Bebaimis (Dauntless ang.)

Bebaimis (Bendra) #

Kai žaidėjas bando blokuoti priešininką, kuris yra stipresnis už save, žaidėjo treneris su “Dauntless” įgūdžiais sukasi D6 ir prideda jį prie savo jėgos. Jei bendra suma yra lygi arba mažesnė už priešininko stiprumą, žaidėjas turi blokuoti naudodamas savo įprastą jėgą. Jei bendra suma yra didesnė, tada žaidėjas su Dauntless įgūdžių skaičiuoja kaip turintys stiprumo lygus jo priešininko, kai jis daro blokas.

Apžvalga: #

Dauntless, dėl sėkmingo die roll, laikinai suteikia mažo stiprumo žaidėjų tą pačią jėgą, kaip priešininkas jie blokuoja. Tai suteikia mažo stiprumo žaidėjas galimybę mesti 1d arba 2d blokas prieš didesnės jėgos žaidėjų, tokių kaip Chaos Warriors ir Big Guys. Įgūdis naudojamas trenerio eilėje prieš bloką (arba blitz) mesti valcavimo d6 mirti ir pridedant rezultatą prie blokuojančio žaidėjo STR. Jei jo rezultatas yra didesnis nei jo priešininko, nei kad blokas (ir tik, kad blokas) abu žaidėjai turės tą pačią jėgą. Tik su 1 padėti, blokavimo žaidėjas gali būti suteikta dviejų kauliukų blokas! Skirtingai nuo Horns, tačiau (kuri suteikia +1 STR) Dauntless gali būti naudojamas siekiant padidinti žaidėjų stiprumą 5! Tai ypač naudinga atakuojant Big Guys su ribota žmogaus galia. Jūs galite gauti 2d blokas su 2 žaidėjų!

Yra 2 šio įgūdžio įspėjimai, į kuriuos reikia atsižvelgti. Pirma, įgūdis veikia tik tada, kai jūsų žaidėjas atakuoja. Įgūdis nenaudojamas, kai priešininkas meta bloką savo žaidėjui. 2-asis įspėjimas yra tas, kad kiekvienam blokui, išmestam prieš stipresnį priešininką, šis įgūdis turi būti valcuotas. Taigi, pavyzdžiui, įsiutęs žaidėjas turės riedėti du kartus. Jei neturite jokių rerolls kairėje 2 dauntless roll, tai atveria duris į 2 mirti, arba 3 mirti blokas savo priešininko naudai. Čia Dauntlessas gali veikti kaip dviašmenis kardas. Yra rizika.

Tiesiog todėl, kad žaidėjas turi dauntless, tačiau nereiškia, kad jis / ji turi jį naudoti. Jei norite blitz STR 4 Chaos Warrior su savo STR 3 blitzer ir jūs turite vyras galia, tada naudokite 2 padeda. Nerizikuokite naudoti 1 pagalbinę dėžinę, o jei nepavyksta, kad jūsų ritinėlis turėtų tik 1D bloką. Dauntless grožis neatskleidžia savęs, kol nesate įtemptose situacijose, kai negalima suteikti ar suteikti kelių pagalbinių. Būtent šiose vietose jis gali veikti kaip žaidimo keitiklis.

Naudą: #

  • Leidžia mažesnio stiprumo žaidėjams blokuoti su 2d kauliukai su 1 padėti.
  • Palaiko geresnį pozicionavimą, nes sumažina žaidėjų, reikalingų padėti, skaičių.
  • Gali būti naudojamas kaip didelės rizikos žaisti numušti arba stumti Big Guy toli (ypač jei jis čiuptuvai).

Trūkumai: #

  • Nepavyko Dauntless roll gali sukelti žalos ar apyvartos labai lengvai.
  • Dauntless veikia tik tada, jei jūs mesti blokas, o ne, jei jūs gaunate jį.
  • Labai netiesioginis, todėl gali būti laikomas TV išsipūtimas (bet jūs esate laimingas, kai jūs turite jį ir reikia).
  • Gali sukelti problemų dėl kelių blokų scenarijų, pvz., Frenzy arba kelių blokų (nes jis turės būti valcuojamas kiekvienam blokui).

Naudinga: #

Dauntless yra naudinga daugelio tipų žaidėjų. Mažo stiprumo bash komandose (chaoso nykštukas, nykštukas, Norse ir tt), dauntless gali būti skiriamas linijiniams (arba nykštukų atvejais , blokatorius). Kadangi šie linijinės paprastai yra scrum viduryje, dauntless gali būti naudojamas padėti prieš didesnės jėgos oponentų, tokių kaip Nurgle, Chaos, Lizardmen ir Orc. Dauntless yra ypač naudinga mesti blokus prieš oponentus, kurie yra tik 1 STR didesnis, nes ji reikalauja tik 2 + roll sėkmės. Tai reiškia, kad nykštukų blokatoriui reikia tik 2+ ritinio, kad gautų 1 mirties bloką prieš juodą orcą. Sujunkite tai su pagalba, o 2 nykštukai (vietoj 3) gali būti naudojami mažos rizikos blokui mesti. Tik reikalaujant 1 pagalbos, kitas apsauginis blokatorius gali būti naudojamas kitur pozicionavimo. Nykštukas blokatorius taip pat gali naudoti Dauntless mesti 1 mirti blokas prieš juoda orc. Kadangi nykštukas jau turi bloką, jums tereikia nerimauti dėl kaukolės valcavimo. Tai ypač naudinga, jei priešinga juoda ork neturi bloko. Išlaikydamos savo STR 4 žaidėjus ant žemės, žemesnės jėgos komandos ne tik kontroliuoja aikštę, bet ir turi mažiau šansų susižeisti.

Dauntless taip pat naudinga judrumo komandoms. Dauntless gerai dirba su STR 2 gaudytojais, latakų bėgikais ir STR 3 blitzers. Daugelis Skaven treneriai duoti savo latakų bėgikų Ragai už papildomą +1 STR (nereikia riedėti), kad jie galėtų gauti 1D blokas STR 3 kamuolys vežėjai, tačiau tais atvejais, kai kamuolys vežėjas turi 4 stiprumo ar didesnis, Dauntless gali tapti gelbėjimosi (tiesiog rizikingesnis). Su Dauntless kamuolys vanagas (su Strip Ball žaidėjas, Wrestle, Spręsti, Šuolis) padidina jų sėkmės šansai padaryti jų -2d blitz 1d blitz. Tai gali būti ypač naudinga vengiant / šokinėjant į narvą su nesaugomais narvų kampais.

Tačiau didžiausia “Dauntless” žaidimo svarba judrumo komandoms yra pozicionavimas. Agility komandos paprastai turi skleisti lauką, kad jie negali gauti apsuptas bash komandos. Čiuptuvai (arba Prehensile Uodega) dėl Big Guy gali būti niokojančių šia prasme. Užrakindami 2 ar 3 judrius žaidėjus žemyn, jie ne tik rizikuoja susižeisti, bet ir praranda gebėjimą sukurti atsarginę atsarginę ir reformuoti gynybinę sieną. Tai nesaugi padėtis, nes ji atveria duris keliems blokams. Dauntless šiuo atveju yra labai naudinga. Su dauntless, galite išlaikyti visą gynybos plitimą ir jums tereikia įsipareigoti 1 padėti ir dauntless blitzing grotuvas gauti 2D blokas. Dauntless taip pat padeda įtemptų ketvirčių, kai prieiga prie padeda blokas yra paneigtas kitų žaidėjų. Tai ypač svarbu bandant pralaužti gynybinę liniją arba bandant inicijuoti vieno posūkio nusileidimą prieš didelio stiprumo žaidėjus Scrimmage linijoje.

Santrauka: #

Dauntless yra naudinga, nes ji leidžia silpnesniems žaidėjams mesti 2D blokus prieš kitus stipresnius žaidėjus su 1 pagalba. Tai labai svarbu susidūrus su didesnės jėgos komandomis, nes tai atveria trenerio pozicionavimo galimybes. Nors ne toks populiarus, kaip daugelis kitų įgūdžių, Dauntless yra “žaidimo keitiklis” įgūdžių, kurie galėtų pakreipti padėties balanso skalę į savo naudai. Kaip ir Frenzy, jis gali veikti kaip dviašmenis kardas, todėl būkite atsargūs jį naudodami.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

    wpChatIcon