Car Wars taisyklės

Car Wars Taisyklės

Car Wars Taisyklės

ELGESIO KODEKSAS

Turnyrai ir žaidimų savaitgaliai pirmiausia turėtų būti smagūs. Šiame vadove pateiktas elgesio kodeksas yra tai, ko tikimės, kad visi treneriai visada laikysis, kad užtikrintų, jog jie ir jų priešininkai visada turėtų kuo geresnį laiką.

REKOMENDUOJAMAS TURNYRO STILIUS

Čia pateikiame rekomenduojamą turnyrų vedimo būdą, įskaitant: kokių vaidmenų ir atsakomybių reikia; kaip treneriai renka turnyro taškus; Kaklaraiščiai; priešininkų poravimas; ir dar daugiau.

SĄRAŠAS IR REZULTATŲ LAPAI

Mes taip pat pateikėme sąrašo lapą ir rezultatų lapą, kurį renginių organizatoriai turi leidimą kopijuoti ir įteikti kiekvienam treneriui užpildyti. Tai leis Renginio organizatoriui lengvai peržiūrėti kiekvieno trenerio sąrašą ir sekti kiekvienų rungtynių rezultatus.

SĄRAŠO LENTELĖ

Šiame skyriuje apžvelgiami komandos sąrašo sudarymo specialiai turnyrui etapai, įskaitant: kiek aukso gabalų komanda turi išleisti; kiek įgūdžių gali imtis komanda ir kaip juos pasirinkti; Star Players; Inducements; ir visa kita, kas turės įtakos sąrašo sudarymui

ALTERNATYVŪS FORMATAI

Čia pateikiame formatų, kuriuos renginių organizatoriai gali norėti naudoti vietoj standartinio turnyro formato, pasirinkimą, įskaitant komandinius renginius ir vis populiarėjantį kaskadininkų turnyrą!

PAPILDOMOS TAISYKLĖS

Kai kurie renginių organizatoriai mėgsta pridėti savo sukimąsi prie standartinio formato, ir mes čia pristatėme daugybę skirtingų papildomų taisyklių, kurias jie gali naudoti norėdami pridėti tą papildomą panache dalį į savo renginį; nuo traumų ir žaidėjų progreso iki “Gold Piece Escalation” (žr. 28 psl.) ir dar daugiau.

ELGESIO KODEKSAS

Kaip sakoma sename posakyje: “Svarbu ne laimėjimas ar pralaimėjimas, o tai, kaip žaidi žaidimą!”. “Car Wars” sukurtas atsižvelgiant į tai ir skirtas žaisti linksmai, dosniai; tokia, kurioje svarbiausia yra sąžiningas žaidimas, geras humoras ir pagarbos vienas kitam rodymas. Taigi mes pateikėme keletą svarbių principų, kurių, tikimės, visada laikysis visi “Car Wars” treneriai. Galų gale, svarbiausia yra tai, kad visi dalyvaujantys turi labai malonų laiką žaidimo eigoje – tokiu būdu kiekvienas kaulus traškantis įrankis, įspūdingas audimo bėgimas ir tikslus perdavimas reiškia šiek tiek daugiau!

Kiekvieną žaidimą planuojama žaisti maksimaliai per nurodytą laiką (2 val.). Oficialus žaidimo laikas bus pristatytas dideliame ekrane žaidimų salėje. Teisėjams leidžiama nedelsiant nutraukti žaidimą, kai pasibaigia oficialus žaidimo laikas arba komanda negali daugiau tęsti kovos.

Renginio metu dalyvaus paskirti teisėjai, kurie padės su taisyklėmis ir su turnyru susijusiais klausimais. Jei teisėjų bus prašoma priimti sprendimą, šis sprendimas bus galutinis likusiam žaidimo laikui. Tokie sprendimai yra fiksuojami renginio žurnale. Gali būti labai mažai tikėtinas atvejis, kad vėlesnės kovos metu kitas teisėjas toje pačioje žaidimo situacijoje priims kitokį sprendimą. Tai turi sutikti visi treneriai ir teisėjai.

Nors mes tikimės, kad žmonės elgsis kaip civilizuoti žmonės, bus tam tikrų situacijų, kurios gali sukelti galimų problemų, tokių kaip per didelis alkoholio vartojimas (todėl jis yra neleidžiamas), blogi kauliukai, taisyklių nesaugumas ir panašios priežastys. Kilus kritinėms situacijoms, pirmiausia tikimės, kad būrio kapitonai nuramins situaciją. Jei to nepavyksta išspręsti, galima pasikviesti EnGarde Car Wars teisėjus ir jie bandys išspręsti problemą (o tai gali padaryti ne visus laimingus). Teisėjai turi teisę pašalinti trenerį iš turnyro, jei susiduria su nepriimtinu trenerio elgesiu. Jei treneris pašalinamas iš turnyro, EnGarde Car Wars organizatoriai nusprendžia, ar nukentėjusiam būriui bus paskirtas pakaitinis treneris likusioms žaidynėms.

EnGarde BBL organizatoriai turės teisę palydėti trenerį iš EnGarde patalpų. Treneris nebus grąžinamas.

KARDINALIOS TAISYKLĖS

  • Visada būkite mandagūs ir pagarbūs savo priešininkui.
  • Visada sakykite tiesą ir niekada neapgaudinėkite.
  • Jokio herastmento, heresy, ir panašios motyvacijos

SVARBŪS PRINCIPAI

  • Prieš žaidimo pradžią padarykite pagarbų gestą priešininkui, pavyzdžiui, palinkėkite jam sėkmės, pasiūlykite rankos paspaudimą ir pan.
  • Venkite vartoti kalbą, kuri jūsų priešininkui ar aplinkiniams gali pasirodyti įžeidžianti.
  • Atvykite laiku į savo žaidimą su visais dalykais, kuriuos reikia žaisti.
  • Pasiūlykite savo priešininkui galimybę išnagrinėti jūsų komandos sąrašą prieš prasidedant žaidimui.
  • Jei jūsų priešininkas turi klausimų ar klausimų apie jūsų sąrašą, turėtumėte atsakyti į juos teisingai ir įsitikinti, kad priešininkas supranta atsakymą.
  • Įsitikinkite, kad jūsų priešininkas žino apie bet kokias “Inducements” ar kitas specialias taisykles, kurias turi jūsų komanda, ir kad jis žino, ką daro.
  • Skaičiuodami kvadratų, kuriuos žaidėjas juda, skaičių, darykite tai atsargiai ir tiksliai. Taip pat turėtumėte suteikti savo priešininkui galimybę patikrinti bet kokius judesius prieš perkeliant bet kokius modelius, jei jie to nori.
  • Ridendami kauliukus įsitikinkite, kad jie yra aiškiai matomi visiems žaidėjams, ir prieš paimdami kauliukus leiskite priešininkui apžiūrėti ritinius.
  • Visada paprašykite priešininko leidimo prieš paliesdami jų modelius.
  • Priminkite priešininkui apie visas taisykles, kurias jis galbūt pamiršo naudoti arba naudojo neteisingai, ypač kai tai daroma jūsų priešininko, o ne jūsų naudai.
  • Niekada sąmoningai nemanipuliuokite tuo, kiek laiko reikia žaidimui, kad įgytumėte pranašumą, žaisdami per greitai arba švaistydami laiką.
  • Stenkitės neblaškyti priešininko, kai jis bando susikaupti, ir visada įsitikinkite, kad gerbiate jo asmeninę erdvę.
  • Niekada nesiskųskite savo ar priešininko sėkme.
  • Visada būkite nuolankūs pergalėje ir grakštūs pralaimėjime.
  • Niekada nefiksuokite žaidimo rezultato dėl kokių nors priežasčių.

Čia pateikiame jums mūsų rekomenduojamą turnyro stilių: tokį, kuris, tikime, suteiks visiems žaidėjams geriausią patirtį ir kuris buvo plačiai išbandytas. Jis apima įvairius dalykus, tokius kaip turnyro taisyklės (kaip galite tikėtis!), vaidmenys ir atsakomybės, taškai ir kt.

TEISĖS IR PAREIGOS

Atsižvelgiant į tai, kokio oficialaus norite, kad jūsų renginys būtų, dažnai yra gera idėja įsitikinti, kad visi renginio dalyviai žino, koks yra jų vaidmuo ir su juo susijusios atsakomybės. Tai svarbu siekiant užtikrinti, kad visi žinotų, į ką kreiptis, jei kiltų problemų; užtikrinti, kad viskas vyktų sklandžiai; ir, svarbiausia. kad visi gerai praleidžia laiką žaisdami “Car Wars”!

RENGINIO ORGANIZATORIUS

Kiekvienam renginiui reikės Renginio organizatoriaus, kuris bus atsakingas už visų turnyro aspektų vykdymą. Jų darbas bus galvoti apie tokius dalykus kaip žaidimų erdvė ir įranga treneriams; paskirti visus teisėjus ir atsarginius žaidėjus, kurie bus reikalingi; ir apskritai yra prieinamas tą dieną, kad viskas vyktų pagal planą – žinoma, “White Dragon” leidimas!

KAINA

  1. 50 EURO (EnGarde nariams 40 EURO) Išankstinė registracija
  2. 70 EURO (EnGarde nariams 60 EURO) Registracija vietoje
  3. Marškinėlius ir Kepurėles, BBL Kamuolį bus galima užsisakyti iš anksto (Vietoje bus galima įsigyti tik ribotą skaičių)

Žaidėjų pasiskirstymas kovose: Car Wars 2024 turnyro lentelė

JŪS VISI TAI GAUNATE!!

  1. 6 CW žaidimai su priešininkais!
  2. 1 2024 CW mini taurę
  3. 1 2024 m. logotipą PVC pleistras
  4. 1 Gėrimų padėkliuką, dar žinomi kaip KULKA.
  5. 1 Pilnos spalvos kauliukų krepšį
  6. Daug CW lipdukų, dar žinomi kaip STICKERS!

TU ATSINEŠI

  1. Nupiešta komanda ir mašiną (komandos turi turėti mažiausiai 3 spalvas ir išbaigtą pagrindą) tinkamai sunumeruota ir aiškiai pažymėti įgūdžiai.
  2. Car Wars aikštelė, šablonai, ginklai ir kauliukai
  3. Pinigai maistui/gėrimams/loterijos bilietams (jeigu esi 18+), 13+ dalyviai turi gauti tėvų, įtėvių raštišką sutikimą, laimėjimus atsiima tėvai, įtėviai.
  4. Nesineškite kopijų, jei esate sąraše. Jie bus jums atspausdinti!!!

TVARKARAŠTIS:
10:30 – 11:00 – atidarymas, dalyvių registracija, komandų patikra
11:00 – 13:20 – pirmasis turas
13:20 – 13:30 – pertrauka
13:30 – 15:50 – antrasis turas
15:50 – 16:00 – pertrauka
16:00 – 18:20 – antrasis turas
18:30 – apibendrinimas
Jei raundas baigtas, o žaidimas nebaigtas, žaidėjai turi 10 minučių pertrauką, kad apytiksliai apskaičiuotų likusią rungtynių dalį, kad nustatytų galimybę pelnyti įvartį.

Apdovanojimų negalima įsigyti prieš rungtynes. Brak’o maldos už skirtumą nenaudojamos televizijoje. Kyšiai negali būti naudojami žaidėjams, kuriems taikoma Sneaky Git taisyklė. Po rungtynių visos traumos pašalintos.

Most events should have budgets that follow one of the AADA Divisional classes listed below.

Division 5 ($0 – $5,000)
Division 10 ($5,001 – $10,000)
Division 15 ($10,001 – $15,000) <— Turnyro riba
Division 20 ($15,001 – $20,000)
Division 25 ($20,001 – $25,000)
Division 30 ($25,001 – $30,000)
Division 40 ($30,001 – $40,000)
Division 60 ($40,001 – $60,000)
Division 80 ($60,001 – $80,000)
Division 100 ($80,001 – $100,000)

The rules used are up to the discretion of the event’s referee and players, but WADA recommends games be operated according to the rules found in Car Wars Compendium Second EditionClassic Car Wars, Uncle Albert’s Catalog From Hell, and rules that can be found on the Steve Jackson Games Car Wars Web site.

Scoring

Every player in a WADA League battle receives championship points based on their finishing position and the total number of players present.

Entering Combat: [ (number of entrants + 1) – place finished ] * round of the tournament. For example, in a 10-vehicle race, the first, second, and tenth drivers that cross the finish line will receive 10 points, 9 points, and 1 point respectively for participation.

To reward courage under fire, the top finishing drivers in every game will gain bonus points.

First Place: 5 * number of players * round of tournament
Second Place: 2 * number of players * round of tournament.
Third Place: 1 * number of players * round of tournament. Awarded only if there are 6+ players in event.
Fourth: 0.5 * number of players * round of tournament. Awarded only if there are 10+ players in event.

In a gaming group or demonstration session, the round of the tournament shall be considered as 1.

In preliminary matches, the round of the tournament shall be considered as 1 and each successive round will increase by 1.

In a multi-round tournament, no more than half of the players in a lower round may proceed to next higher round. If a tournament’s organization
does not adhere to this rule, all rounds of the tournament will be given a level multiplier of 1.

Championship points for ties are awarded by adding together the championship points for all of the positions in the tie divided by the number of players in the tie. Both victory and participation points are used in this formula. For example, duelists in a three-way tie for first place in a 10-person duel would normally receive 60 (50 + 10), 29 (20 + 9), and 18 (10 + 8) points if the tie did not exist. These drivers would receive 35.67 [(60 + 29 + 18) / 3] points because of the tie.

  • Duel scoring is as follows:
    • +20 points for causing a mobility or completed kill
    • -20 points for becoming a mobility or completed kill
    • -20 points for being in a Mutual Death Ram
    • +1 for First Blood (the first to cause direct-fire damage)
    • +2 if all crew members are conscious at the end of the duel
    • +1 if some but not all crew members are conscious at the end of the duel
    • +1 if not a completed kill at the end of the duel
    • Other duel-specific points may be awarded as well. (Targets, checkpoints, and crossings are common ways to score these.)
  • The following criteria will be used to break ties:
    • First vehicle not a mobility kill
    • First vehicle not a completed kill
    • Most duel-specific points, unless they replace kill points
    • Greatest percentage of conscious crew
    • The vehicle not involved in a Mutual Death Ram
    • The vehicle with First Blood

    If none of those break the tie, then the tie will stand.

  • The Surrender rules (below) will not be used unless the duel involves continuing characters.
  • In any case where something (like a ram, fall, or touching a counter) may have occurred but it is impossible to tell for sure, the defending player will roll 2D6. If they roll 7 or higher, they may choose the outcome. If the defender rolls less than 7, the opposing player chooses. If there is no opposing player, the worst result (chosen by the duelmaster, consensus of the non-involved players, the audience, or the President, in that order) for the defender is used.

Vehicular Kills

Vehicular kills will be recorded but as of January 2002 they will not affect championship points totals.

  • Firepower Kills (FK)
  • Mobility Kills (MK)
  • Completed Kills (CK)
  • Total Kills (TK)

Only Completed and Total Kills will be used for kill records in the 2052 WADA League.

For simplicity, Completed Kills are now considered as Total Kills for kill totals, but autoduelist records will show Completed Kills as half-kills in each event listing.

American Autoduel Association

AADA membership is not required to be a participant in this tournament.
Winners of the AADA events listed below will receive bonus points to their championship point totals.

  • Chapter Dueling Championship: +50
  • Chapter Racing Championship: +50
  • Regional Dueling Championship: +100
  • Regional Racing Championship: +100
  • World Dueling Championship: +250
  • World Racing Championship: +250

If a participant wins a match that is considered both a Chapter Championship and a Regional Championship, only the 100-point bonus for winning a Regional Championship will be awarded. The winner of this type of event does not receive double the amount of participation points.

If the winners of any 2051 Championships regain their titles, they will receive bonuses for retaining their titles equivalent to the awards above. For example, if John Blaylock, the current AADA World Dueling Champion, wins the 2052 AADA WDC, Mr. Blaylock would receive 250 bonus points for winning the 2052 tournament and 250 bonus points for keeping his title.

If Chapter Championships for the 2053 AADA Season are held in the third and fourth quarters of 2052, the events will be counted for the 2052 WADA League and will be counted for the 2053 WADA League.

Car wars tournament battle rockets engarde pasaulis
Openart car wars tournament battle rockets

Confused about the icons on the Vehicle Record Sheets? Print out this pdf as a handy guide to what’s what!

The following PDF files contain extra printable counters for use with your Car Wars sets:

CWC 2.5 Rules

The basic rule set is CWC2.5. However there are several house rules that are in place and described in this document/wiki. When in doubt go with what’s in this document/wiki. The GM reserves the right to update the document at any time and, as always, has the final say.

  • We are not using the “Modifiers to hit due to speed” rules.

  • Weapons fire happens at the beginning of the phase THEN movement happens.

  • CWC2.5 Errata

    • pg 112. Under Heavy Duty Brakes, 25 mph is D2; 30 mph is D3; 35 mph is D5; 40 mph is D7, each tire takes 2 points of damage; 45 mph is D9, each tire takes 1d of damage.

    • pg 115. A bent frame (from using Rocket Boosters) sends the vehicles Handling Status to -6 immediately and remains there for the rest of the game.

    • pg 134. Radarproof armor costs 200% normal. Radarproof Fireproof costs 400% normal. Add Fireproof (200%) and Laser Reflective (110%) to the table.

“Roll two dice and pray” GMing Guidlines (for when hard and fast rules don’t apply)

  • The GM is ALWAYS right.

  • There five levels of difficulty for a task roll:

    • 4+ — Trivial

    • 6+ — Easy

    • 8+ — Moderate

    • 10+ — Hard

    • 12+ — Difficult

The GM decides the difficulty of a particular task and the player responds by pointing out any additional bonuses or penalties that are relevant based on his character description. In any case, the game should move quickly. The task roll is there just to add a bit of uncertainty to the game and wringing every last bonus point out of a vague character concept is against the spirit of the rules. The DM has the final say, as always.

Contest of Skills is a very gray area. The GM must adjudicate carefully. Most modifiers to the roll will be circumstantial. The player should help with both bonuses and penalties. I recommend that if the player is suggesting a bonus they must also suggest a penalty to help keep players from being “too” helpful. If there really isn’t a penalty that should be the GM’s call. Encourage the player to look at the situation from ALL angles.

House Rules

  • Things Currently outlawed by the GM:

  • Ram Plates, Gas Engines, Metal Armor, weapons that do more than 3 Dice of damage in one shot, and anything that allows your car to make tight bends at 120 mph.

    • New Mortality rules:

    • Characters begin with 3 DP, modified by bodybuilding skill. When a character is reduced to zero DP he must roll every turn to retain consciousness. Roll 1d6 against the character’s original DP score. If the character rolls less than or equal to his original base DP, he remains conscious that turn. If he rolls higher than his base DP, he falls unconscious for 1d6 hours unless revived. When a character reaches his negative DP (for example, when a character starting with 3 DP reaches –3 DP), he will die unless he receives medical attention within 10 turns. If a character is reduced to three times his negative DP (a character starting with 3 DP reaches –9 DP), he dies automatically.

    • Gunner Pool:

    • The Gunner Pool is available to any that create a car that needs a gunner and there isn’t a PC that wants the spot.

    • New Encumbrance Rules:

    • Characters begin with a GE limit of six, modified by bodybuilding skill. For each GE the character is carrying above his limit, he loses 1/4″ from his movement. While sitting in a vehicle, no character may carry more than his GE limit.

    • Fast-Drawing Weapons:

    • To fast-draw a weapon make a basic Handgunner or Martial Arts skill roll (target number 7), minus the weapon’s GE.

    wpChatIcon