Engarde pasaulis

Didieji daiktai

Howdy Sporto gerbėjai! Kalėdos atėjo anksti Blood Bowl gerbėjai: mes turime savo pirmąjį DUK apie vieną mėnesį po naujo leidimo išleidimo! Tai puiku, nes daugelis iš jūsų veteranas Sportas Gerbėjai gali suskaičiuoti metus tarp Blood Bowl DUK! Dėl šio karšto imtis, Dan ir Kenji ketina pasinerti ir pažvelgti į visus svarbius pokyčius!

The Big Stuff

Komandos gali naudoti kelis pakartotinius ritinius vienam posūkiui.

Kenji: Manau, kad šis pokytis yra didelis, bet ir teigiamas. Aš nesu parduodamas, kad idėja, kad žaidėjai gali tiesiog chuck nuolat iš naujo ritinius per savo ruožtu yra neigiamas Blood Bowl patirtį, ypač todėl, kad pakartotiniai ritinėliai yra iš prigimties baigtinis. Komanda su 3 re-rolls nesiruošia staiga pakeisti, kaip jie žaidžia, bet manau, kad komandos su daug re-rolls, pavyzdžiui, Goblins, Halflings, Ogres, ir Snotlings iš tikrųjų gali rasti tai kaip naudingas būdas rūšies likti žaidime. Stunty komandos remiasi kelių žingsnių, daugkartinio aktyvinimo vaidina gauti ką nors atlikti, ir pučia savo re-roll įjungti kažką panašaus Dodge reiškia, kad visą savo žaidimo planą gali nuversti. Manau, kad tai atlaisvina žaidimą šiek tiek kai kurioms komandoms, kurios remiasi crazier vaidina, o gal daro tuos Go For It rolls šiek tiek daugiau viliojanti. Tačiau komandoms, kurios paprastai turi mažai re-rolls prieinama ir naudoti įgimtus įgūdžius kurti aplink, aš abejoju, tai svarbu daug jiems. Įsivaizduokite, pučia visus savo re-rolls už visą pusę į vieną praeiti aktyvinimo seka, tada miršta dėl GFI. Man tai patinka!

Danai: Yeah, aš to nekenčiu. Komanda tik kada nors ketina rezultatas vienas TD savo ruožtu, kurioje jie naudoja kelis pakartotinius ritinius, todėl jis nėra tiksliai sugadintas. Tai taip pat suteikia komandai priežastį sukrauti pakartotinius ritinius, o tai tinka toms aukštesnės TELEVIZIJOS komandoms.

Kenji: Be to, aš ne pirkti argumentą, kad tai pigina žaidimą arba daro naujų žaidėjų žaisti blogai ar kažką aš mačiau plūduriavo. Jei jūsų naujas žaidėjas bičiulis nori smūgis 6 re-rolls 2 aktyvacijos jų Snotlings, gerai, tegul. Blood Bowl yra apie mokymąsi, o kartais jūs turite išmokti ne įdėti pirštą į lizdą.

Dan: Gerai pasakė!

Jokių pakartotinių ritinių per Blitz! ant starto renginių stalo.

Kenji: Aš visada nepatiko nemokamai kickoff Blitz, bet ne tiek, kiek man nepatiko Mesti Rock, todėl aš šiek tiek dvilypis apie tai. Manau, kad tai daro “nemokamai” Blitz daugiau pavojingų, bet aš taip pat manau, kad gabalai žemyn aplaistytas žaisti darant prielaidą, kad jūs galite tiesiog pašalinti didelį gabalą iš lauko nemokamai, ir paprastai varžtais iki nusikaltimo savo ruožtu. Man patinka BB būti rūšies chaotiškas, bet tai paprastai jautėsi gana nesąžininga, ir manau, kad tai geras pokytis pridedant tam tikrą didesnę riziką blitzing kicking komanda.

Dan: Na, Kenji, Blitz gavo šiek tiek mažiau atšiaurių nei anksčiau buvo tik leidžia d3 + 3 žaidėjų aktyvavimo. Su mano neįtikėtinai 1 žaidimas BB20 grojo iki šiol (ačiū, COVID!), man pavyko nutempti Blitz ir jis buvo daug mažiau bausti nei anksčiau. Man patinka idėja rizikuoti sausainiu, todėl aš apie šį pokytį.

Kenji: Tada, kad turi daugiau prasmės man, tęsti.

Sneaky Git nebėra git neįmanoma išsiųsti.

Danas: Y’all ruošiasi kažkam kvailam. “Blood Bowl” taisyklių sąvado 75 puslapyje “Sneaky Git” įraše teigiama, kad žaidėjas su “Sneaky Git” yra “ne išsiųstas už “Foul”, jei jie sukasi natūralų dvigubą “Armour Roll”. Gana paprasta, tiesa? Na, šiame DUK sakoma:

Engarde pasaulis

Kas čia per šūdas? Taisyklė sako vieną dalyką, ir DUK tiesiogiai priešinasi. Ar jie reiškia, kad jis veikia kaip jis naudojamas, kad git buvo išsiųstas tik tuo atveju, jei bandymas buvo sėkmingas ir jie valcavimo dvigubai? Nuo šio sprendimo, Sneaky Git leidžia žaidėjui baigti savo judėti po to, kai atlieka Foul veiksmų ir viskas. Staiga, Sneaky Git yra tik apie vieną iš labiausiai nenaudingas įgūdžių žaidimą ir kad suuuuuuuuuuuuucks.

Kenji: Aš iš dviejų protų apie šį vieną. Manau, kad tai reiškia, kad jūs pirmiausia turite praeiti šarvai roll, ir tada žalos roll. Jei jūsų Sneaky Git ritinėliai padvigubėja ant šarvų, esate saugūs; jei sukti dvigubai dėl traumos, ne jūs einate, bet … Jūs tikriausiai nėra prekybos savo mažiau vertingas žaidėjas jų didelės vertės žaidėjas. Pražangos visada buvo šiek tiek paprastas būdas tai padaryti (lengva yra santykinis), ir neturi jokių trūkumų, kad atrodo keistai neteisinga Blood Bowl pati; tačiau dvejetų su 2d6 tai reiškia, kad jūs turite 3 rezultatus, kai tai praranda jums žaidėjas ir tik apsvaiginti priešingą žaidėją, 1 už KO, ir 2 avarijos, o tai reiškia, kad jei jūs roll dvejetai, jūs ne 60/40 tikimybė, kad jūsų žaidėjas išstumtas iš žaidimo ir jūsų priešininko gabalas grįžti į kitą posūkį. Tai sucks.

Gyvūnų Savagery užima dar vieną smūgį.

Dan: Taigi, liesas čia yra tai, kad kai su Gyvūnų Savagery žaidėjas beldžiasi bet komandos žemyn, priešingos treneris gauna pasirinkti, jei jie naudoja bet kokius įgūdžius, pavyzdžiui, NagaiPiledriverMighty Blow, arkas. Tik dar vienas vinis į Karstą Žiurkės Ogres ir Vampyrams.

Kenji: Kažkas ne GW tikrai nekenčia vampyrai, manau. Tai prasminga, nes taikant Nagai / Mighty Blow yra pasirinkimai dabar, ir kadangi jūsų priešininkas daro roll už jus, prasminga, kad jie gali jį taikyti čia.

Engarde pasaulis

 

Kreditas: Robert “TheChirurgeon” Jones

“Huh. Gerai.” Stuff

Žaidėjas su Brawler įgūdžių negali naudoti naujo roll iš naujo roll bloko kauliukų baseinas, jei jiems nepatinka tai, ką jie mato, kai jie jau naudojami jų Brawer įgūdžių.

Kenji: Tai turi prasmę man, nes jūs negalite iš naujo roll iš naujo roll. Tačiau pataisyti mane, jei aš neteisus, bet jūs negalėjote to padaryti vistiek su įgūdžių, pavyzdžiui, Dodge, todėl tai neatrodo kaip pakeisti, ir daugiau tik suderinti jį su kitais re-roll įgūdžius, tiesa?

Danas: Yup. Brawler vis dar tikrai gera, nors (bet ne taip gerai, kaip blokas!).

Jei žaidėjas su 1 + PA statistika išmeta perdavimą, kuris po modifikatorių baigiasi kaip 1, tai yra tikslus perdavimas.

Kenji: Man patinka tai. Manau, kad tikrasis taisyklės koregavimas čia yra nustumti perdavimą ne tik būti automatiškai fumbled dėka 1 +; dar svarbiau, manau, kad tai gali padaryti artimųjų komandų, kurios tradiciškai nori ar nori perduoti daugiau varianto, kaip net Long Bomb ne -3 vis dar gali būti tikslūs praeiti dabar. Tai vienas gali būti prieštaringas, bet ant paviršiaus man patinka.

Dan: Jis paėmė mane kaip 5 minutes išanlamentuoti šį klausimą. Kai man buvo padaryta, ir po trumpo miego, supratau, kad tai gerai, ir leidžia ten būti už 1 + passer priežastis. Atvėsinkite.

Kenji: Ypač atsižvelgiant į “Thrower” žaidėjai yra 3 PA su Pass (Išskyrus Elfai, kurie yra 2 PA ir Pass), tai tikrai padeda padaryti Long Bombs realesnis; kol jie nori tiesiog eiti į 0 ir kodėl nerimauti mesti kamuolį tuo metu.

Išlaikyti bandymus, kad rezultatas yra mažesnis nei 1, bet nėra natūralus 1, skaičiuojamas kaip nepaprastai netikslūs.

Kenji: Be to, man patinka, kad tai nereiškia, kad perduoti į auto-fumbles, kuris būtų tiesiog ne įdomus. Manau, kad tai, ir pirmiau taisyklė, yra išvengti, kad ji skaityti, kad žaidėjai tiesiog fumble kamuolys vietoj. Kadangi atrodo, kad GW nori, kad artimųjų dalykas, tai bent jau jaučiasi bando padaryti tai, ką norite pabandyti daryti.

Leidimai, kurie galų gale išsibarstę iš ribų, vis dar gali būti trukdomi.

Kenji: Vėlgi, geri pokyčiai, atitinkantys šio žaidimo pakeitimą. Oi, jūs manėte, kad jūsų metimas buvo “saugus” iš ribų? Na, tiesą sakant, jis gavo sulaikytas, bet tada fumbled, ir šoktelėjo per tris žaidėjus, kad galų gale šalia savo tikslo, kai laukia žaidėjas nesugeba pasiimti jį. Arba kažkas vienodai kvailas. Bet kokiu atveju, rimčiau, tik geras paaiškinimas, kuris palaiko žaidėjų agentūrą.

Žaidėjai su PA “-“, kurie roll pagerinti savo MA pagerinti jį į 6 +.

Kenji: Y’all nėra pasirengusi mano artimųjų mumijos.

Danas: Po velnių taip, mes esame! Pasakykite tiems Ghouls biustas iš pušies dervos, nes šie leidimai ateina HOT (ir šiek tiek dulkėtas)!

Kenji: Man tikrai patinka rūšiuoti “gerai gerai” tonas GW ištiko šį atsakymą. “Gerai gerai, sugadinti savo žaidėją tada, ką mes rūpinamės”.

Engarde pasaulis

 

Kreditas: Robert “TheChirurgeon” Jones

Stuff mes manome, yra gana akivaizdus, todėl mes tikrai nesiruošia komentuoti, kad daug.

Paskatos papildo komandos STV.

Kenji:Huh. Gerai, kad išgirsti mane apie šį vieną: Aš nežinau, ar man iš tikrųjų patinka tai. Gal tai pagrįsta vietomis, aš paprastai žaisti, bet paprastai komanda, kuri išleidžia daug paskatų gauna šiek tiek premijos pinigų dėl nepaprastai skirtingų pradinių televizija (todėl iš esmės jūsų Halflings negauna iš karto kreminės high TV Chaos komanda ar kažką). Bet su tuo, tai teoriškai įmanoma jūsų Halflings, išlaidų laukinių paskatų, galų gale … Didesnis televizija nei chaosas komanda, kurie tada gauti būti “underdogs” ir roll dėl maldos Nuffle stalo už kiekvieną 50k skirtumas, ir kai kurie iš jų yra gana gera. Gal tai nišą atveju rankena, nors.

Danas: Gal man reikia pavadinti šį skyrių”Stuff Dan mano, yra gana akivaizdus”.

Monetos toss nugalėtojas gali pasirinkti ateityje arba gauti.

Kenji: Aš turiu galvoje, manau. Tai tik kaip ji buvo, nors manau, kad ji vis dar yra šiek tiek atsitiktinai buvo rūšies įdomu. O gerai.

Dan: Tai kaip ji yra nekilnojamojo sporto, ir tai yra geras dalykas. Strateginis žaidimas turėtų būti apdovanotas.

Gynėjas numušė per Blitz! ant Kickoff Event lentelėje nesibaigia blitz.

Kenji: Nežinau, ką tai reiškia. Ar jie reiškia, kad jei Kicking Player, kurisyra ginti,numuša žaidėjas dėl priėmimo komanda, kurisyra nusikaltimas,tadaBlitz nesibaigia? Kodėl taip turėtų būti? Blitzes nesibaigia, nebent jūs Kaukolė arba Abu Žemyn savo gabalas, arba jūsų žaidėjas yra iš teisinių juda / GFI galimybes. Jaučiu, kad to nereikėjo aiškiau paaiškinti?

Danas: Ne visi tokie įžvalgūs kaip jūs, Kenji.

Treneriai gali pasirinkti aktyvuoti savo žaidėjus ir perkelti juos nulis kvadratų, kitaip žinomas kaip ne aktyvuoti visus savo žaidėjus.

Kenji: Tikrai, tai tiesiog jaučiasi paaiškinti stuff, kad žmonės negali ginčytis dėl taisyklių valandą per žaidimą, kuris jau viršija savo sveikinimo kartais.

Danas: Maniau, kad tai buvo labai akivaizdu, ir norėčiau, kad būčiau ten, kad paliudyčiau du trenerius, tirpstančius apie žaidėjų neaktyvinimą.

Leidimai gali būti atliekami gretimiems draugiškiems žaidėjams.

Kenji:Aš ketina padaryti glib komentarą apie “Yeah, tai vadinama ranka išjungti”, bet manau, idėja yra ta, kad jūs techniškai galėtų mesti kamuolį į asmenį stovi šalia jūsų? Jūs vis dar rizikuojate, nes Artimųjų yra daug sudėtingesnis.

Danas: Manau, kad tai yra taip, kad komandos, kurios jau padarė savo vieną Hand-off per posūkį gali ir toliau judėti kamuolys aplink.

Kenji: Yeah, šios pastabos mane labiau įsitikinęs, kad GW (arba jų BB komanda) tikrai nori, kad šis žaidimas būtų šiek tiek dinamiškas apie kamuolys judėjimas, kuris man patinka.

Blitz tikslas turi būti nominuotas prieš blitzing žaidėjas yra perkeltas.

Kenji: Tai vienas šiek tiek keistai; Maniau, kad vis tiek taip yra? Mano prielaida yra ta, kad šis pokytis yra dėl Dump-Off paaiškinimas, aš nežinau, ar aš kada nors pakeitė savo nuomonę viduryje Blitz. Be to, jūs neturite nieko daryti, todėl, net jei jūs siūlote tikslą, galite tiesiog … ne mesti blitz į juos po judėjimo.

Danas: Maniau, kad tai jau taisyklė. Aš taip elgiuosi jau 20 metų.

Žaidėjas gali naudoti nardymo spręsti įgūdžių tik vieną kartą per bandymą.

Kendžis: Aš… gerai? Kokie žaidimai yra GW playtesters veikia?

Dump-Off įgūdis paleidžiamas, kai savivartis (ew) pasirenkamas kaip Blitz veiksmo tikslas.

Kenji: Rimčiau, man patinka šis ir aš jaučiuosi kaip tai pirmiau pakeisti priežastis. Kaip jis dirbo anksčiau, tikslas turėtų praeiti po to, kai Blitzed, o tai reiškia, kad jie nori būti mesti į nepalankią padėtį dėl Blitzer pridedant savo Tacklezone. Tai atrodo teisingesni pokyčiai, bet dabar mano klausimas yra… jei paskelbsite Blitz, jie mesti kamuolį, ir jūs perkelti į gaudytojas, tai vis dar teisėta, tiesa? Jūs pavadinote “Blitz” bloko veiksmo dalies tikslą, bet jūs tiesiog ten nepasiekėte.

Dan: Skamba gerai man. Nėra nieko ten, kad sako, kad jūs turite atlikti Blitz po to, kai jūs paskelbėte jį.

Brawler gali būti naudojamas, kai brawler turi padėti.

Kenji: Ar tai tikrai reikia paaiškinimo?

Su Hipnotizuojantis žvilgsnis ir gyvūnų Savagery (vampyras) žaidėjas negauna +2 jų Gyvūnų Savagery bandymas atlikti Hipnotizuojantis žvilgsnis.

Kenji: Ar BB taisyklės rašytojas pavadintas Van Helsing?

Grab nėra privalomas įgūdis.

Jei nepavyksta grandininio pjūklo ar sviedinio vėmimo testo, apyvarta nesukels.

Griff Oberwald speciali taisyklė negali priversti kito trenerio iš naujo roll kauliukai.

Šarvai Vertės negerėja, kai žaidėjas kenčia galvos traumos, manekenai.

Dan: Tai visi gerai, ir daugeliu atvejų, gerai!

Leave a Reply

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

    wpChatIcon