Pomirtinės taisyklės

Table of Contents

Mirtis #

1.1. Mirtis įvyksta šiais atvejais:

  • Užbaigti personažą
  • Ypatingos sąveikos, tokios kaip durimas į nugarą, mirties palietimas, egzekucija, aukojimas ir kt.
  • 15 minučių 0 smūgių be apsirengimo, mirties nuo ligos ar nuodų, tada pats žaidėjas nuima gyvenimo apyrankę.
  • Žaidimo savižudybė (tik finalas)
  • Gyvenimo apyrankės pametimas dėl ne žaidimų priežasčių
  • Drausminės nuobaudos už žaidimo įstatymų pažeidimą

Žaidimas imituoja laikiną ir galutinę veikėjo mirtį

1.2. Laikina mirtis imituoja ne veikėjo mirtį, o vieneto, panašaus į veikėją, mirtį. Tarnauja tam tikrą laiką pašalinant iš žaidimo tam tikrą vienetą, jo neįasmeninant. Jis modeliuojamas nuimant apyrankę ar žetoną (žaidimų technikams), o po to kalinama vaiduoklių namuose. Išeikite su tuo pačiu simboliu.

1.3. Galutinė mirtis – viskas kaip laikinoje, tačiau konkretus personažas pašalinamas iš žaidimo. Be apyrankės sulaužymo, ji imituojama specialiame žaidėjo paso (DC) stulpelyje pritvirtinant ženklą apie personažo mirtį arba lipduką. Ženklą ar lipduką abipusiu susitarimu uždeda (klijuoja) poilsio centro savininkas, ginčytinais atvejais – meistras. Kalėjimas vaiduoklių namuose, po kurio pasikeitė charakteris.

1.3.1. Galutinė mirtis yra dūris į nugarą (būtinas), mirtinas nuodas, mirties bausmė – teismo nuosprendžiu (parašytas nedalyvaujant meistrui, dalyvaujant kapitonui galima perskaityti žodžiu), dvikovomis – dvikova iki mirties Bendras susitarimas.

1.3.2 Galutinė mirtis įvyksta ir dėl kitų veiksmų, kai tam tikro pobūdžio mirtis yra svarbi. Tokiu atveju žudikas, baigdamas darbą, turi ištarti tikrąjį (nurodytą DC) veikėjo vardą. Galite paminėti tik vardą, pavyzdžiui, „Hans“, arba tik pavardę, pavyzdžiui, „Stahlberg“, nurodytą žaidėjo DK. Nedidelės tarimo klaidos nepaneigia galutinės mirties.
( Mirtis žaidimo metu yra normalu. Nenormalu, kad kelyje gali liūdnai mirti, nes Vasja šiandien pikta)

1.3.3. Bet kokia personažo mirtis, turint įgūdžių „Šešėlių miško vadovas“, yra galutinė.

1.3.4. Kapinėse (Morros sodai) palaidoti personažai su pastatytu antkapiu miršta galutine mirtimi, net jei galutinė mirtis nebuvo paskelbta. Mirusiojo kūno buvimas yra privalomas.

1.3.5. Galutinę mirtį gali pasirinkti pats nužudytasis, o ne laikiną mirtį savo nuožiūra.

1.3.6. Galutinė vampyro žavesio, vampyrų skaičiaus, vampyrų lordo mirtis įvyksta dviem atvejais, kai nepaisoma „Nepaperkamumo“ įgūdžių:
– Naudojant „Ramybės“ maldą / burtą, atitinkantį vampyro laipsnį, arba naudojant artefaktą su „Serenity“ efektas (pagaliau užmuša vampyrą, nepaisant rango). Vampyro vardas nėra būtinas.
– Vampyras taiko specialų veiksmą „Vampyro įkandimas“ kitam sunkiai sužeistam vampyrui ir vadina jį vardu: „Aš baigsiu (baigiamojo vardas, pavardė). Vampyro įkandimas “.

1.4. Po laikinos ar galutinės mirties iš personažo dingsta visos ligos, mėgėjai, debufai, ligos ir kt.

1.5. „Magijos“ ir „Kunigystės“ blokų įgūdžius turinčio personažo mirtis :

1.5.1. Laikina mirtis – niekas nesikeičia, personažas išlipa iš vaiduoklių namų su savo rangu, įgūdžiais ir tuo pačiu burtų rinkiniu. Jei veikėjas turėjo išsekimą, jis išlieka. Visi stebuklingi efektai (mėgėjai ir debufai) išnyksta.

1.5.2. Galutinė mirtis – jos atveju žaidėjas gali išeiti su tuo pačiu ar kitu stebuklingu vienetu. Iš simbolio dingsta mėgėjai, debuffai, išeikvojimas. Anksčiau jo išmokti burtai lieka jo burtų / maldų knygoje (aukštesnio rango burtai yra išmokti, bet nepasiekiami). Priklausomai nuo magiško įgūdžio rango, skiriama bauda:
rango mokinys / akolitas: palikęs vaiduoklį, veikėjas gauna 1 lygio išsekimą. Reitingas išsaugotas.
Reitingo meistras / kunigas: veikėjas praranda 1 rangą, t.y. tampa mokiniu / akolitu.
Reitingo archyvas / lektorius: veikėjas praranda 1 rangą, t.y. tampa magistru / kunigu. Išeidamas iš vaiduoklių namų veikėjas gauna 1 jėgos akmenį.

1.5.3. Jei po paskutinės mirties žaidėjas pakeičia vieneto tipą į kitą, kuris neturi prieigos prie „Magijos“ ir „Kunigystės“ blokų įgūdžių, tada, priklausomai nuo jo rango, jis gauna tokį stebuklingų šukių skaičių jo rankose:
Mokinys / Naujokas – 0
Meistras / Kunigas – 5
Archmage / Lektorius – 10
Likusios šukės grąžinamos į žaidimą GM nuožiūra.

1.6. Žaidėjui leidžiama išeiti iš bet kokio žaidimo dėl psichologinių, medicininių ir kitų priežasčių, pranešant apie veikėjo mirtį. Šis veiksmas sukelia galutinę mirtį ir visą laisvės atėmimo bausmę vaiduoklių namuose.

  1. Veiksmai po mirties

2.1. Po bet kokio personažo mirties žaidėjas ar žaidėjas 10 minučių yra mirties vietoje , vaizduodamas lavoną (nekontaktuodamas ir nepalikdamas mirties vietos, idealiu atveju gulėdamas ant žemės užmerktomis akimis). Jei jie pradėjo tave ieškoti, palaidoti, paversti zombiu ar naudoti bet kurį kitą žaidimo metodą, palaukite, kol baigsis procedūra.

2.2. Jei per 10 min. jie tavimi nesidomėjo, tu uždėjai ant galvos baltą šukuoseną ir iškeliavai:

  • Paprasti žaidėjai eina siaubingai į bendrą (ne žaidimą) žaidimą, o iš jo yra galimybė pereiti prie žaidimų. Galite iš karto eiti į žaidimų vaiduoklių namus, jei juose yra vietų.
  • Nuolatiniai žaidėjai – į savo žaidimo techninę vietą,
  • Laikini personažai – juos išleidusiam meistrui, įsk. ir į vaiduoklių namus.

2.3. Baltą šerį (tvarsliava) galima dėvėti šiais atvejais:

  • po mirties patekti į vaiduoklių namus;
  • Kai kuriais atvejais: grįžus į vietą iš vaiduoklių namų atgaivinti;
  • eidamas per žaidimų zoną dėl svarbios nežaidimo priežasties (apsilankymas pas gydytoją, mentele, į automobilių stovėjimo aikštelę ir pan.). Gėrimas su draugais netoliese nėra svarbi priežastis. 
  1. Altorius ir pomirtinis gyvenimas

3.1. Kraupus darbo laikas

3.1.1. Bendras (nežaidžiamas) vaiduoklių namas veikia nuo 9 iki 30 val . Žaidimų vaiduokliai veikia pagal vidinį grafiką.

3.1.2. Po 00-00 nakties personažas, jei jo įkalinimo vaiduoklių namuose laikas yra daugiau nei 2 valandos, atsisako nuolatinės srovės ir eina į vietą, nebendraudamas.

3.1.3. DK be eilės ir laisvės atėmimo galima gauti 9–00 ryto.

3.2. Atėję į vaiduoklių namą, jūs perduodate žaidime esančius daiktus, pinigus ir, jei įmanoma, nuimtą gyvybės apyrankę. Žaidėjo pasas (DK) lieka jums. Gaunate lipduką, nurodantį atvykimo į vaiduoklių namą laiką. Nuo šios akimirkos prasideda pomirtinis laikotarpis.

3.3. Standartinis pomirtinis laikotarpis yra 3 valandos .

Per šį laiką žaidėjai gali:

  • būti vaiduoklio poilsio zonoje,
  • būti daugiakampio žaidimų zonoje: neužeigos tavernos, parduotuvės, dušai, pirmosios pagalbos postas ir kt.
  • būti žaidime siaubingai.

3.4. Pomirtinio laikotarpio sutrumpinimas .

3.4.1. Veikėjams, turintiems „Mirties ieškotojo“ įgūdžių, tai 1 valanda.

3.4.2. Vaidinant pomirtines manipuliacijas kūnu (laidotuvės ir kt.), Sutrumpėja pomirtinis laikotarpis tuo metu, kai žaidimo veiksmai buvo atliekami su mirusiojo kūnu. Dėmesio, kad būtų atsižvelgta į šią sąlygą, būtinas kapitono buvimas ir ženklas, patvirtinantis veiksmą nuolatinėje srovėje su laiko indikacija.

3.4.3. Personažai, kurie prieš mirtį buvo „vergovės / nelaisvės / įkalinimo / zombių“ būsenoje (kapitono DC reikia nurodyti atitinkamą ženklą su nurodytu laiku), šis laikotarpis atimamas iš mirties laikotarpio.

3.4.4. Mirties laikotarpį galima sutrumpinti einant į žaidimą siaubingai, atsižvelgiant į laisvą laisvą jų vietą.

3.4.5. Pomirtinį laikotarpį galima sutrumpinti padedant MG dirbti su AHC. Darbo apimtį ir trukmę nustato ghoul meistras.

  1. Žaidimo vaiduokliai

4.1. Atvykęs į žaidimą siaubingai, žaidimo meistras siaubingai įklijuoja žaidėjo atvykimo laiką į lipduką ir padovanoja jam laikiną personažo apyrankę arba žaidimo techniko žetoną.

4.2. Laikino pobūdžio apyrankes jo mirties ar praradimo atveju pakeičia jį išdavęs meistras.

4.3. Ankstyvo išėjimo į žaidimą iš žaidimo vaiduoklio (pabėgimas, paleidimas ir kt.), Kurį leidžia Taisyklės, žaidėjas turi gauti atitinkamą žymėjimą DK ir naujo žaidėjo apyrankę iš žaidimo vaiduoklio meistro.

  1. Išeikite iš vaiduoklių namų

5.1. Tuo atveju, kai įvykį laikinai mirties, žaidėjas palieka patį simbolį toje pačioje vietoje, su tais pačiais įgūdžių, jis išlaiko savo seną DK su į baisiai apie laisvės atėmimo kapitonas ir naują gyvenimo apyrankę ženklas.

Po to žaidėjas persikelia į savo vietą žaidime iš patogaus žaidimo zonos taško. Savo vietoje žaidėjas susisiekia su regiono meistru, derina žaidimo informaciją apie įvykius, kurie lėmė „laikiną mirtį“ ir paskesnį personažo nebuvimą: dalyvavimą koviniame susirėmime, ataką, traumą, kelią į savo žaidėją. gimtoji vieta, čia galite įtraukti žaidimo siaubo įvykius ir kt. …

5.2. Tuo atveju galutinis mirties ir praėjusių tipo bloko ir įgūdžių išsaugojimas, vaiduoklis meistrai pritvirtina savo antspaudą per galutinės mirties ženklas. Žaidėjas susitaria dėl naujo vaidmens su savo vietos regiono meistru. Galutinai mirus žaidimo technikui, veiksmai, kuriais jis įtraukiamas į žaidimą, nesiskiria nuo žaidėjų veiksmų.

5.3. Jei žaidėjas pakeičia varžybas, vieneto tipą, žaidėjui registracijos metu išduodama nauja DC, pateikus senąją DC su sutikimo registracijos ženklu.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

    wpChatIcon