyno griuvėsius, ar atkeršyti už neseniai įžeidžiantį pralaimėjimą Helmarde, ar net pradėti VI Parravono karą, pasinaudojant galios vakuumu Ubershrika.

Vietos tipas:
Sustiprintas stovyklos numeris: 120 max

Pagrindiniai blokai (preliminarūs):

  1. Seras Cloderik ir Parravon riteriai (iki 10)
  2. Kitų žemių riteriai (iki 20)
  3. Pėstininkai ir lankininkai (iki 20)
  4. Piligrimai (5)
  5. Gralis Mergelė (5)
  6. Paprasti kaimiečiai (25)
  7. Aukštųjų elfų ekspedicija (15)
  8. Skautai ir miško elfų takai (5)

Meistrai: Haldar, Olga Peregudova

Frugelhofen kaimas

Aukštai kalnuose sniego viršūnės Šešėlyje Frugelhorn yra nedidelis slėnis. Šios žemės nėra nei imperija, nei Bretonnija, nes riba tarp šių valstybių kalnuose nėra apibrėžta. Maždaug prieš šimtmetį imperatorius Dieteris VI bandė perimti kelių neturtingų aukso kasyklų kontrolę šioje vietovėje, tačiau iš Pilkųjų kalnų nykštukų gavo tokį atgaišą, kad, jo nuomone, idėja buvo nesėkminga, ir vis dar Frygelhorno slėnis lieka laisva žemė.

Vienintelė gyvenvietė slėnyje yra Frugelhofen kaimas, kuriame gyvena tiek imperatoriai, tiek bretonai ir mišrių santuokų palikuonys. Mokesčių trūkumas iš esmės padeda vietos gyventojams išgyventi menkoje žemėje atšiauriomis sąlygomis. Kažkas augina įprastą šaltų žiemų grūdus ir veisia avis, kažkas renka vaistažoles, kažkas bando sukurti apleistas nykštukines kasyklas. Kaime taip pat yra medžiotojų, nors jie medžioja ne tik pūkuotus kiškius ir kalnų kurapka. Gyvenvietė kažkaip vengia žaliai nuluptų ir kitų pavojingų būtybių genčių išpuolių, tačiau to paslaptį žino tik senbuviai.

Vietos tipas: Sustiprinta
stovykla arba parkavimo numeris: 50 max

Pagrindiniai blokai (preliminarūs):

  1. Kaimo vadovas (1)
  2. Ūkis (4)
  3. Senoji kasykla (4)
  4. Skirtingi vietos gyventojai (25)
  5. Medžiotojai ir pathfinders (15)

Meistrai: Nare

Vampyro pilis

Neseniai šioje vietoje gyveno žmonės, kurie buvo imperijos piliečiai. Dabar jį valdo bauginantys nemirtingumo valdovai, kurie atsuko akis į šias žemes.

Undead legionas auga. Vampyrai nežino gailesčio ir visi kreipiasi į savo naudai. Ir taip dabar jie atvyko į Ubershriq kunigaikštystę, siekdami savo tikslų.

Tie keli, kurie sugebėjo pabėgti ir atnešė liūdną žinią apie invaziją, papasakojo apie kariuomenės generolus juodais ir raudonais šarvais, apie plakatus su drakonais. Ir atrodo, kad jie planuoja invaziją giliai į Kunigaikštystę.

Vietos tipas:
Tvirtovė Skaičius: 100 max

Pagrindiniai blokai (preliminarūs):

  1. Carsteins (5)
  2. Blooddragons (5)
  3. Kitas undead (60)
  4. Gyvi žmonės (30)

Meistrai: Ullman

Stovykla Chaosas

Čia atvyko slapti miško takai Tamurkhano kariuomenės liekanos, kurios buvo nugalėtos 2511 m. netoli Ndolny.

Nežinoma, ar jie važiuoja į šiaurę, ar siekia kitų tikslų. Tarp jų yra kruvinojo Dievo pasekėjai ir tie, kuriuos globoja Didysis Desecrator. Yra gandų apie baisias būtybes.

Apsupti priešų, šiauriniai kariai ieško bet kokio būdo realizuoti savo tikslus ir tarnauti savo dievams kuo geriau, kad vėl uždirbtų savo palankumą.

Vietos tipas: Sustiprinta
stovykla arba automobilių stovėjimo aikštelė Skaičius:100 max

Pagrindiniai blokai (preliminarūs):

  1. Pasekėjai Khorn (30)
  2. Pasekėjai Nurgla (20)
  3. Kiti chaoso pasekėjai (30)

Meistrai: Ven, Dinara, Roman zaitov, Anastasia Badulina

Stovykla TE

Nedaugelis tiki gandais apie Naggaroto atstovus Ubershoryk kunigaikštystėje. Tikrai, ką jie čia darys?

Iki šiol nebuvo patvirtinimo, kad šiose žemėse atsirado tamsūs elfai. Tačiau rajone pasklido gandai, kad lavonai neseniai buvo rasti viename iš miškų. Natūralu, kad bet kuris sveikas imperijos pilietis supranta – tai plėšikas. Bet kodėl lavonų veiduose įšaldė siaubą?

Vietos tipas:
Sustiprintas stovyklos numeris: 40 max

Pagrindiniai blokai (preliminarūs):

  1. Raganos ir kunigai Kainas (5)
  2. Warriors būriai (35)

Meistrai: Squall

Katakombų gylis

Daugelis miestų turi kanalizaciją. Nuo to priklauso miesto sveikata. Tai gerai ir teisinga. Taigi pagal Ubershoryk yra požeminės perėjos, pastatytos nykštukų laiku neatmenamų laikų. Yra pastogės elgetos, nusikaltėliai.

Iki šiol viskas buvo rami net miesto požemiuose, išskyrus tai, kad neseniai dingo pora žiurkių gaudytojų. Tačiau kaimyninėje apskrityje, Wittgenstein mieste, pagal pokalbius tavernose didžiulės kalbančios žiurkės sunaikino visą vietinio grafo pilį. Bet tai pasaka, ar žiurkės gali atsispirti drąsiam miesto sargybiniui ir net kalbėti.

Vietos tipas: Sustiprinta stovykla arba automobilių stovėjimo aikštelė. Specialios įsiskverbimo taisyklės.
Skaičius: 50 max

Pagrindiniai blokai (preliminarūs):

  1. Skirtingi klanai, kiekvienas numeravimas 10-15

Meistrai: KC, Catherine Holmes

Žalia oda stovykla

Netoli Ašhaveno kaimo gyventojai neseniai pranešė matę goblinų gaują kunigaikštystės pasienyje.

Kur yra goblinai, gali būti didesnių būtybių. Matyt, jie išgirdo gandus apie vietinių žemių turtus.

Vietos tipas: 60

Meistrai: Rig, Bubba,Kraus, Nikita

Stovykla Bistmen (žaidimas. vieta)

Ne taip seniai grafas von Bruneris Kunigaikštis ir jo vyrai medžiojo miške ir susidūrė su gyvūnų žmonių šventykla.

Daugelis nustebino, drąsūs kariai sunaikino beveik visus. Tačiau kai kuriems chaoso kūriniams pavyko pabėgti. Ir dabar jie tarptinklinio ryšio aplinkinių žemių.

Vietos tipas: 10

Meistrai: Gest (Milyakov)

Drakenfels (dange)

Nepaisant daugybės priešų, kurie šimtmečius nuniokojo “Ubershriq”, vienas senovės priešas kelia grėsmę “Ubershriq” ir jo aplinkai labiau nei visi kiti – Konstantinas Drakenfelsas, didysis burtininkas, demonologas, nekromanikas ir vieno iš imperatorių žudikas, pasislėpęs Pilkuose kalnuose dar prieš Ubershryk įkūrimą. Jo bjauriuose spąstuose dažnai susidūrdavo papėdės žmonės. Jis gandai, kad buvo nužudyti ir pilis sunaikinta daugiau nei prieš 30 metų, tačiau Drakenfels niekingas paveldo šešėlis vis dar guli Papėdėje ir jos gyventojams, ir jo vardas vis dar baisu neklaužada vaikams.

Bene didžiausias siaubas, kurį jis sukėlė, buvo 2203 m. IL tragedija. Sakoma, kad Drakenfels atidarė Riftą tiesiai į chaoso karalystę, nuleisdamas košmarus, mutacijas ir beprotybę tiems, kurie gyveno netoli Pilkųjų kalnų. Siaubas ir sunaikinimas karaliavo savaitę. Demonai išdidžiai žengė ant žemės, dangus kraujuoja, ore sudegė skysta ugnis. Šią savaitę buvo sunaikinta beveik visa gyvybė nuo Bogenhaveno iki Ubershryko. Ir nedaugelis, kurie išgyveno, pasikeitė amžinai. Nors niekas nežino, kaip ir kodėl Riftas pasirodė ir dingo, visi gyvena baimėje, tikėdamiesi, kad vieną dieną jis sugrįš.

Vietos tipas: žaismingas, dange

wpChatIcon
    wpChatIcon