Išsamus įgūdžių aprašymas:

imituoti būtybės skrydį

Skrydžio metu jie nėra pataikyti į kovos ginklus iš žemės veikėjų.
Jie gali pulti vienas kitą būsenoje „Skrenda“, įskaitant kovos su artimaisiais ginklus (nagus ir kt.).
Negali pulti mobiliųjų transporto priemonių (įprastų ir skraidančių) su artimųjų ginklais.

Jie gali gabenti krovinius, bet ne karines transporto priemones ir apgulties įrangą.
Dvi skraidančios būtybės gali nešti vidutinio dydžio personažus (žmones, elfus, goblinus ir kt.), Trys – didelius asmenis (ogres, orkus, trolius ir kt.). Kad pakeltų krovinį į orą, žaidėjas turi nusileisti (sulankstyti sparnus) ir laikyti daiktą ar žaidėją viena iš galūnių. Praradus kontaktą net su vienu iš skraidančių personažų, krenta apkrova, žaidėjui – perėjimas prie 0 pataikymų. Norėdami iš naujo pakelti krovinį į orą, turite vėl nusileisti.
Skrendantiems monstrams „keliamoji galia“ nurodoma atskirai jo DC.

Aplinkos reikalavimai:

Sparnai turi būti pakankamai dideli (+/- rankos ilgis) ir turėti dvi lengvai atskiriamas pozicijas – sulankstyti (būsena: ant žemės) ir ištiesti (skristi)

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

    wpChatIcon