Warhammer FB taisyklės

Warhammer FB Taisyklės

Warhammer FB Taisyklės

ELGESIO KODEKSAS

Turnyrai ir žaidimų savaitgaliai pirmiausia turėtų būti smagūs. Šiame vadove pateiktas elgesio kodeksas yra tai, ko tikimės, kad visi treneriai visada laikysis, kad užtikrintų, jog jie ir jų priešininkai visada turėtų kuo geresnį laiką.

REKOMENDUOJAMAS TURNYRO STILIUS

Čia pateikiame rekomenduojamą turnyrų vedimo būdą, įskaitant: kokių vaidmenų ir atsakomybių reikia; kaip treneriai renka turnyro taškus; Kaklaraiščiai; priešininkų poravimas; ir dar daugiau.

SĄRAŠAS IR REZULTATŲ LAPAI

Mes taip pat pateikėme sąrašo lapą ir rezultatų lapą, kurį renginių organizatoriai turi leidimą kopijuoti ir įteikti kiekvienam treneriui užpildyti. Tai leis Renginio organizatoriui lengvai peržiūrėti kiekvieno trenerio sąrašą ir sekti kiekvienų rungtynių rezultatus.

SĄRAŠO LENTELĖ

Šiame skyriuje apžvelgiami komandos sąrašo sudarymo specialiai turnyrui etapai, įskaitant: kiek aukso gabalų komanda turi išleisti; kiek įgūdžių gali imtis komanda ir kaip juos pasirinkti; Star Players; Inducements; ir visa kita, kas turės įtakos sąrašo sudarymui

ALTERNATYVŪS FORMATAI

Čia pateikiame formatų, kuriuos renginių organizatoriai gali norėti naudoti vietoj standartinio turnyro formato, pasirinkimą, įskaitant komandinius renginius ir vis populiarėjantį kaskadininkų turnyrą!

PAPILDOMOS TAISYKLĖS

Kai kurie renginių organizatoriai mėgsta pridėti savo sukimąsi prie standartinio formato, ir mes čia pristatėme daugybę skirtingų papildomų taisyklių, kurias jie gali naudoti norėdami pridėti tą papildomą panache dalį į savo renginį; nuo traumų ir žaidėjų progreso iki “Gold Piece Escalation” (žr. 28 psl.) ir dar daugiau.

ELGESIO KODEKSAS

Kaip sakoma sename posakyje: “Svarbu ne laimėjimas ar pralaimėjimas, o tai, kaip žaidi žaidimą!”. “Warhammer Fantasy Battle” sukurtas atsižvelgiant į tai ir skirtas žaisti linksmai, dosniai; tokia, kurioje svarbiausia yra sąžiningas žaidimas, geras humoras ir pagarbos vienas kitam rodymas. Taigi mes pateikėme keletą svarbių principų, kurių, tikimės, visada laikysis visi “Warhammer Fantasy Battle” treneriai. Galų gale, svarbiausia yra tai, kad visi dalyvaujantys turi labai malonų laiką žaidimo eigoje – tokiu būdu kiekvienas kaulus traškantis įrankis, įspūdingas audimo bėgimas ir tikslus perdavimas reiškia šiek tiek daugiau!

Kiekvieną žaidimą planuojama žaisti maksimaliai per nurodytą laiką (1 val. 30 min.). Oficialus žaidimo laikas bus pristatytas dideliame ekrane žaidimų salėje. Teisėjams leidžiama nedelsiant nutraukti žaidimą, kai pasibaigia oficialus žaidimo laikas arba komanda negali daugiau tęsti kovos.

Renginio metu dalyvaus paskirti teisėjai, kurie padės su taisyklėmis ir su turnyru susijusiais klausimais. Jei teisėjų bus prašoma priimti sprendimą, šis sprendimas bus galutinis likusiam žaidimo laikui. Tokie sprendimai yra fiksuojami renginio žurnale. Gali būti labai mažai tikėtinas atvejis, kad vėlesnės kovos metu kitas teisėjas toje pačioje žaidimo situacijoje priims kitokį sprendimą. Tai turi sutikti visi treneriai ir teisėjai.

Nors mes tikimės, kad žmonės elgsis kaip civilizuoti žmonės, bus tam tikrų situacijų, kurios gali sukelti galimų problemų, tokių kaip per didelis alkoholio vartojimas (todėl jis yra neleidžiamas), blogi kauliukai, taisyklių nesaugumas ir panašios priežastys. Kilus kritinėms situacijoms, pirmiausia tikimės, kad būrio kapitonai nuramins situaciją. Jei to nepavyksta išspręsti, galima pasikviesti EnGarde teisėjus ir jie bandys išspręsti problemą (o tai gali padaryti ne visus laimingus). Teisėjai turi teisę pašalinti trenerį iš turnyro, jei susiduria su nepriimtinu trenerio elgesiu. Jei treneris pašalinamas iš turnyro, EnGarde organizatoriai nusprendžia, ar nukentėjusiam būriui bus paskirtas pakaitinis treneris likusioms žaidynėms.

EnGarde organizatoriai turės teisę palydėti trenerį iš EnGarde patalpų. Treneris nebus grąžinamas.

KARDINALIOS TAISYKLĖS

  • Visada būkite mandagūs ir pagarbūs savo priešininkui.
  • Visada sakykite tiesą ir niekada neapgaudinėkite.
  • Jokio herastmento, heresy, ir panašios motyvacijos

SVARBŪS PRINCIPAI

  • Prieš žaidimo pradžią padarykite pagarbų gestą priešininkui, pavyzdžiui, palinkėkite jam sėkmės, pasiūlykite rankos paspaudimą ir pan.
  • Venkite vartoti kalbą, kuri jūsų priešininkui ar aplinkiniams gali pasirodyti įžeidžianti.
  • Atvykite laiku į savo žaidimą su visais dalykais, kuriuos reikia žaisti.
  • Pasiūlykite savo priešininkui galimybę išnagrinėti jūsų komandos sąrašą prieš prasidedant žaidimui.
  • Jei jūsų priešininkas turi klausimų ar klausimų apie jūsų sąrašą, turėtumėte atsakyti į juos teisingai ir įsitikinti, kad priešininkas supranta atsakymą.
  • Įsitikinkite, kad jūsų priešininkas žino apie bet kokias “Inducements” ar kitas specialias taisykles, kurias turi jūsų komanda, ir kad jis žino, ką daro.
  • Skaičiuodami kvadratų, kuriuos žaidėjas juda, skaičių, darykite tai atsargiai ir tiksliai. Taip pat turėtumėte suteikti savo priešininkui galimybę patikrinti bet kokius judesius prieš perkeliant bet kokius modelius, jei jie to nori.
  • Ridendami kauliukus įsitikinkite, kad jie yra aiškiai matomi visiems žaidėjams, ir prieš paimdami kauliukus leiskite priešininkui apžiūrėti ritinius.
  • Visada paprašykite priešininko leidimo prieš paliesdami jų modelius.
  • Priminkite priešininkui apie visas taisykles, kurias jis galbūt pamiršo naudoti arba naudojo neteisingai, ypač kai tai daroma jūsų priešininko, o ne jūsų naudai.
  • Niekada sąmoningai nemanipuliuokite tuo, kiek laiko reikia žaidimui, kad įgytumėte pranašumą, žaisdami per greitai arba švaistydami laiką.
  • Stenkitės neblaškyti priešininko, kai jis bando susikaupti, ir visada įsitikinkite, kad gerbiate jo asmeninę erdvę.
  • Niekada nesiskųskite savo ar priešininko sėkme.
  • Visada būkite nuolankūs pergalėje ir grakštūs pralaimėjime.
  • Niekada nefiksuokite žaidimo rezultato dėl kokių nors priežasčių.

Čia pateikiame jums mūsų rekomenduojamą turnyro stilių: tokį, kuris, tikime, suteiks visiems žaidėjams geriausią patirtį ir kuris buvo plačiai išbandytas. Jis apima įvairius dalykus, tokius kaip turnyro taisyklės (kaip galite tikėtis!), vaidmenys ir atsakomybės, taškai ir kt.

TEISĖS IR PAREIGOS

Atsižvelgiant į tai, kokio oficialaus norite, kad jūsų renginys būtų, dažnai yra gera idėja įsitikinti, kad visi renginio dalyviai žino, koks yra jų vaidmuo ir su juo susijusios atsakomybės. Tai svarbu siekiant užtikrinti, kad visi žinotų, į ką kreiptis, jei kiltų problemų; užtikrinti, kad viskas vyktų sklandžiai; ir, svarbiausia. kad visi gerai praleidžia laiką žaisdami “Warhammer Fantasy Battle”!

RENGINIO ORGANIZATORIUS

Kiekvienam renginiui reikės Renginio organizatoriaus, kuris bus atsakingas už visų turnyro aspektų vykdymą. Jų darbas bus galvoti apie tokius dalykus kaip žaidimų erdvė ir įranga treneriams; paskirti visus teisėjus ir atsarginius žaidėjus, kurie bus reikalingi; ir apskritai yra prieinamas tą dieną, kad viskas vyktų pagal planą – žinoma, “White Dragon” leidimas!

KAINA

  1. 50 EURO (EnGarde nariams 40 EURO) Išankstinė registracija
  2. 70 EURO (EnGarde nariams 60 EURO) Registracija vietoje
  3. Marškinėlius ir Kepurėles bus galima užsisakyti iš anksto (Vietoje bus galima įsigyti tik ribotą skaičių)

JŪS VISI TAI GAUNATE!!

  1. 6 WFB žaidimai su priešininkais!
  2. 1 2024 WFB mini taurę
  3. 1 2024 m. logotipą PVC pleistras
  4. 1 Gėrimų padėkliuką, dar žinomi kaip BONG.
  5. 1 Pilnos spalvos kauliukų krepšį
  6. Daug WFB lipdukų, dar žinomi kaip STICKERS!

TU ATSINEŠI

  1. Nupiešta komanda ir mašiną (komandos turi turėti mažiausiai 3 spalvas ir išbaigtą pagrindą) tinkamai sunumeruota ir aiškiai pažymėti įgūdžiai.
  2. Warhammer Fantasy Battle aikštelė, šablonai, ginklai ir kauliukai
  3. Pinigai maistui/gėrimams/loterijos bilietams (jeigu esi 18+), 13+ dalyviai turi gauti tėvų, įtėvių raštišką sutikimą, laimėjimus atsiima tėvai, įtėviai.
  4. Nesineškite kopijų, jei esate sąraše. Jie bus jums atspausdinti!!!

TVARKARAŠTIS:

10:30 – 11:00 – atidarymas, dalyvių registracija, komandų patikra
11:00 – 12:00 – registracija, pasiruošimas žaidimui.
12:00 – 13:30 – 1 turas.
13:30 – 13:45 – pertrauka
13:45 – 15:15 – 2 turas.
15:15 – 15:45 – pietų pertrauka
15:45 – 17:15 – 3 turas.
17:15 – 17:45 – taškų skaičiavimas, antra dieną arba po visų turnyrų, nugalėtojų apdovanojimas

Jei raundas baigtas, o žaidimas nebaigtas, žaidėjai turi 10 minučių pertrauką, kad apytiksliai apskaičiuotų likusią rungtynių dalį, kad nustatytų galimybę pelnyti įvartį.

Apdovanojimų negalima įsigyti prieš rungtynes. Brak’o maldos už skirtumą nenaudojamos televizijoje. Kyšiai negali būti naudojami žaidėjams, kuriems taikoma Sneaky Git taisyklė. Po rungtynių visos traumos pašalintos.

Armijoje gali būti naudojamas bet koks skaičius nedažytų modelių. Nerekomenduojama naudoti tarpinių dėžučių.

Turnyro taisyklėmis.

Bendrosios nuostatos.

Turnyras vyks pagal „Warhammer Fantasy Battles“ 7-ojo leidimo taisykles.
Žaidimai bus žaidžiami ant 4–3 pėdų (48 x 36 colių) dydžio stalų. Kiekvienam dalyviui rekomenduojama turėti visas savo kariuomenės taisykles ir jų papildymus („armibook“, DUK ir kt.). Atminkite, kad kilus ginčui, jūs turite pateikti reikalingą medžiagą.
Taip pat rekomenduojama turėti su savimi:

  1. Matavimo įrankiai (matavimo juostos, liniuotės, šablonai)
  2. visų rūšių kubai, kurių jums gali prireikti.
  3. Atspausdintas arba tvarkingai surašytas kariuomenės sąrašas dviem egzemplioriais.
  4. Klijai.

Registruodamasis žaidėjas teisėjui pateikia kariuomenės sąrašą ir pats pateikia kariuomenę, kad ji atitiktų sąrašą ir WYSIWYG). Užbaigus registraciją, žaidėjui bus paskirtas priešininkas ir lentelė, ant kurios vyks žaidimas. Žaidėjų burtų traukimas bus vykdomas pagal Šveicarijos sistemą.
Po kiekvieno žaidimo žaidėjai turi informuoti teisėją apie kovos rezultatą (pergalę ir turnyro taškus, taip pat varžovui suteiktą sportinį rezultatą).

Pagrindinės taisyklės

  1. Visos „Warhammer Fantasy Battles 7th Edition“ taisyklės galioja visiškai. Kariuomenės organizacijai taikomi apribojimai.
  2. Kiekvienas žaidėjas užverbuoja 500 taškų armiją
  3. Jūsų armijoje turi būti VIENAS herojus, kuris bus jūsų generolas. Šis herojus negali būti standartinis armijos nešėjas, tai yra, jūsų armija apskritai negali turėti armijos standartinio nešėjo. Taigi jūsų kariuomenėje negali būti herojų, kurie negali būti armijos generolai ir užimti du „Hero“ lizdus.
  4. Į savo kariuomenę galite priimti du herojus (tiksliai du herojų modeliai, o ne vienas herojus, kuris užima du herojų lizdus), vienas iš jų bus jūsų generolas, tačiau tik su sąlyga, kad abu jie nėra magai (arba magų simboliai sutapatinti), o jų bendra kaina neviršija 145 taškų. Bet kokiu atveju, jūs negalite įgalinti kariuomenės standartinio nešlio, net ir Bretonijos armijai.
  5. Jūsų kariuomenė gali apimti VIENĄ stebuklingą daiktą. Tai gali būti stebuklinga reklaminė juosta (kainuojanti ne daugiau kaip 30 taškų), bet tik tiems vienetams, kurie gali nešioti stebuklingas reklamines juostas ir turėti pilną papildymą (žr. Toliau).
  6. Jei pasiimate stebuklingą daiktą, kuris nėra reklamjuostė, jis gali būti bet kokios vertės (žinoma, neviršijant jūsų herojaus turimų stebuklingų daiktų ribos).
  7. Kariuomenėje turi būti bent du daliniai, į kuriuos neįeina didvyris, bet apima kovos mašinas ir vežimus. Maksimalios ribos nėra.
  8. Jūsų kariuomenėje turi būti bent vienas dalinys iš skyriaus „Bendra“.
  9. Jūsų kariuomenėje gali būti vienas specialusis dalinys IR vienas retas dalinys.
  10. Jei jūsų kariuomenėje nėra retų dalinių, galite pasiimti du specialius dalinius.
  11. Savo kariuomenėje turite turėti bent vieną 10+ modelio pėstininkų dalinį.
  12. Nė viename skyriuje negali būti daugiau nei 25 modeliai.
  13. Nė vienas kariuomenės modelis negali būti vertas daugiau nei 125 taškus. Šis apribojimas taip pat taikomas visų rūšių karo mašinoms, pabaisoms ir vežimams. (Be herojaus herojaus, jis gali kainuoti 130 taškų)
  14. Jūsų kariuomenėje gali būti viena karo mašina arba viena kovos vežimėlis (nors galite pasiimti du specialius padalinius). Tai reiškia, kad reikia vieno modelio, o ne vieno vieneto (pavyzdžiui, negalima pasiimti dviejų „Elven Arrowthrowers“, nepaisant to, kad galite paimti 2 iš jų į vieną „Retų“ vienetą).
  15. Jūsų kariuomenėje gali būti ne daugiau kaip 2 lengvieji pėstininkų daliniai, įskaitant skrajūnų vienetus.
  16. Žaidėjas gali nepaisyti 2 lengvųjų pėstininkų vienetų armijoje ribos, tačiau jei taip padarys, armijoje jis gali surinkti tik 450 taškų. Visi kiti apribojimai (ypač dėl salamandrų) galioja kariuomenei.
  17. SVARBU! Vienoje magijos fazėje burtai gali būti naudojami ne daugiau kaip 5 kauliukais. Susieti burtai skaičiuojami kaip vienas kubas.

Konkrečios armijos taisyklės

  1. Bretonne armijos nereikia ir ji negali priimti armijos standartinio nešėjo.
  2. Kapų karaliai turėtų laikyti „Lich“ kunigą kaip būtiną herojų. Jis taip pat yra armijos generolas. Lichas negali būti vertas daugiau kaip 165 taškus.
  3. Kapo karalių armija GALI turėti daugiau nei vieną vežimą.
  4. Nykštukų armijoje yra 3 pašalinimo kauliukai, o ne 4.
  5. Nepilnametis vampyras gali būti vampyrų armijos generolas.
  6. Eshino klano kariuomenėje Assassinas gali būti vienintelis herojus, tačiau jis jokiu būdu nėra generolas, tai yra, jis nepaskleidžia savo vadovybės aplink save ir neduoda papildomų pergalės taškų priešui, kai jis nužudomas (kalbant apie generolo nužudymą).
  7. Demonų legionų armija gali naudoti „Harbinger“ kaip generolą.
  8. Vampyrų armija negali priimti vaiduokliškų padarų.
  9. Driežų armija gali apimti „Salamanders“ skrydį, tačiau jei taip, tai negali būti jokių kitų lengvųjų pėstininkų dalinių. Bandoje negali būti daugiau kaip dvi salamandros.
  10. Orkų ir Goblinų armija negali turėti daugiau kaip 2 fanatikų visai armijai.
  11. Ogrės armija gali nepaisyti maksimalios kainos už modelio taisyklę, tačiau tik savo generolui.
  12. Ogres armija gali nepaisyti taisyklės dėl privalomo 10+ modelio pėstininkų dalinio įtraukimo į armiją.
  13. Bretonne armija gali nepaisyti taisyklės dėl privalomo pėstininkų padalinio įtraukimo į kariuomenę 10 ir daugiau modelių.

Žaidimo taisyklės

  1. Žaidimas žaidžiamas ant 90 x 120 cm (3 x 4 pėdų) stalo. Praktiškai tai yra pusė įprasto žaidimų stalo mūsų klubuose.
  2. Prieš turnyrą teisėjai padengia reljefą ant stalo.
  3. Žaidėjai pasirenka stalo puses pagal Bendrojo mūšio taisykles.
  4. Žaidėjų armijos yra išdėstytos mažiausiai 24 colių atstumu, palei trumpus stalo pusės kraštus.
  5. Nugalėtojas nustatomas pagal pergalės taškus, išskyrus tai, kad visos premijos, nesusijusios su priešo dalinių sunaikinimu (ketvirčiams, užgautiems baneriams, už nužudytą generalinį ir kariuomenei skirtos premijos, tokios kaip nužudytų žudikų pergalės taškai) yra perpus mažesnės. …

Taškų skirtumas: turnyro taškai
0-50: 10-10
51-250: 13-7
251-400: 17-3
401 ar daugiau: 20-0

    wpChatIcon