Necromunda underhive wars engarde pasaulis

Kas yra Necromunda

„Necromunda“ yra žaidimas apie žiaurų konkuruojančių gaujų kovotojų mūšį pavojingame „Necromunda“ avilių požemyje.

Avilys yra senovinis ir neįsivaizduojamai didelis miestas, ant sluoksnio pastatytas sluoksnis, besitęsiantis dešimt mylių į planetos atmosferą. Tiems, kurie gyvena gilumoje, tamsus ir apgriuvęs „Underhive *“ avilys siūlo visas galimybes praturtėti ir suteikti jėgų. Jo apgriuvę urvai slepia tolimos praeities turtus: retus ir brangiuosius metalus, nesuprantamus senovės technologinius prietaisus, nematytus mutavusius grybus ir daug daugiau. Tai taip pat pavojaus teritorija, kurioje mutantai, atsimetėliai ir žudikai slepiasi nuo Namų ir Avilio įstatymų. Be abejo, yra daugybė kitų, norinčių pasisavinti Underhive turtus.

Už avilio ribų planetos paviršių apima begalės mylių nuodingų atliekų ir pelenų, o atmosfera yra taip užteršta, kad ji suėda avilio šarvuotas sienas. Viršuje yra plonas dangus ir mirtina saulės šviesa. Už pačios planetos yra plačiausia galaktika ir didžioji Imperijos Žmogaus karalystė, milijono pasaulių imperija, vergijoje laikoma „Adeptus Terra“. Tačiau tokios sąvokos yra ne kas kita kaip legendos „Underhive“, kur dangus ir erdvė, planetos ir net pats šios koncepcijos paviršius yra toks laukinis ir abstraktus, kad daugelis atsisako tikėti jų egzistavimu.

„Necromunda“ žaidimas leis jums kovoti prieš konkurentų gaujas prie stalo. Priešingas gaujas vaizduoja modeliai, surinkti ir nudažyti, kaip norite, ir kiekviena iš jų atstovauja atskiram gaujos nariui. Stalas tampa „Underhive“ dalimi, veiksmo scena su sunaikintais pastatais, portalais ir daugiapakopėmis galerijomis.

Žaidimo tikslas yra nugalėti priešą, o tam reikia įgūdžių ir sėkmės mišinio. Žaidėjo rankų naudojimas ir jo gaujos įranga bus pagrindinis veiksnys, lemiantis jo sėkmę, taip pat griuvėsių ir kitų vietovių naudojimas siekiant pranašumo.

Yra daugybė skirtingų gaujų modelių, o naujieji nuolat išleidžiami. Su jų pagalba galite papildyti savo kolekciją, aprūpinti kovotojus įvairiais ginklais ir padidinti jų savybes.

„Necromunda“ yra ne tik stalo žaidimas. Kiekvieną kartą pradėdami žaidimą užsitikrinate galimybę išplėsti ar patobulinti savo gaują. Laimėdami žaidimus, jūs užkariaujate teritoriją, surandate senovės dirbinių, atrandate mineralų turtus ir kt. Už šias lėšas galite nusipirkti daugiau ginklų ir samdyti daugiau gaujos narių. Jūsų gauja laikui bėgant taip pat auga apgailėtinai; gaujos nariams kiekvienas susitikimas naudingas įgūdžių ir patirties forma. Jaunieji naujokai greitai išmoksta tapti visaverčiais gaujų kovotojais, o kovotojai įgyja naujų sugebėjimų, dėl kurių jie tampa puikiais kovotojais.

Kai gaujos lyderis tampa turtingesnis ir jo pasekėjai yra mirtingesni nei bet kada, jo šlovė pasklis po Pogrupį. Garsūs šauliai ** ir kiti renegatai atvyks ir ieškos jo, galbūt norėdami prisijungti prie jo, galbūt norėdami pabandyti gauti neišvengiamą premiją ant galvos! Įrašinėdami savo gaujos profilį, galite stebėti, kaip jaunų pirmokų gauja tampa užkietėjusiais kovotojais, kurių bijoma ir gerbiama visame Pogrupyje. Žaidimo medžiaga Beveik visa medžiaga, kurią galite rasti didžiausioje „Necromund“ svetainėje ir ypač kituose specialiuose žaidimuose.

Engarde pasaulis
<a href=httpsengarde Ltnecromunda taisykles>necromunda<a> komanda

Pūkų istorijos:

Šeši avilio namai

miesto namai Avilio miesto sienose yra labai įvairūs. Kiekvieną trobelę valdo tam tikri rūmai, kurių žodis yra įstatymas jos teritorijoje. Jų yra gana daug, nors tik 6 iš kelių dešimčių namų turi tikrą svorį, tai yra: „Orlok“, „Van Saar“, „Goliath“, „Escher“, „Kavdor“ ir „Delakew“ namai.
Kai jie iš viršutinio miesto patenka į pagrindinio avilio pragarą, dauguma naujakurių išlaiko savo namo ideologiją, kuri suteikia jiems vienybės jausmą. Tačiau kai kurie taip nemano, ypač tie, kurių perkėlimas nebuvo visiškai savanoriškas.

Namas „Orlok“
Didžioji dalis „Orlok House“ teritorijos yra avilio miesto viršuje, klestinčiuose smailių regionuose, kur nuo avilio paviršiaus kyla aukšti bokštai, perveriantys dangų, o daugybė ilgų greitkelių suteikia erdvę greitam transportui. „House Orlok“ darbuotojai šias erdves turi gausiai. Galbūt dėl ​​to ir palyginti daug laisvo laiko jie skiriasi nuo kitų namų, jaunasis Orlokas yra drąsus ir pasitikintis savimi, ypač pinigais. Jie lenktyniauja greitkeliais ir girtauja bei žudo vienas kitą kruvinose dvikovose dėl moterų ar „garbės“. Kartais jie pažeidžiami miesto visuomenės taisyklių yra ištremiami į apatines sienas, tačiau tai jų negąsdina.
Žemiau Sienų šie neramūs rūpesčių dalyviai vis dar siautėja kaip niekada. Nors jie priversti būti atsakingesni, blaivūs dėl atšiaurios gyvenimo žemėje realybės, jų galantiškas požiūris išlieka, o tie, kurie sugeba likti gaujoje, yra beveik teroristai, kuriuos užpildo beveik beprotiška drąsa vien dėl jaudulio, pirmenybę teikdami kuo glaudžiau elgtis su oponentais.

Namas Van Saar
„House Van Saar“ taisyklės yra labai naudingos jo pasekėjams, nors tai skamba šiek tiek paprastai. Van Saar dirba ilgiau ir sunkiau nei kiti namai, gamindami puikiai sukomplektuotus precizinius ginklus, kurie yra gerai žinomi ir gerai atspindimi kredituose, tačiau mažai susiję su jų realybe už darbo vietos ribų. Tvirtos disciplinos ir pagarbos senoliams kupinas gyvenimas gali būti sunkus, ypač kai visi aplinkiniai yra vyresni už jus, o tai dažnai išprotėja daugeliui jaunų mikroautobusų.
Dėl griežto auklėjimo Saro rūmų nariai nesikelia, todėl daugelis paprasčiausių pažeidimų, kai kuriais atvejais – ištisų šeimų, buvo ištremti į žemesnius avilio lygius. Tačiau dauguma Van Saar žemiau sienos yra naujakuriai, kurie ieško tinkamesnio užsiėmimo, nei kasa nešvarias atliekas ir lieka visiškai ištikimi savo valdančiųjų meistrų idealams.

Namai Goliath
„House Goliath“ yra beveik pačiame avilio miesto centre. Tai jam suteikia galimybę valdyti daugumą geoterminių jėgainių (kuriamos šilumos iš planetos šerdies ir maitinamos visame avilio centre). Jie naudojasi šiuo pranašumu kontroliuodami sunkiąją pramonę, pvz., Lydyklas ir liejyklas, kuriose gaminami kieti, vikrūs žmonės: goliatai yra stiprūs. Vyriški bruožai, tokie kaip jėga ir fizinė ištvermė, jų teritorijoje yra labai vertinami, ir nenuostabu, kad Goliath rūmai praeityje turėjo didelių problemų su „Escher House“, kur viskas yra visiškai priešingai.
Praktiškai visi Andalio goliatai yra gimę gyventi ten. Nesubalansuota ir stipri prigimtis jiems yra puiki savybė, todėl patyrę galijonai dažnai ištremiami į žemutinį miestą. Taip pat yra atvejų, kai goliatai buvo ištremti dėl jų nepakankamos kontrolės, tačiau šių žmonių ištvermė juos labai retina.

Namas „Kavdor“
Gyventi pagal „House Cavdor“ įstatymus sąmoningai sunku. Namo valdovai yra Atpirkėjo imperatoriaus kulto šalininkai ir mano, kad komfortas ir lengvumas yra siaubinga nuodėmė. Sunkumas ir kančia yra tinkamas gyvenimo būdas, ir jie stipriai sustiprina šį mokymą savo tautoje. Jie aktyviai ragina savo pasekėjus pradėti naują gyvenimą Andrive, skelbti tikrąjį žodį nusidėjėliams ir mutantams, kuriuos ten galima rasti, ir daugelis atsiliepia į jų kvietimą. Nedaugelis „Kavdor“ banditų yra bėgliai: sukilėliai ir kankintojai buvo tiesiog nužudyti, dažnai nepaprastai žiauriai, kaip pavyzdys to, kas bus tiems, kurie priešinosi Didžiojo Išganytojo valiai.

Namas „Escher“
Įdomiausia Escherio rūmuose yra moterų padėtis jų visuomenėje. Visoje Imperijoje vyrai ir moterys gerai apibrėžė savo nišas gyvenimo kelyje ir neperžengia vienas kito kelio. Tačiau seniai „Escher House“ narius užklupo mirtina liga, nužudžiusi beveik visus jų vyrus, tačiau moteris palikusi. Spaudžiami aplinkybių, jie nusprendė, kad yra patenkinti šia situacija, ir atsisakė išvykti, kai baigsis epidemija. Nuo to laiko visi rūmai pateko į moterų valdžią, o tai pastaraisiais metais sukėlė didelę nesantaiką su kaimyninėmis namų „Goliath“ teritorijomis ir net tiesų karą.
Escherio gaujos yra vienodai ištremtų nusikaltėlių, feministų ir kitų, vienodai pavojingų, Escherio rūmų žmonių, išvengiančių atpildo už maištus prieš Matriarchatą ar tiesiog engimą, kurį jie patiria virš sienos.

Namas „Delakew“
Namas „Delakew“ yra mažiausias iš didžiųjų šešių pagal teritoriją, tačiau jis turi daug daugiau įtakos, nei galėtų suteikti jos milicija. Jie valdo chemijos ir elektronikos pramonę – sritis, kurių jokie kiti rūmai iš tikrųjų nekontroliuoja, ir ši mistika tik papildo šaltakraujiško pranašumo įvaizdį, kurį jiems įskiepijo visiškai mokslinė kultūra. Jų atsiribojimas ir puikūs oratorystės įgūdžiai verčia juos toli gražu ne berniukus viskuo, kas susiję su intelektu.
Tačiau Rūmuose skirtingos grupės nuolat tariasi tarpusavyje, ignoruodamos absoliučiai visas moralės ir etikos normas. Pralaimėjusieji šiuose „žaidimuose“ dažnai atsiduria už sienos, jie yra ištremti arba patys ten ieško išsigelbėjimo iš konkurentų keršto. Čia jie pastebimai naudoja savo sugebėjimus ir dažnai tampa sėkmingais spekuliantais ar premijų medžiotojais.

“Lyrinis intarpas iš sąsiuvinio”

„Nekromundos aviliai“ Autorius: D1mko

„Necromunda“ avilių smailės ir bokštai, perveriantys nuodingus debesis, kyla kaip aiškios kalnų viršūnės virš įžūlių lūšnynų ir sąvartynų. Būdamas visiškai savarankiškas pasaulis milijonams jo gyventojų, kiekvienas avilys yra visiškai izoliuotas nuo kaimynų. Niekas negali tiksliai pasakyti, kiek jiems metų. Jų titaniški matmenys savaime liudija apie daugybės tūkstantmečių augimą tiek plote, tiek danguje virš užteršto planetos paviršiaus.

Žemiausias, seniausias lygis yra giliai po žeme, pripildytas sunykusių griuvėsių ir lūšnynų. Šios avilio dalys buvo seniai apleistos ir dabar yra niūri ir pavojinga vieta, kurioje gyvena tik mutantai – daugybės chemijos gamyklų ligoti ir pašėlę produktai. Avilio pagrindas, iš kurio išauga daugiašalės smailės, panašios į kalnų viršūnes, gali būti iki dešimties mylių skersmens nuo krašto iki krašto. Atgyjančios adamanto sienos iškyla aukštai per fosforcentinius debesis, pilnus rūgščių dulkių ir garų, kurie kaip drobulė padengia planetos paviršių. Avilio viršūnė maudosi saulės šviesoje, sklindanti į dangų, per vaiduoklišką planetos dangą. Daugybė avilio sienų ir bokštų, iškilusių virš šio baisaus šydo, susilieja į vieną didingą aštrų smailę,nusėta milijonais žiburių. Beveik vertikaliai išsidėsčiusi ir padengta daugybe visų formų ir dydžių armoplastinių burbulų, ši smailė siekia pakilti virš skaudžiai šviečiančių debesų į žvaigždes. Kupolai patikimai apsaugo dirbtinius sodus nuo sauso oro poveikio. Ploni ir elegantiški rūmų bokštai išsiskiria bendro funkcionalumo troškimo fone, o jų terasos, išsikišusios šimtus metrų, tampa naujų ir naujų konstrukcijų bei pastatų pamatu. Spyglių sienos pakabintos plačiomis suapvalintomis tūpimo platformomis, kurios ilgais tuneliais sujungtos su avilio kosminiais uostais.Kupolai patikimai apsaugo dirbtinius sodus nuo sauso oro poveikio. Liekni ir elegantiški rūmų bokštai išsiskiria bendro funkcionalumo troškimo fone, o jų terasos, išsikišusios šimtus metrų, tampa naujų ir naujų statinių bei pastatų pamatu. Spyglių sienos pakabintos plačiomis suapvalintomis tūpimo platformomis, kurios ilgais tuneliais sujungtos su avilio kosminiais uostais.Kupolai patikimai apsaugo dirbtinius sodus nuo sauso oro poveikio. Ploni ir elegantiški rūmų bokštai išsiskiria bendro funkcionalumo troškimo fone, o jų terasos, išsikišusios šimtus metrų, tampa naujų ir naujų konstrukcijų bei pastatų pamatu. Smaigalių sienos pakabintos plačiomis suapvalintomis tūpimo platformomis, kurios ilgais tuneliais sujungtos su avilio kosminiais uostais.

Nuo žemesnių lygių iki putojančių viršūnių, kaip ir dauguma avilių pasaulių, išsibarsčiusių Imperiumo platybėse, „Necromunda“ yra savarankiškas, savarankiškas kompleksas. Vidutiniame avilio lygyje gimęs žmogus gali nugyventi visą savo gyvenimą, niekada nematydamas dangaus ar neįtikėtino savo namų avilio pagrindo, dirbdamas gildijai priklausančiose gamyklose ar vykdydamas verslą su savo klanu. Tai likimas, su kuriuo susiduria dauguma žmonių – atiduoti savo gyvybę, stengdamiesi dar labiau padidinti jau ir taip įspūdingą savo pasaulio gerovę.

Tačiau ne visi yra pasirengę išgyventi jiems skirtą laiką kvailoje tarnystėje. Yra tokių, kurie svajoja apie kažką neįgyvendinamo, neįmanomo. Šie žmonės aistringai siekia turto, galios ar bent jau išsigelbėjimo nuo amžino skurdo. Kiti ieško būdų apeiti cechų nustatytus apribojimus ar idiotiškas Namų ir avilio administracijos taisykles. Štai kodėl nuotykių ieškotojai, pasirengę viską įdėti į vieną vienintelę galimybę pasiekti valdžią, prestižą ir turtus, nėra verčiami.

„Vidurnakčio žudikas“ “Puikūs namai”

„PIRKĖJŲ VAIKAS“

„Primus“ avilys yra turtingesnis ir produktyvesnis nei didžioji dauguma Imperiumo planetų. Būtent šis avilys palaiko Lordo Helmore’o, Didžiųjų imperatoriškųjų valdovų rūmų vadovo, valdančio visos nekromundos finansus, galią. Avilyje dieną ir naktį cirkuliuoja visos rūšies prekės. Importuojamos prekės ir kai kurios žaliavos nuolat teka giliai į avilį nesuskaičiuojamoms gamykloms, o kitos medžiagos ir prekės pakyla iki Smailų, kad užimtų vietą transporto triumuose ir paliktų planetą visiems laikams. Visų šių srautų centre yra pirklių gildija, kuri kontroliuoja visą prekybą tarp namų. Pirklių gildija yra turtingiausia, gausiausia ir svarbiausia organizacija planetoje, nė vienas iš Didžiųjų namų negali prilygti šiems rodikliams.

„Traders Guild“ sudarančios šeimos vadinamos „Guildiers“. Jie gyvena labai nuoširdžiai, atidžiai stebėdami visas gildijos apeigas ir tradicijas. Daugelis jų gyvenimo ir verslo aspektų yra klasifikuojami. Daugumai uhlerių atrodo labai keista jų elgesys, papročiai ir išvaizda. Jie bendrauja tarpusavyje specialia slapta kalba, kuri labai skiriasi nuo visuotinai priimtos kalbos.

Nepaisant šios organizacijos galios, gildija neturi savo teritorijos aviliuose. Jie gyvena ten, kur užsiima savo verslu, ir netgi gyvenantys vieno iš Namų teritorijoje, dažnai juda iš vienos vietos į kitą. Gildijų saugumą garantuoja griežti namų ir pačių avilių įstatymai. Įdomu tai, kad tie patys įstatymai draudžia gildijininkams turėti nuosavybės avilyje ar „Spire“, todėl viską, kas reikalinga verslui, tiek sandėlius, prekybos vietas ar kitas patalpas, jiems suteikia namai.

Ne visi gildjerai yra vienodai gerbiami ir turtingi, gyvena Spire ir kontroliuoja didžiules prekybos imperijas, kurios kontroliuoja neįtikėtiną prekybos srautą tarp avilių ir Didžiųjų namų. Yra ir vienišų žmonių – mažų prekybininkų, kurie pragyvena prekiaudami Avilio dieną, nuolat vaikščiodami po tamsius labirintus, tikėdamiesi rasti neatrastą gyslą, metalo likučius ar senovinį apleistą sandėlį. Šiuos neapgalvotus nuotykių ieškotojus dažnai galima rasti apatiniuose avilių lygiuose, lydimi gidų ir asmens sargybinių. Žemuosiuose sektoriuose („Badzones“) jie turi samdyti gangsterius, kad apsaugotų juos nuo bėgančių nusikaltėlių ir mutantų.

Naudodamiesi specialiomis saugiomis sąskaitomis, gildijos darbuotojai gali saugoti didelę pinigų sumą, nebijodami jų prarasti, ir tik tokiu būdu
jie atsiperka dugno gyventojams. Mirties atveju visi pinigai, verslo ryšiai ir susitarimai perduodami jo įpėdiniui. (Įdomiausia tai, kad šis mokėjimo būdas tuo pačiu užtikrina gangsterių-asmens sargybinių įsipareigojimus apsaugoti gildijos narį, nes darbdaviui mirus, visi pinigai, dalykiniai kontaktai ir susitarimai yra perkeltas įpėdiniui, ir būsimi sargybiniai negaus jokio vertimo autoriaus komentaro smile.gif) Nepaisant to, gildijos darbuotojai taip pat moka grynaisiais, pavyzdžiui, kaip avansus, premijas ir dovanas. Didelio nominalo banknotai yra stačiakampiai keramito gabalėliai, kuriems taikomas jų nominalas. Mažesnės sąskaitos yra laisvoje apyvartoje ir gali būti naudojamos kasdieniame gyvenime.

Visi gildijai dėvi specialią emblemą – monetą ant masyvios grandinės. Emblemos dydis ir papuošimas gali labai skirtis, priklausomai nuo ją nešiojančios gildijos posto ir turto. Anot jų, tarnai jį identifikuoja eidami pro namo kontrolinius postus. Tačiau emblema yra ne tik Prekybininkų gildijos nario prekės ženklas ir ženklelis, bet ir pagrindinis darbo įrankis, kuriame yra visi sąskaitų, registracijos įrašų, apskaitos ir kredito reitingų prieigos kodai. Šis ženklas garantuoja, kad gildija vykdys pirklių gildijos susitarimus, ir gali būti naudojamas kaip gildijos antspaudas.

“Žiurkė oda”
Žiurkės gyvena Žemutinio avilio griuvėsiuose nuo to laiko, kai egzistuoja pats laikas, ir jie šią vietą traktuoja kaip savo senovinius namus. Šie laukiniai praktiškai nieko nežino apie pasaulį tiesiai virš galvos ar žemiau, po skruzdėlynu. Žiurkių odos atsiskyrėliai atsiskyrė taip seniai, kad sukūrė savo kalbą ir tik tie keli iš jų, kurie kartais lankosi apatiniame avilio gyvenvietėse prekyboje, išmoksta avilio gyventojams įprastą tarmę.

Griuvėsių gyventojų pojūčiai puikiai pritaikyti Žemutinio avilio sąlygoms. Jų regėjimas yra neįprastai aštrus, ir manoma, kad šie padarai gali gerai matyti tamsoje. Žiurkės odos nosis sugeba užuosti mažiausius oro sudėties pokyčius arba nukreipti jį į kiekvieno, besiblaškančio tuneliuose po miestu, ar tai būtų žmogus, ar žvėris, taką. Jų klausa taip pat puikiai pritaikyta gyvenimui avilyje. Tyliausi garsai sugeba jiems pasakyti, kur gali būti tas ar tas avilio gyventojas; ar šis tunelis yra skaidrus, ar jame slepiasi plėšrūnas.

Žiurkių odai visiškai nerūpi nei avilys, nei jo gyventojai. Jie nesupranta beprotybės, kuri užklumpa šio skruzdėlyno gyventojus, matant keletą metalo likučių ar saują blizgančių akmenų. Labiausiai juos erzina kvailumas, kuriuo naujakuriai valgo nuodingas kerpes, patenka į duobes, klaidžioja stačiomis atbrailomis ir paprastai elgiasi kuo beprasmiau ir pavojingiau.

Nepaisant to, kad paviršiaus gyventojai stebina, o kartais net juos supykdo, žiurkių oda laikosi taikios pozicijos avilio gyventojų atžvilgiu – jei tik jie nekreipia nosies į savo reikalus. Tuo pačiu metu keli nuotykių ieškotojai – vietiniai šios genties gyventojai – prekiauja miesto gyventojais, o kartais net samdo juos kaip gidus ar sekėjus, tai yra labai savarankiška ir išdidi tauta, kuriai niekam nieko nereikia.

Žiurkės geriau nei bet kas kitas žino savo aplinką. Jie žino apie pagrindinius tunelius, apie mažas skylutes, apie periodiškai užtvindytas vietas ir apie takus, kurie yra visiškai po vandeniu. Jie žino kelius aplink ir į Žemutinį avilį, kurio jo gyventojai niekada nepastebėjo. Jie gali rasti įėjimus į urvus, paprastiems žmonėms ne todėl, kad jie yra nepasiekiami, jų tiesiog nėra. Žiurkių odos vaikšto per avilį, be vargo ir paslaptingai, dingsta tarsi burtų keliu ir pasirodo iš niekur.

Avilio dvasia

Žiurkių odos žmonėms Žemasis avilys yra šventų dvasių gyvenamas būstas. Tai vieta, su kuria jie yra natūraliai harmonijoje, vieta, kuri džiugina jų akis. Šie laukiniai žmonės skruzdėlyną laiko galinga dievybe, dosnia gailestingumu ir negailestingu kerštu. Jų nuomone, Žemutinio avilio gyventojai dažnai pykdo savo globėją, sukeldami nuošliaužas ar kasinėdamiesi tuneliuose savo nepatogiais kasinėjimais. Kartais gyventojai eina per toli, įsiveržia į saugomas teritorijas ar nuodija natūralius vandens telkinius.

Žiurkių kaime gyvenvietės


Žiurkės gyvena mažose bendruomenėse, paslėptose nuo naujakurių ir tyrinėtojų. Jie veisiasi cukranendrių sporomis, kurios jiems tarnauja ir kaip maistas, ir kaip statybinė medžiaga. Jie taip pat medžioja žiurkių pulkus, kurių labai daug yra miesto katakombose. Dažniausiai jie vengia neprotingų ateivių, kurių pagoniški veiksmai dažnai erzina dvasią. Dauguma įsibrovusių dvasios žmonių greitai tampa plėšrūnų, nuodingų samanų, stačių uolų ir daugelio kitų šioms vietoms būdingų pavojų aukomis. Visa tai puikiai parodo, kad avilio kantrybė tiems, kurie neparodo dvasios deramos pagarbos, yra labai ribota.

Žiurkės ir gyventojai

Kai kurios žiurkių odos yra samdomos kaip gidai ar sekėjai, o kai kurios netgi tampa beveik civilizuotos dėl ilgalaikio kontakto su avilio gyventojais. Juos galima rasti ir įdarbinti didelėse gyvenvietėse, tokiose kaip „Dustfalls“, „Glorious Hole“ ir „Dead End Pass“. Retai galima rasti ekspediciją, kuri vyktų į netyrinėtas vietas, neturėdama su savimi šios žmonių sekimo priemonės.

Deja, kai kurioms žiurkių odoms keistas avilio gyvenimo būdas atrodo patrauklus, jie išbando narkotikus ar azartinius žaidimus arba tiesiog imasi nevaldomo siautėjimo. Šie neramūs asmenys klaidžioja po miesto pakraščius, kol gyventojai praranda kantrybę ir išmeta juos į dykynę. Tokių reneguotų žiurkių odos gaujos kelia galvos skausmą tiek avilio gyventojams, tiek banditų artimiesiems. Jų, kaip kraugeriškų pabaisų, reputacija anaiptol nėra nepelnyta.

Autorius: WereWind

  • Blood BowlCritical RoleVaidmenų žaidimaiWarhammer
    Didieji daiktai

Leave a Reply

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

    wpChatIcon