Kovos ir Sąveikos taisyklės

Table of Contents

Sąveikos taisyklės #

  1. Bendrosios nuostatos

1.1. Žaidėjai kovos metu gali naudoti tik ginklus, kurie buvo patvirtinti žaidimui ir atitinkamai pažymėti (žr. Ginklų taisykles).

1.2. Žaidėjai neturėtų naudoti kažkieno ginklo be savininko leidimo.

1.3. Žaidėjams griežtai draudžiama naudoti ginklus ir šarvus, kurių negali naudoti jų veikėjų vienetai (tiek pagal veikėjo įgūdžius, tiek pagal būrio aplinkos aprašymą). Už pažeidimus žaidėjai bus pašalinti iš žaidimo.

1.4. Žaidėjai, kurių veikėjai turi vieneto tipą, kuriam atimtas dvigubo ginklo įgūdis, vienu metu gali naudoti 1 (vieną) ginklo vienetą pulti, o tai leidžiama atsižvelgiant į vieneto aplinką.

1.5. Žaidėjas, pradėjęs kovinę sąveiką, turi žinoti, kad gali gauti ar sužeisti. Draudžiama daryti pernelyg stiprius smūgius beginkliams žaidėjams ir šarvais neapsaugotose vietose, o jei priešas nesigina, nurodykite tik smūgį / smūgius. Meistrai nubaus žaidėjus, kurių kovos stilius gali priešą sužeisti. Tokiu atveju reikia išmatuoti smūgių stiprumą priešo gynyboje ir pateikti smūgius priešininkui, aprūpintiems rimta apsauga, jėga, pakankama jam juos pajusti ar išgirsti.

1.6. Žaidėjas, nenorintis įsitraukti į kovinę sąveiką ir nepabėgęs, gali pakelti neginkluotas rankas ir garsiai paskelbti „pasiduokite!“ Nurodydamas priešo gynybinę situaciją.

1.7. Traumos (tyčinės ar netyčinės) atveju žaidėjas turi palikti žaidimą. Jo kaltės ir bausmės laipsnį nustato kovos meistras, vyriausiasis kapitonas ar jų pakaitalai.

1.8. Žaidime griežtai draudžiama:

1.8.1. tyčiniai smūgiai į nepažeistą vietą (rankas, kojas, galvą, kaklą, kirkšnį);

1.8.2. dūriuoti smūgius bet kokiu ginklu, išskyrus tam leidžiamus ginklus;

1.8.3. smūgiai ne kovine ginklo dalimi (lydekų velenais, kietomis rankenomis ir kt.);

1.8.4. bet koks griebimas ginklu, skydu, galūnėmis, tyčinis ginklų užspaudimas naudojant ginklus, galūnes ir kūną, skydų ir ginklų perėmimas bet kuriai daliai;

1.8.5. žygiai, šlavimo darbai, bėgiojimai pečiais ir kiti panašūs metodai;

1.8.6. pučia ir stumia skydu, spardo į skydą, kūnas stumia skydą.

1.9. Naudojant bet kokį skydą kovojant, žaidėjams rekomenduojama dėvėti šalmą. Žaidėjų, kurie naudoja skydą be šalmo, pretenzijos kitiems žaidėjams dėl netyčinių smūgių į galvą nepriimamos.

1.10. Žaidėjams draudžiama naudoti ne žaidimų zonose žaidimų tikslais: slėptis nuo priešų ne žaidimų maitinimo įstaigų teritorijoje, registracijos vietose ir kitose ne žaidimų teritorijose.

1.11. Veriantys ginklai šiame žaidime yra lydekos (ietys), taip pat alebardos ir panašūs polearmai, kurių užtaisas atitinka tiek stumiamųjų ginklų (raištelių), tiek ginklų pjovimo ginklų priėmimo taisykles. Tokie ginklai bus papildomai pažymėti. Be to, leidžiama paskirti (neakcentuotomis injekcijomis) dūrius smūgius peiliais ir durklais. Durti su kitais ginklais draudžiama.

  1. Dienos ir nakties kova.

2.1. Dienos kova: nuo 10:00 iki 20:00. Visi šiam žaidimui leidžiami ginklai yra leidžiami.

2.2. Naktinis veiksmas: nuo 20:00 iki 02:00.

Naktinėms kovoms leidžiami vienos rankos artimųjų ginklai ir stebuklingi ugnies kamuoliai.

Neleidžiama: visi sunkūs artimųjų ginklai, pašalinantys 2 smūgius smūgiu (alebardai, dviejų rankų kardai, kirviai, plaktukai ir kt.), Lydekos / ietys, bet kokie šaulių ginklai (lankai, arbaletai), bet kokie skydai, metimo ginklai, metimai transporto priemonių, karinės įrangos judėjimas yra draudžiamas.

Prasidėjus naktiniam mūšiui, daliniai yra išformuojami, užpuolimai draudžiami, apgulties smūgiai iš įtvirtinimų ir pastatų nepašalinami. 

Naktinėje kovoje dėl blogo matomumo žaidėjai privalo atkreipti papildomą dėmesį į tai, kur yra streikas.

2.3. Tylus laikas: nuo 2:00 iki 10:00. Žaidėjai turi teisę likti ne žaidimų stovykloje (miegoti ir pan.) Ir neprivalo bendrauti žaidimuose su tais, kurie toliau žaidžia. Šiuo metu meistrai nestebi žaidimų sąveikos ir stebi tik daugiakampio taisyklių laikymąsi. Žaidėjai, kurie ir toliau žaidžia ramiu laiku, tai daro pagal naktinio mūšio taisykles, įkalinimas vaiduoklių namuose, meistrų kitų žaidimo veiksmų analizė, jei reikia, įvyksta po kitos dienos 10:00.

  1. Kovos zonos

Žaidime yra šių tipų zonos:

3.1. Bendra sritis – visas daugiakampis, išskyrus toliau aprašytas sritis. Visos taisyklės galioja bendrojoje erdvėje.

3.2. Vietos: – žaidimų gyvenvietės, kurias užpulti ir užgrobti galima tik būriui (žr. Skyrių taisykles). Tvirtovėse ir įtvirtintose stovyklose yra žaidžiamų gynybų su apgulties smūgiais, kurie neleidžia laisvai prasiskverbti į jų teritoriją. jėgos įsiskverbimas į juos įmanomas tik per užpuolimo vartus. Parkavimo aikšteles galima užpulti bet kuria kryptimi.

3.3. Specialiosios zonos – žaidimų techninių požemių teritorijos, šešėlių miškas ir panašios žaidimo zonos. Specialiose zonose gali būti taisyklės, ribojančios šias kovos taisykles arba reikalaujančios žaidėjų, turinčių specialių įgūdžių, pavyzdžiui, „Guide“.

3.4. Negalima žaisti teritorija – teritorija aplink mentele, tualetai, nežaidžiamos maisto zonos, kai kurios kitos zonos nėra žaidžiamos teritorijos, t. žaidimų sąveika ir keitimasis informacija apie žaidimus yra draudžiami. Šios teritorijos yra atitinkamai pažymėtos.

  1. Hitų ir hitų kolekcija

4.1. Bendrosios nuostatos

4.1.1. Pataikymo pašalinimas yra efektyvus smūgis amplitudėje (smūgis) su artimųjų ginklu arba patikimas smūgis su sviediniu paveiktoje srityje. „Siuvimo mašinos“ technika (keli greiti smūgiai į tą pačią vietą) yra skaičiuojami kaip vienas smūgis ir tik tuo atveju, jei pirmasis smūgis atitiko efektyvios amplitudės smūgį. Pataikymas dviem ginklais vienu metu laikomas vienu smūgiu.

4.1.1.1. Efektyvus amplitudės smulkinimo smūgis yra smūgis su ryškiu ir aiškiai matomu 90 laipsnių ar didesniu svyravimu, kurį jautriai smūgiuoja ginklo galvutė paveiktoje veikėjo vietoje.

4.1.1.2. Efektyvus dūrio amplitudės smūgis laikomas smūgiu su ryškiu ir aiškiai matomu 50 cm ar didesniu sūpuokliu, kurį jautriai smūgiuoja ginklo galvutė paveiktoje veikėjo vietoje.

4.1.1.3. Tikras metamo sviedinio smūgis yra tikslus ir aiškus metimo ginklo ar sviedinio smūgis į paveiktą veikėjo sritį.

4.1.2. Visų artimųjų ginklų, taip pat šaulių ir mėtymo ginklų atveju žaidėjo rankos, kojos, galva, kaklas ir kirkšnis nėra paveiktos zonos. Likusi kūno dalis yra pažeista vieta. Laikoma, kad nukentėjusiems šūviams, kovinių transporto priemonių sviediniams ir apgulties ginklams (akmenims ir rąstams) nukentėjo visas grotuvo kūnas, įskaitant galvą.

4.1.3. Žaidėjas savarankiškai skaičiuoja iš jo pašalintus smūgius. Kitiems žaidėjams griežtai draudžiama nurodyti, kad iš kito veikėjo paimtų smūgių skaičius jų požiūriu yra neteisingas (prilyginamas apgalvotam nenuoseklumui). Galite atkreipti artimiausio maršalo ar meistro dėmesį į žaidėją, įtariamą sąmoningai neteisingai skaičiuojant jo smūgius.

4.1.4. Žaidėjas, naudodamas ginklą, pašalinantį daugiau nei 1 smūgį, yra rekomenduojamas, kad būtų išvengta nesusipratimų, prieš kovinį susitikimą vieną kartą atkreipti į tai dėmesį priešui.

4.2. Rezultatas-pikapas

4.2.1. Visi ginklai yra suskirstyti į 3 pagrindinius tipus: lengvi, įprasti ir sunkūs. Taip pat yra dirbtinių ginklų, stebuklingų ginklų, pabaisų ir žaidimų personažų ginklų, kurių savybės nurodytos jo pažymoje.

4.2.1.1. Lengvieji ginklai – tai peiliai, durklai ir kiti trumpi, iki 60 cm ilgio ginklai, taip pat kuolai, lazdos, žemės ūkio padargai ir mėtymo ginklai (peiliai ir kirviai).

Lengvas ginklas pašalina 1 smūgį;

Lengvieji ginklai nepataiko į „Full Armor“ veikėjus.

4.2.1.2. Paprasti ginklai yra bet koks karinis vienos rankos ginklas (kardai, kirviai, bučiniai, plaktukai ir kt.), Ietys, lydekos ir kiti ginklai, kurie nepriskiriami lengviesiems ar sunkiesiems.

Paprastas ginklas pašalina 1 smūgį.

4.2.1.3. Sunkieji ginklai yra dviejų rankų kardai (daugiau nei 130 cm ilgio, su rankena, skirta rankoms suimti dviem rankomis), dvi rankos kirviai, plazdės ir plaktukai (daugiau nei 110 cm ilgio), strypai kapoti (alebardos, glazūros, protazanai). ir kt.).

Sunkieji ginklai kovoje laikomi abiem rankomis. Smagus ginklas, laikomas smūgio viena ranka momentu, nustoja būti laikomas tokiu ir pašalina 1 smūgį;

Sunkieji ginklai pataiko 2 pataikymo taškus;

Veriant smūgius, specialiai leidžiami alebardai ir kiti panašūs ginklai pašalina 1 smūgį;

Sunkiuosius ginklus gali naudoti tik tie personažai, kurių vienetai turi sunkiojo ginklo įgūdžių.

4.2.2. Ginklų klasę priėmimo metu nustato meistras. Ginklai žymimi spalvotomis apyrankėmis / juostelėmis, pritvirtintomis prie matomos ginklo dalies (atsižvelgiant į pašalintų smūgių skaičių). Mėtantys ginklai ir skydai nėra pažymėti, tačiau leidžiami ir po išankstinio patikrinimo.

4.2.2.1. Artefaktiniai ginklai, pabaisų ginklai ir žaidimų personažai taip pat ženklinami pagal padarytą žalą, panašiai kaip ginklų tipai. Prie dirbtinių ginklų turi būti pridėtas pažymėjimas, kuriame aprašoma padaryta žala ir papildomos savybės.

4.2.2.2. Naudojant „Backstab“ įgūdžius, gali būti bet koks peiliukas. Šarvai jo neišgelbsti.

4.2.2.3. Rezultatas, taip pat ypatingos monstrų savybės kovos metu yra nurodomos atskirai (žr. „Monstrų taisyklės“).

4.2.3. Karinės transporto priemonės sviedinys iki 100 mm ir stebuklingas sviedinys (ugnies kamuolys) pašalina 5 smūgius, rikošetai neskaičiuojami. Karinės transporto priemonės sviedinys virš 100 mm pašalina 10 smūgių, skaičiuojami rikošetai.

4.2.3. Apsaugos ginklus (akmenis ir rąstus) galima mesti nuo ne mažiau kaip 3 m aukščio sienų ne didesniu kaip 2 m atstumu nuo sienos. Pataikymas apgulties ginklais pašalina 5 pataikymo taškus, rikošetai neskaičiuojami. 

4.2.4. Skydo ar ginklo pataikymas karo mašinos sviediniu, ugnies kamuoliu ar apgulties ginklu (akmeniu ir rąstu) yra žaidėjo smūgis.

4.2.6. Smūgiuojantys drabužiai (lietpalčiai, pūtimai ir kt.) Ir aplinka neskaičiuojami. Šiuo atveju skaičiuojami hitai, kai drabužio elementas ar aplinka yra prikalta prie smūgio zonos. Draudžiama apsaugai tikslingai naudoti drabužius ir palydą.

4.3. Hitai

4.3.1. Pagrindinis visų žaidėjų pataikymų skaičius yra vienas. Žaidėjas gauna papildomų smūgių naudodamas tokius įgūdžius kaip lengvi šarvai (+1 pataikymas), sunkieji šarvai (+2 pataikymo taškai), pilni šarvai (+3 pataikymo taškai), chaoso šarvai (+3 pataikymo taškai), stipri oda ( +1 pataikymo taškas) …

4.3.2. Papildomi smūgiai žaidėjams iš „Light Armor“, „Heavy Armor“, „Full Armor“, „Chaos Armour“ įgūdžių galioja tik tuo atveju, jei žaidėjas dėvi atitinkamus šarvus.

4.3.3. Žaidėjas, praradęs vieną ar daugiau, bet ne visus pataikymo taškus, po kovinio susitikimo laikomas lengvai sužeistu. Šiek tiek sužeisto žaidėjo veiksmai nėra ribojami nieko ir jis gali padaryti viską taip pat, kaip ir sveikas žaidėjas.

4.3.4. Lengvai sužeistas žaidėjas be medicininės priežiūros gaus sunkiai sužeistą po 30 minučių. Medicininę pagalbą gali suteikti žaidėjas, turintis atitinkamų įgūdžių (žr. Medicinos taisykles)

4.3.5. Praradus visus pataikymo taškus, sunkiai sužeista.

4.3.6. Sunkiai sužeistas personažas, gavęs šią būseną, turi nedelsiant nukristi ant žemės arba (jei tai nėra saugu) atsisėsti ant 1 kelio, pakelti ginklą, laikomą už galvos, virš galvos ir likti vietoje. Jei veikėjas yra sunkiai sužeistas sumušimo metu (kova prie vartų ir kitomis panašiomis sąlygomis), žaidėjas, nusilenkęs, turi kuo greičiau palikti mūšį, pageidautina judėdamas link sąjungininkų.

Žaidėjas, kurio personažas yra sunkiai sužeistas, negali dalyvauti žaidimuose (kovoti, mesti, įskaitant savižudybę), garsiai kalbėti ar vaikščioti. Gali ropoti, dejuoti ir šnabždėtis. Gali vaikščioti lėtu tempu, atsirėmęs į kito žaidėjo petį. Miršta po 15 minučių, pats nusivilkdamas „gyvenimo apyrankę“.

4.4. Veikėjo mirtis

4.4.1. Laikoma, kad žaidėjo mirtis įvyko tik nuėmus „gyvenimo apyrankę“. Mirtis gali būti laikina arba nuolatinė, žr. Mirties taisyklės

4.4.2. „Gyvybės apyrankę“ žaidėjas pašalina pats, jei miršta nuo ligos, žaizdų ir kitų veiksmų, lemiančių mirtį.

4.4.3. Palietimas žaidėjui yra laikomas ypatinga sąveika ir jam taikomos šios taisyklės:

„Gyvybės apyrankę“ žaidėjas pašalina savarankiškai, kai baigia sunkiai sužeistą personažą. Finišas atliekamas tik esant aktyviai kovai.

Norėdami tai padaryti, turite prieiti prie jo ir garsiai bei aiškiai pareikšti: „Aš baigiu “, pavaizduoti baigiamąjį smūgį (ar kitą veiksmą, kuris padaro žalos žaidimui) ir pareikalauti jo apyrankės. Jis kategoriškai draudžiama tai daryti grubus būdu ir, be to, pabandykite pašalinti apyrankę iš kito žaidėjo savo.

4.4.4. Jei žaidėjas pametė „gyvybės apyrankę“, jis privalo kuo greičiau pranešti apie tai artimiausiam meistrui, kad jis imtųsi atitinkamų priemonių.

4.4.5. Žaidimų technikams žaidimo techniko žetoną pakeičia „gyvenimo apyrankė“. Mes paimame žetoną ir yra žaidimo vertė.

  1. Apgulties smūgiai ir apgulties žala

5.1. Vietų įtvirtinimuose yra apgulties smūgiai, taip pat įtvirtintos struktūros, karinės transporto priemonės ir apgulties ginklai. Apsaugos smūgių skaičių kovos meistras skiria priėmęs ir užrašomas pažymoje arba priėmimo luste.

5.2. Apsaugos smūgiai iš vietų įtvirtinimų pašalinami tik užpuolus būrį paskelbtą vietą. Apsaugos pastatai bet kada pašalinami iš įtvirtintų pastatų. Apgaulės smūgiai pašalinami mušamuoju avinu, karinėmis transporto priemonėmis, taip pat pabaisomis, kurios šią galimybę turi tik laiku (X smūgio per minutę formatu), taip pat ugnies kamuoliais ir specialiais burtų burtais (akimirksniu).

5.2.1. Mušantis avinas, esantis smūgio atkūrimo metu (draudžiama fiziškai sugadinti vartus ir įtvirtinimus) ant vartų ne toliau kaip 1 metras nuo uždarų vietos ar įtvirtinto statinio vartų ir tuo pačiu metu laikomas mažiausiai 6 žaidėjai pašalina apgulties smūgius iš įtvirtinimų ar įtvirtintų pastatų … Mušantis avinas pašalina 1 apgulties smūgį per 1 minutę iš įtvirtinimų vietoje arba iš operatoriaus nurodytos įtvirtintos struktūros. Norint aukšto lygio palydos su avinu, jį gali padidinti priimantis meistras, tačiau ne daugiau kaip iki 3 smūgių per minutę. Apsaugos smūgiai, pašalinti sėkmingai sutrenkus, atimami iš apgulties hitų, skirtų vietos įtvirtinimui ar įtvirtintai struktūrai, nes pašalinama kiekviena visa naudojimo minutė.

5.2.2. Karo mašina (patranka, balista, katapulta, trebuchetas), esanti ne daugiau kaip 30 m atstumu nuo užpuolimo vietos ar įtvirtintos konstrukcijos vartų ir paleidusi tikrą šūvį bent kartą per minutę, pašalina apgulties smūgius iš įtvirtinimų. vietos ar įtvirtintų statinių.

Karinės transporto priemonės pašalinamos iš įtvirtinimų vietoje arba įtvirtinto statinio, kurį nurodė operatorius – 2 apgulties smūgiai per minutę. Aukštam aplinkos lygiui karo mašinos apgultį gali padidinti priimantis kapitonas, bet ne daugiau kaip iki 4 smūgių per minutę. Apsaugos smūgiai, pašalinti sėkmingai panaudojus karo mašiną, atimami iš apgadintų smūgių iš vietos įtvirtinimo ar įtvirtintos struktūros, nes pašalinama kiekviena visa naudojimo minutė.

5.2.3. Pabaisos, kurios pagal savo įgūdžius gali pašalinti apgulties smūgius ir yra ne toliau kaip 1 metras nuo vietos ar įtvirtintos konstrukcijos vartų ir sužaidžia jų sunaikinimą (bet kokiu būdu, bet fizinę jėgą vartams ir kitas konstrukcinius elementus, kad būtų galima juos sunaikinti), pašalinkite apgulties smūgius iš vietos ar įtvirtinto statinio įtvirtinimų. Pabaisos pašalina 1 apgulties smūgį per 1 minutę. Apsaugos smūgiai, pašalinti iš pabaisos sėkmingo panaudojimo apgulties smūgių pašalinimo galimybių, atimami iš įtvirtinimo ar įtvirtintos struktūros apgulties smūgių, kai pašalinama kiekviena visa naudojimo minutė.

5.3. „Fireballs“ pašalina 1 smūgio smūgį. Apibūdinimo kitų burtų hitai išvardyti jų aprašymuose. Apsaugos smūgiai, pašalinti magijos būdu (užkeikimas ar ugnies kamuolys), vienu metu ir akimirksniu pašalinami iš apgadintų smūgių, įvykusių šios vietos įtvirtinimuose, įtvirtintose konstrukcijose, karo mašinose ar apgulties ginkluose.

5.4. Apsaugos smūgius iš karinių transporto priemonių ir apgulties ginklus pašalina karinių transporto priemonių korpusai, monstrai ir magiški ritualai tik dėl pralaimėjimo fakto (karinės mašinos apvalkalu arba burtu).

5.4.1. Karo mašina pašalina tą patį apgulties smūgių skaičių, kai kiekvienas sviedinys pataiko iš kitos karo mašinos ar apgulties ginklo, kaip per minutę nuo vietos įtvirtinimų.

5.4.2. Apsuptas monstrų ir burtų smūgis nurodomas jų įgūdžiuose ir aprašymuose.

5.5. Įtvirtinimai ir statinių apgulties smūgiai visiškai atkuriami praėjus 30 minučių po kovinės situacijos pabaigos, kurios metu jie buvo pašalinti.

5.5.1. Papildomi apgulties smūgiai, gauti inžinerijos ir magijos patobulinimų dėka, nėra atkuriami – patobulinimai turi būti atlikti iš naujo.

5.5.2. Ankstyvas įtvirtinimų apgulties smūgių atkūrimas galimas pagal inžinerijos taisykles.

  1. Karo mašinų ir apgulties ginklų apgultis

6.1. Visos karo mašinos, taip pat mantijos, turi tam tikrą skaičių apgulties smūgių. „Siege Hits“ priskiria „Clearance Master“, priklausomai nuo aplinkos ir dizaino. Karo mašinoms ir apgulties ginklams įtakos turi tik ginklai, pašalinantys apgulties smūgius. Apsaugos smūgiai iš karinių transporto priemonių pašalinami pagal apgulties smūgių pašalinimo taisykles (žr. Aukščiau).

6.2. Karo mašina (patranka, balista, katapulta, trebuchetas), atsižvelgiant į gamybos aplinką, turi nuo 2 iki 10 apgulties smūgių.

6.2.1. Pašalinus visus apgulties smūgius iš karo mašinos, jis laikomas sugadintu ir nebėra naudojamas šiame mūšyje.

6.2.2. Praėjus 30 minučių po kovinės padėties, karo mašina atgauna visus apgulties smūgius ir gali būti vėl naudojama.

6.2.3. Tuo pat metu papildomi apgulties smūgiai ir apgulties smūgių pašalinimas, gauti inžinerijos ir stebuklingų patobulinimų būdu

neatkurta – patobulinimai turi būti atliekami iš naujo.

6.3. Aviną gali naudoti mažiausiai 6 žaidėjai.

6.3.3. Dūžtantis avinas pašalina apgulties smūgius iš pastatų pagal pridėtą sertifikatą;

6.3.4. Paprastas mušamas avinas neturi apgulties smūgių, jo negalima suskaidyti iš žaidimo, galite išjungti tik jo personalą. Stoginės ir kiti panašūs inžineriniai statiniai gauna ir praranda apgultį, kaip ir karinės transporto priemonės.

6.4. Mantele, atsižvelgiant į gamybos aplinką, yra nuo 1 iki 3 apgulties hitų.

6.4.1. Draudžiama nešti mantelę artimoje kovoje: priešui artėjant artimųjų ginklais arčiau kaip 5 metrai, draudžiama nešti mantelę;

6.4.2. Draudžiama dėti mantijas kovos zonoje, esančioje arčiau nei 10 metrų nuo vartų angos; 

6.4.3. Griežtai draudžiama bandyti išmesti jėga ar užlipti per mantijas;

6.4.4. Pašalinus visus apsiausto smūgius nuo mantijos, jis dedamas ant žemės (jei reikia, nuimamas į šoną) ir nebėra naudojamas šiame mūšyje;

6.4.5. Praėjus 30 minučių po kovinės situacijos pabaigos, mantelė atgauna visus apgulties smūgio taškus ir gali būti vėl naudojama. Tuo pačiu metu papildomi apgulties smūgiai, gauti dėl inžinerijos ir magiškų patobulinimų, nėra atkuriami – patobulinimai turi būti atlikti iš naujo.

  1. Užpuolimai

7.1. Puolimas – tai atviras, galingas įsiskverbimas į vietą, sunaikinant jo įtvirtinimus.

7.2. Tik būrys gali paskelbti apie užpuolimą vietoje (žr. Būrio taisykles).

7.3. Kova su žaidimu sąveikos metu yra įmanoma tik per užpuolimo sieną (tvorą). 

7.3.1. Šaulių ginklai naudojami be apribojimų visų tipų vietose. Tuo pačiu metu draudžiama kišti rankas ginklais per spragas ir tvirtovių sienas.

7.3.2. Tvirtovės užpuolimo metu sąveikauti su artimųjų ginklais galima tik per vartų angą, smūgiuoti su artimųjų ginklais draudžiama tiek nuo sienos, tiek atvirkščiai. Draudžiama lipti, lipti ir kabinti ant sienos.
7.3.3. Šturmuojant fortifikuotą stovyklą, per bet kurią užpuolimo tvoros vietą leidžiama kovinė sąveika (įskaitant kovos su melee ginklais). Tuo pačiu metu griežtai draudžiama perlipti, nuskaityti po juo ar įspausti tarp jo konstrukcijos elementų, taip pat sugadinti.

7.3.4. Per užpuolimą automobilių stovėjimo aikštelėje kovinė sąveika leidžiama tik vietos praėjimuose ir kovinėje zonoje.

7.4. Paskelbus užpuolimą ir prieš sunaikinant (atidarius) vartus, priešingos pusės gali pasikeisti sviediniais iš nuotolinių ginklų ir stebuklingų smūgių.

7.5. Sunaikinus vartus (arba jei jie yra atidaryti dėl kitų priežasčių), vartai turi būti plačiai atmerkti ir pritvirtinti šioje padėtyje, o gynybinė pusė turi užimti pozicijas ne arčiau kaip 3 metrai nuo jų. Po to kova vyksta pagal bendrąsias žaidimo taisykles, kol visi puolėjai arba visi gynėjai bus sunaikinti (esant sunkiai sužeistai) arba pabėgs.

7.5.1. Puolimas laikomas visiškai užbaigtu tik tuo atveju, jei visi gynėjai buvo sunaikinti arba neįgalūs. Jei užpuolikai, sunaikinę vartus, negalėjo neutralizuoti gynėjų ir atsitraukė, vartai gali būti uždaryti ir iškart atkurtas 1 apgulties smūgis.

7.5.2. Pašalinę visus apgultus smūgius iš įtvirtintos struktūros, visi viduje esantys žmonės per minutę turi jį palikti arba būti sunkiai sužeisti.

7.5.3. Vietos įtvirtinimai atkuriami pagal bendrąsias taisykles (žr. 5.5 punktą).

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

    wpChatIcon