necromunda-underhive-wars-7u

„Necromunda“ vadovas pradedantiesiems ir gaujos apžvalga

„Necromunda“ pradedančiųjų vadovo įvadas


„Necromunda“ yra „ Games Workshop“ žaidimų žaidimas, skirtas „Warhammer 40.000“ visatos distopinei ateičiai. Šiame žaidime tu žaidi kaip viena iš gaujų, kovojančių dėl teritorijos ir išteklių milijardų mieste dykvietės Necromunda planetoje.

Kiekvienas jūsų gaujos kovotojas gali būti aprūpintas daugybe įvairių ginklų ir ginklų, o žaisdamas kampanijos misijas prieš kitus žaidėjus, jūs įgyjate naujų ginklų ir teritorijos, tačiau taip pat prarasite kovotojus visam laikui, o kai kurie iš jų tenka kovoti su traumomis, amputacijomis ir protezavimu.

Išsami žaidimo istorija ir jūsų gaujos pritaikymo lygis yra tai, dėl ko „Necromunda“ išsiskiria iš muštynių žaidimų minios: daug laiko beveik atrodo, kad žaidi stalo žaidimą ir taktiką. muštynių žaidimas.

Tai taip pat reiškia, kad reikia daug ką stebėti: kurią gaują rinktis? Kokią įrangą jie turėtų atsinešti ir kuriuose taisyklių knygose ją rasite? Kurias misijas galima žaisti kampanijoje ir kokią naudą žaidėjai gali gauti įgyvendinę tikslus? Kaip padaryti, kad mano gauja atitiktų jų atstovaujamų namų mokslą? – Ir taip toliau.

Kad būtų lengviau pradėti naudotis „Necromunda“, šiame vadove apžvelgiama žaidimo istorija, pateikiami žaidimo taisyklių pagrindai, atsižvelgiama į žaidimo taisyklių ir produktų pliusus ir minusus, taip pat lengviau pasirinkti, ką pirkti, kad pradėtumėte. su žaidimu.

Taip pat pateikiama trumpa žaidimų, kuriuos galima žaisti, apžvalga, kurią ateityje planuojame išplėsti į išsamius kiekvienos gaujos straipsnius.

„Necromunda“ yra nepaprastai įtraukianti patirtis, jei į kampaniją galite surinkti porą draugų. Jūs prisirišate prie savo kovotojų ir liūdite dėl jų mirties, kai jie išvedami, ir džiaugiatės jais, kai jiems pavyksta išgyventi ir tobulėti.

Žaidimas taip pat yra mėgėjų svajonė, nes iš esmės galite pateikti bet kokį konversiją ar „kitbash“, kurį galite įsivaizduoti, jei turite šaunų užnugarį ir žaidimo kreditus, o kiekvienos gaujos plastikiniai rinkiniai yra aukštos kokybės ir pilni įrangos variantai.

Žaidimo reljefo taisyklės yra skirtos vertikalumui ir tankiems, griozdiškiems žaidimų staliukams, taigi, jei jums patinka kurti ir dažyti reljefą ir nestandartinius kraštovaizdžius, „Necromunda“ tam puikiai tinka.

Warhammer Community

Nekromunda Lore


Nekromunda yra planetoje, kur milijardai žmonių gyvena gigantiškuose spygliuotuose miestuose, vadinamuose aviliais siaubingomis sąlygomis. Jei negyvenate šių avilių miestų viršuje, retai kada ragaujate gryną orą ar mėgaujatės natūralia saulės šviesa.

Kadangi „Nekromundos“ visuomenės prieš tūkstančius metų išnaudojo savo planetos gamtos išteklius, viskas yra perdirbama arba importuojama iš už planetos ribų. Susitelkimas į perdirbimą daro viską, kas gali būti panaudota siekiant finansinės ar politinės naudos: kažkas turi kontroliuoti oro tiekimą, maisto gamybą, atliekų perdirbimą, net mirusių piliečių lavonų surinkimą, taip pat būtiną pramoninę gamybą. prekiauti iš už planetos atkeliaujančiomis prekėmis.

Tai reiškia, kad daugumą avilių valdo futuristinė viduramžių feodalinės sistemos versija: skirtingi klanai ir namai valdo skirtingus amatus ir teritorijas, o žemiau jų gaujos ir pramonės darbuotojai turi ištikimybę šiems namams. Feodalinės piramidės viršūnėje lordas Helmawras, planetos valdovas, vadovauja šiai didelei kovai tarp kariaujančių grupuočių ir įsikiša, kai tik konfliktai vyksta ne taip, kaip jis nori.

Būdamas žaidėju, tu vaidini vieną iš mažų gaujų, bandančių sau išskobti erdvę gana toli socialinėmis kopėčiomis.

Maždaug pusė gaujų, kuriose galite žaisti, yra ištikimi vienam iš didžiųjų namų:

  1. Galijotas
  2. Escheris
  3. Orlokas
  4. Van Saar
  5. Kavoras
  6. Delaque

Šie namai yra visuose aviliuose visoje planetoje, ir kiekvienas iš jų turi unikalią istoriją ir kultūrą, taip pat kovos stilių ir ginklus.

Kita jūsų turimų gaujų pusė atstovauja kitoms jėgoms „Necromunda“ pasaulyje: galite žaisti kaip galvų medžiotojai, teisėsauga, chaoso kultai, vergų maištininkai ir netgi kaip ateivių sukilimo pasekėjai.

Jūsų gauja kovoja už teritoriją, ginklus ir savo namų bei lordo Helmawro pripažinimą. Žaidime nėra fiksuoto siužeto, tačiau „ Necromunda Rulebook “ yra išsami avilio miestų, „Necromunda“ istorijos ir skirtingų žaidimo grupių apžvalga. Be to, kiekviena Rūmų gauja turi arba ruošiasi įsigyti specialią knygą, kurioje dar išsamiau aprašoma jų žinomiausi, žymiausi Rūmų personažai ir daugybė taisyklių, kaip groti tų Rūmų gaujas.

Užuot turėjęs fiksuotą siužetą, žaidime naudojamas arbitras, kai žaidi kampaniją. Arbitražas yra panašus į žaidimo meistrą rašikliu ir popieriniu vaidmenų žaidimu, nes ji nustato kampanijos sceną, seka viską, kas vyksta, ir pasakoja apie kampanijos istoriją naujienlaiškyje arba kampanijos pakartojimuose. progresuoja. Tai labai šauni savybė, kurią aš asmeniškai noriu įdiegti kituose muštynių žaidimuose.

„Necromunda“ istorija yra labai išsami ir yra didelė tikimybė, kad jos paviršių subraižysite tik savo pirmosiose kampanijose. Jei jums patinka stalo žaidimų pasakojimo aspektas, vis dėlto yra keletas žaidimų, kurie siūlo tą patį „beveik RPG“ jausmą kaip „Necromunda“.

Daugiau apie kiekvienos gaujos / namo istoriją galite perskaityti žemiau esančioje gaujos skiltyje, tačiau kol kas pažvelkime, kaip „Necromunda“ nustatymas reiškia žaidimo taisykles.

„Necromunda“ taisyklių aprašymas


Bet kurio „Necromunda“ žaidimo esmė, nesvarbu, ar jūs žaidžiate kampaniją, ar vieną susikirtimo žaidimą, ar turnyrą, yra misija, kai dvi ar daugiau miniatiūrų gaujų kovoja viena su kita trimatyje mūšio lauke, naudodamos kauliukus rezultatui nustatyti. atakų ir sugebėjimų, kol viena gauja nepasieks savo tikslų.

Šiame skyriuje apžvelgiu visus pagrindinius žaidimo taisyklių aspektus. Visas pagrindines žaidimo taisykles galite rasti „ Necromunda“ taisyklių knygelėje , o gaujoms, įrangai ir misijoms skirtos taisyklės yra išdėstytos daugelyje knygų, išsamiai aprašytų šio skyriaus pabaigoje.

Gaujos kūrimas

Kiekvienas „Necromunda“ žaidimo žaidėjas komandai, susidedančiai iš modelių, paveda atstovauti kovotojus ant stalo, o kovotojų kortelėse – parodyti jų statistiką, įgūdžius ir įrangą.

Kreditai už kovotojų ir aprangos pirkimą

Pradėjus žaidimą, jums paprastai skiriama kreditų suma, nurodanti, kaip brangiai jūsų kovotojams leidžiama būti žaidime. Skirtingi naikintuvų tipai kainuoja skirtingą kreditų sumą, be to, visi ginklai ir ginklai turi kainą.

Kreditų kainų sistema yra žaidimo būdas užtikrinti, kad kovos būtų subalansuotos. Jei turite ankstesnės patirties su „Warhammer 40 000“ ar net kitais panašiai pritaikomais žaidimais, šioje sistemoje jausitės kaip namuose. Tačiau, jei, kaip ir daugelis šios svetainės skaitytojų, dažniausiai žaidžiate „Warcry“ ar „Age of Sigmar“, turint apskaičiuoti tiek kovotojų, tiek jų ginklų taškų išlaidas gali būti daug sunkiau įvertinti savo gaujos jėgą, palyginti su priešininko gaujos stiprybė.

Puikus dalykas, susijęs su tokia pažangiąja sistema, palyginti su iš anksto sukurtomis „Warcry“ kovotojų kortomis, yra tai, kad jūs tikrai galite padaryti sau būdingą gaują ir žaidimo būdus, kuriuos norite pasirinkti. Net jei tai nėra pats konkurencingiausias variantas, jei norite, galite aprūpinti visus rankenėlėmis ir klubais arba padaryti personažą, valdantį dvigubus pistoletus, kuriems turite specialų užnugarį.

Šioje sistemoje yra tiek daug istorijų pasakojimo galimybių net ir hobio lygiu: pažodžiui sukursite modelį su ginklais ir įrankiais, kuriuos įdėjote į jo kovotojo kortelę, o tai reiškia, kad galite naudoti įvairius antgalius ir rinkinius. statyk tik tą kovotoją, kurį įsivaizduoji, turėtų būti tavo gaujos dalis.

Kovotojų statistika

Kiekvienas kovotojas turi daugybę statistinių duomenų, kurie nustato jo veikimą žaidime. Jis turi statistiką „Perkelti“ ir „Žaizdos“, kaip ir daugumoje kitų „Games Workshop“ žaidimų, taip pat balistikos įgūdžius ir ginklų įgūdžius, pavyzdžiui, prie kurių yra įpratę „Warhammer 40 000“ žaidėjai.

Tiesą sakant, didžioji kovotojo statistika atpažįstama „Warhammer 40,000“ žaidėjams, tačiau „Necromunda“ taip pat naudoja „Cool“, „Willpower“ ir „Intelligence“ statistiką, kuri padeda žaidimui daug detaliau imituoti stresą, baimę, protinį tvirtumą ir įgūdžius nei didesniuose stalo žaidimuose. .

Lyderiai ir čempionai paprastai turi geresnę statistiką nei gangsteriai ar džuvai. Tai yra gaujos perspektyvos, kurias galite išsinuomoti už daug mažesnius kreditus nei kiti naikintuvų tipai, tačiau kovotojų tipai taip pat skiriasi savo galimybėmis naudotis skirtingais ginklais ir galimybėmis naudotis įgūdžiais. Tai, kokie kovotojų tipai ir įgūdžiai yra prieinami, skiriasi nuo gaujos, todėl ateityje tai aptarsime specialiuose gaujos straipsniuose.

Įgūdžiai

„Necromunda“ yra 8 įgūdžių rinkiniai (taip pat vienas unikalus įgūdžių rinkinys kiekvienai gaujai, turinčiai savo knygą), o bet kuris kovotojo tipas, kuris žaidimo pradžioje gauna nemokamų įgūdžių, turi specialių įgūdžių rinkinių, iš kurių gali pasirinkti.

Įgūdžių rinkiniai padeda pasirinkti įgūdžius, tinkančius jūsų kovotojų žaidimo stiliui: judrumo įgūdžiai, tokie kaip „Catfall“, padeda jums laisviau judėti mūšio lauke, šaudymo įgūdžiai pagerina jūsų sugebėjimus kovoje su įvairiomis kovomis, vadovavimo įgūdžiai leidžia tobulinti netoliese esančius draugiškus kovotojus ir pan .

Jie yra įdomus bet kurios gaujos specializacijos sluoksnis, ir jie dažnai suteikia gana didelių premijų jūsų kovotojui, pavyzdžiui, papildomus atakos veiksmus, būdus, kaip išvengti žalos, arba visiškai naujus veiksmus jų aktyvavimui.

Ginklai

Nekromundos ginklai yra beveik nedideli personažai, kalbant apie jų taisykles ir statistiką: jie turi diapazoną ir tikslumą (abu suskirstyti į trumpą ir ilgą vertę), stiprumą, šarvų auskarų vėrimą, žalą ir amuniciją.

Artimos kovos ginkluose, žinoma, trūksta dalies šios statistikos, tačiau visi ginklai taip pat turi bruožų, kurie yra taisyklės, nustatančios, kaip jie veikia kovoje, pavyzdžiui, „Rapid Fire“, „Knockback“, „Backstab“ ir pan. Tai reiškia, kad ginklus renkatės ne tik dėl jų žalos vertės, bet ir dėl būdų, kuriais jie gali suteikti jums taktinių pranašumų įvairiose situacijose.

Tarp ginklų, įgūdžių, statistikos ir kovotojų tipų jūsų gauja gali atrodyti labiau panaši į nuotykių vakarėlį iš vaidmenų žaidimo, o ne į kareivių būrį iš stalo žaidimo. Kai kuriems žaidėjams tai bus per daug sudėtinga, tačiau jei jums patinka stalo žaidimų pasakojimo aspektai, keli šiuo metu prieinami žaidimai suteikia jums tiek galimybių, kiek „Necromunda“.

Psykeriai

Kai kurios gaujos net į savo gretas įleidžia psykerius – stebuklingus „Warhammer 40 000“ visatos mutantus, o tai atveria dar vieną „wyrd“ jėgų panaudojimo, dvikovos su kitais psykeriais ir pan. Sistemų rinkinį. Tai išsamiai aprašyta „ Necromunda“ tvarkaraštyje .

Kiti jūsų gaujos papildymai

Tarsi nepakaktų įvairių jūsų sukurtų kovotojų, „Necromunda“ taip pat siūlo galimybę išleisti įvairius specialius jūsų gaujos personažus.

„Hive Scum“ yra pigūs naikintuvai, kuriais galite užpildyti savo sąrašą. Galite juos aprūpinti paprastais ginklais, jų statistika nėra puiki ir jie neįgyja patirties, kaip ir visa jūsų gauja: vienu metu samdote juos tik mūšiui.

Bounty Hunters taip pat samdomi mūšiui vienu metu, tačiau jie yra daug brangesni ir unikalūs, jų gretose yra mutantų, psykerių, ginklų specialistų ir netgi pritūpimų – futuristinės abhumaniškos rūšys, kurios atrodo kaip fantazijos nykštukai.

„Hangers-On“ yra kovotojai, suteikiantys jūsų gaujoms premijas, naudingas ne kovoje kampanijoje, pavyzdžiui, geresnius išteklius, gydymą ir pranašumus mūšio metu.

Žiaurūs yra siaubingi kovotojai, tokie kaip robotas „Ambot“ ar „Escher Khimerix“, kurie jūsų gaujai suteikia tiek charakterio, tiek kovos galios. Kiekviena namo gauja turi tik jiems būdingą brutą.

Egzotiniai žvėrys

Egzotiniai žvėrys yra augintiniai ir mažesni padarai, kiborgai ir robotai, kuriuos galite pridėti ir prie savo gaujos. Juos gali įsigyti tik lyderiai ir čempionai kaip savotišką ginklą, tačiau jie turi savo kovotojų korteles. Jie užpildo naminių gyvūnėlių vaidmenį jūsų geriausiems kovotojams, parodydami jūsų turtus ir patirtį.

Verta paminėti, kad taisyklių kūrėjų „Necromunda“ vaizduotė gerokai viršija įmonės galimybes gaminti miniatiūras, ir nors daugybė skirtingų jūsų gaujos papildymų, aprašytų šiame skyriuje, turi miniatiūrų, kurias dažnai gamina GW seserinė įmonė „Forge World“, daugelis kitų turi taisykles, bet dar neturi modelių. Drąsiai naudokite bet kokį turimą modelį, kuris tiktų samdinio ar padaro, kurį norite išleisti savo gaujoje, nušvietimui.

Tai labai skiriasi nuo labiau paplitusių „GW“ žaidimų, kur jie eina link taisyklių turėti daiktus tik tuo atveju, jei iš tikrųjų turi miniatiūrą, galinčią ją atstovauti ir įrangą taisyklėse. Kai kuriems tai bus keista ir šiek tiek baisu. Kitiems tai bus viena didžiausių žaidimo stipriųjų pusių!

Taktikos kortelės

Be kovotojų ir jų kovotojų kortelių, bet kurio „Necromunda“ žaidimo arsenale taip pat yra gaujos taktika, kurią galite naudoti iš sąrašo savo gaujos specialiajame taisyklių knygelėje (jei toks yra) arba nusipirkti kaip „Tactics Cards“, kad galėtumėte lengviau sekti. iš jų žaidime. Tai yra specialūs jūsų gaujai pritaikyti gebėjimai, kurie gali padėti įgyti pranašumų įvairiose situacijose.

Pavyzdžiui, „Goliath“ gauja turi taktiką, pavadintą „ Išlaisvink baimę“ , kuri priverčia visus priešus, esančius šalia tavo kovotojo, atlikti „Cool“ patikrą (žr. Toliau pateiktą taisyklių skyrių). Jei nepavyksta, jie tampa sugedę, o tai reiškia, kad jie turi bėgti iš jūsų kovotojų, kol turės laiko nusiraminti.

Kiekviename žaidime jūs turite pasirinkti konkretų gaujos taktikos skaičių, kurį galite atsinešti, taigi jie tampa tam tikru mini denio kūrimo žaidimu didesniame „Necromunda“ žaidime.

Apibendrinant gaujos kūrimą yra tiek daug aspektų, kad iš pradžių tai gali atrodyti neįveikiama užduotis. Vis dėlto verta: jei skirsite laiko suprasti skirtingas sistemas, galite atsidurti gaujoje, kurioje gausu charakterio ir įdomių taktinių galimybių.

Žaisti būdai

Pirmiausia yra du „Necromunda“ žaidimo būdai: pavieniai žaidimai, vadinami „Skirmish Games“, ir daugybė žaidimų iš eilės, kai rezultatas turi įtakos jūsų gaujos, vadinamos „Kampanijomis“, sudėčiai.

„Skirmish Games“

Susidūrimo žaidime jūs paprasčiausiai sukuriate grupę už iš anksto nustatytas kreditų išlaidas, pridedate jiems papildomų įgūdžių, kad imituotumėte žaidimą, vykstantį kovotojams turint tam tikros patirties, ir tada pasirenkate bet kokį scenarijų, kad nustatytumėte pergalės sąlygas žaidimas. Šis žaidimo tipas puikiai tinka tiesiog mėgautis taktiniu „Necromunda“ žaidimu, taip pat turnyrams, tačiau didžioji žaidimo žavesio slypi jūsų kovotojų pokyčiuose ir progresuose kampanijos metu, taigi ne tai, kas pirmiausia buvo sukurta žaidime dėl.

„Skirmish“ žaidimų vykdymo ir pritaikymo taisykles galite rasti „ Necromunda Rulebook“ .

Kampanijos žaidimai

Kampanija yra žaidimų serija, kurioje kiekvienas žaidėjas užaugina savo gaują varžydamasis su kitais žaidėjais, griebdamas teritoriją, pirkdamas naujus kovotojus, surasdamas įdomų grobį ir bandydamas tapti žaidžiamos istorijos nugalėtoju.

Dažniausias kampanijos tipas yra „Dominion Campaign“, kurioje žaidėjai kovoja dėl iš anksto nustatyto teritorijų skaičiaus. Kiekviena teritorija suteikia gaujai premiją, o kai jūs laimi žaidimus, jūsų gauja išauga turtu ir reputacija, o tai lemia, kokį naują ginklą ir kovotojus ji gali įsigyti.

Be to, gaujos gali sugauti kitų gaujų kovotojus, bandyti išlaisvinti belaisvius, pirkti naują įrangą prekybos punkte ir užpulti tvirtoves.

Kampanijai vadovauja arbitras, kuris viską seka ir užtikrina, kad visi būtų įdomios istorijos dalis.

Yra ir kitų kampanijų tipų, pavyzdžiui, „ Įstatymo ir neteisingo elgesio“ kampanija iš Teismo knygos , kur įstatymus gerbiančios gaujos kovoja su neteisėtomis gaujomis. Šis kampanijos tipas gali būti derinamas su „Dominion“ kampanija, dėl kurios viskas yra gana sudėtinga, taip pat pridedama daugybė kitų būdų, kaip patobulinti ir pritaikyti savo grupę, nei tuo atveju, jei žaidėte tik vieną kampanijos tipą.

Kampanijos žaidimuose „metagame“ poveikis už mūšio ribų yra padalintas į prieš mūšį ir po jo vykstančią seką, kai prieš žaidimą jūs pritaikote išteklius savo gaujai arba gydote traumas ir renkate atlygį po žaidimo.

„Necromunda“ kampanijos turėtų vykti kelias savaites ar net mėnesius, todėl jos labiausiai tinka žaidėjams, gyvenantiems netoli žaidimų parduotuvės ar klubo arba turintiems netoliese gyvenančius draugus. Sistema nėra tokia lanksti, kaip, pavyzdžiui, „Warcry“ kampanijos sistema, kur jūsų žaidimas neturi reikšmės jūsų karo eigai, tačiau ji taip pat yra kur kas sudėtingesnė ir panašesnė į vaidmenis.

Bet jei jūs ieškote susikaupimo žaidimo su kampanijos sistema, kuri turi šiek tiek daugiau „krizės“ ir gylio, neatrodykite niekuo labiau nei „Nekromunda“. Tai nuostabu!

Vaidina „Necromunda“

Reikia daug dekoracijų!

„Necromunda“ žaidimą galima žaisti ant bet kurio žaidimų stalo, tačiau žaidime yra tokios išsamios dekoracijų taisyklės ir keletas nuostabių modulinių reljefo rinkinių, kuriuos turėtumėte pabandyti pastatyti kuo įdomesnį mūšio lauką. Žaidimą galima žaisti gana horizontaliai, kai jūs, kovotojai, bėgate siaurais koridoriais ir blaškotės už dėžių bei statinių, arba galite eiti priešinga kryptimi ir užburti gyvenamuosius rajonus ar gamyklas, pilnas bokštų, takų, kopėčių ir sienų. Žaidime yra taisyklės, susijusios su kritimo žala, dangčiu, matymo linija, užrakintomis durimis ir pan., Todėl jūs galite sudaryti beveik bet kokį mūšio lauką, kurį tik galite įsivaizduoti.

Kai kuriuose scenarijuose yra specialios taisyklės, kaip nustatyti reljefą, ir kitaip žaidime naudojami du dekoracijų taisyklių rinkiniai – „Zone Mortalis“ ir „Sector Mechanicus“, kurie išsamiai aprašyti „ Necromunda“ tvarkaraštyje ( rimtai, ta knyga nuostabi )

Posūkiai ir aktyvacijos

Kiekvieną žaidimą sudaro turai, kuriuos sudaro trys etapai:

  • Prioritetinis etapas, kai žaidėjai nurieda, norėdami pamatyti, kas eina pirmas
  • Veiksmo fazė, kai žaidėjai pakaitomis suaktyvina vieną savo kovotoją (dar vadinamą „Aš einu, tu eini“ sistema), kol visi kovotojai bus suaktyvinti. Prieš pradedant aktyvavimą, žaidėjai rieda, norėdami pamatyti, ar kas nors iš jų kovotojų nebėga.
  • Pabaigos etapas, kuriame žaidėjai rieda norėdami sužinoti, ar jų kovotojai atsigauna po žaizdų, atgauna moralę ar arčiau bėgimo iš mūšio lauko.

Veiksmai

Kiekvienas aktyvatorius, kovotojas, kurio netrikdo statuso efektai, gali atlikti du veiksmus. Pagrindinius veiksmus, pvz., Šaudymą ar kovą, galima atlikti tik vieną kartą įjungiant, o paprastus veiksmus, tokius kaip judėjimas ar perkrovimas, galima atlikti du kartus. Dvigubi veiksmai yra veiksmai, kurie visiškai suaktyvinami. Yra daugybė veiksmų tipų, priklausančių nuo jūsų kovotojo statuso ir padėties, ir čia iš tikrųjų prasideda „Necromunda“ taisyklių sudėtingumas: Savo ruožtu galite padaryti tiek daug. Taip pat galite atidaryti duris, nešti grobio dėžes, lipti, ropoti ir pan. Negalime čia visko aprėpti, bet pažiūrėkime, kaip veikia šaudymo ir kovos veiksmai.

Kovos sprendimas

Vienas dalykas, kuris tikrai rodo “tai beveik vaidmenų žaidimas” pobūdis Necromunda taisyklių rinkinį, kad jūsų yra ne leidžiama matuoti atstumus tarp modelių, kai jūs manote, kaip ji. Tai reiškia, kad kai norite naudoti šaudymo veiksmą, turite būti tikri, kad esate taikinio diapazone, nes atstumą galite išmatuoti tik paskelbę, į ką šaudote. Tai suteikia puikų senosios mokyklos jausmą ir buvo „Warhammer“ žaidimų būdas, kai žaidė „dienomis atgal“.

Tokiu būdu galite net švaistyti šaudmenis, nes turite atlikti šūvį, nesvarbu, ar esate diapazone, ar ne – žaidimui rūpi tik tai, kad nusprendėte atlikti smūgį, o ne jei turite galimybę jį pataikyti.

Šaudoma metant kauliuką ir bandant mesti lygų ar didesnį nei jūsų balistikos įgūdis. Jūs turite šaudyti arčiausiai matomo taikinio, o galioja visokios dangos ir regėjimo taisyklės.

Jei pelnysite smūgį, palyginsite savo jėgą (kovotojo ar iššauto ginklo) su taikinio tvirtumu, kad pamatytumėte, kaip sunku bus sužeisti taikinį, tada sukite dar vieną kauliuką, kad patikrintumėte, ar jums pavyks. „Warhammer 40,000“ ar „Warcry“ žaidėjai bus susipažinę su šia sistema.

Galiausiai taikinys gali mesti kauliukus, norėdamas įsitikinti, ar jų šarvai išgelbsti juos nuo žaizdos.

Artimos kovos yra panašios, tačiau jei koks nors taikinys išgyvena jūsų artimųjų ataką, jie gauna nemokamą reakciją, kad galėtų atsistatyti.

Kaip ir visose „Necromunda“ vietose, kova ir šaudymas yra daug sudėtingesnis, nei aprašome čia: šaudydami galite nusitaikyti į toli esančius priešus, atlikti perversmo išpuolius prieš linkusius taikinius, o jei užmesite granatą, galite netgi prieš detonuodami naudokite specialius sklaidos kauliukus, kad pamatytumėte, ar jis rieda ne ta linkme. Taisyklių knygelė gerai ir labai nuodugniai paaiškina šias taisykles, be to, jas taip pat pakoregavo DUK dokumentas po išleidimo, kurį galite atsisiųsti čia .

Žaizdos, traumos ir mirtis

Kai kuris nors iš jūsų kovotojų praranda visas žaizdas (pavyzdžiui, jei kovotojas su 2 žaizdomis patiria 2 žalos), turite mesti sužalojimo kauliukus, kad pamatytumėte, kas jiems nutiks. Jie gali būti nedelsiant pašalinti iš žaidimo, rizikuojant iš tikrųjų mirti pasibaigus žaidimui, patirti rimtą traumą arba kovoti su kūno žaizda, kuri sumažina jų tvirtumą. Jei vengsite sukti simbolį, kuris pašalina jūsų kovotoją iš žaidimo, jie turi galimybę atsigauti paskutiniame etape.

Nervų tyrimai ir bėgimas

Jei vienas iš jūsų kovotojų nuimamas šalia bet kurio kito jūsų kovotojo, jie turi mesti kauliuką, norėdami pamatyti, ar jie tampa sulaužyti, demoralizuoti matydami, kaip nukrenta bendražygis. Jei taip, jie turi bėgti dėl dangos ir negali būti aktyvuojami tame etape. Pabaigos fazėje taip pat turite riedėti, kad pamatytumėte, ar nėra kovotojų.

Ši sistema naudojama keliems tikslams: Pirma, ji prideda strategijos sluoksnį, kaip išdėstote savo kovotojus ir į kuriuos priešus taikote. Nuostabu matyti priešo ryžtą, nes jūs nuėmėte vieną kovotoją viduryje jų gretų, o visi kiti pradėjo bėgti dėl dangos. Antra, galimybė, kad žaidimas baigsis tuo, kad viena pusė pabėga iš aikštės, taip pat gali reikšti, kad daugiau jūsų kovotojų išgyvena kovodami kitame jūsų kampanijos žaidime, užuot pašalinę iš savęs ar sužeisti.

Laimėti žaidimą

Kiekvienas scenarijus turi savo pergalės sąlygas, tačiau daugelis jų baigia žaidimą, kai vienas žaidėjas nebeturi kovotojų, kurie galėtų aktyvuotis mūšio lauke. Vėliau surenkami pergalės taškai ir paskelbiamas nugalėtojas.

Tobulinti savo gaują

Žaisdami kampaniją jūsų kovotojai po žaidimo įgyja ne tik turtus ir teritoriją, bet ir patirtį, kurią galima panaudoti toliau tobulinant juos kaip veikėjus ir kaip kovotojus.

Kovotojai įgyja patirties taškų, kai pašalina priešo kovotojus iš veiksmų arba įgyvendina scenarijaus tikslus, ir juos galima panaudoti perkant pažangą, pavyzdžiui, kovotojo specialisto vaidmenį, patobulintą statistiką ar naujus įgūdžius. Šią į žaidimą panašią progresavimo sistemą dar labiau įdomina tai, kad niekada nežinai, ar ką tik tavo paaukštintas kovotojas gauna klaidžiojančios granatos smūgius ir miršta kitame žaidime. Turite būti atsargūs, ką siunčiate į misiją, ir tai jus dar labiau investuoja į savo kovotojų likimus.

Ko reikia norint pradėti nuo „Necromunda“?

Necromunda žaidimo laukas

ra daugybė būdų, kaip gauti tai, ko reikia norint pradėti naudotis „Necromunda“, tačiau jei norite išsamaus paketo ir mėgstate jame esančias gaujas, „ Necromunda: Dark Uprising“ starterių rinkinys yra kelias. Jame yra „Corpse Grinder Cult“ gauja, „Palanite Enforcer“ gauja, keletas nuostabių dekoracijų, mūšio žemėlapis, taisyklių sąsiuvinis ir visos kortelės, kauliukai, žetonai ir valdovai, reikalingi žaidimui.

Jei nesidomite nė viena iš tų gaujų, kitas paprastas būdas pradėti yra nusipirkti dėžę modelių, skirtų jums patinkančiai gaujai (žr. Skyrių apie tai, kokias miniatiūras pirkti žemiau), taip pat „ Necromunda Rulebook“ ir „ Gangs“. knygos „Underhive“ .

Necromunda taisyklių knyga

Necromunda“ taisyklėse yra visos žaidimo taisyklės „Skirmish“ ir „Campaign“ formatu, taip pat išsamus skyrius apie „Necromunda“ planetą, jos istoriją, politiką ir gaujų kultūras.

Necromunda Gangs of the Underhive (žaidimo papildoma knyga)

Pogrindžio gaujose yra taisyklės, taikomos kiekvienam iš šešių didžiųjų namų, taip pat įvairių pakabinamų, samdomų ginklų ir pan. Taisyklės jūsų gaujoms. Jame taip pat yra prekybos pašto taisyklės, kuriose jūsų gauja gali nusipirkti naują įrangą tarp misijų.

Jei norite visapusiškos „Necromunda“ patirties, jums reikia abiejų šių knygų, ir kartais gali būti sunku išsiaiškinti, kodėl šios dvi nėra tik viena didelė knyga.

ei jūsų gauja buvo atnaujinta 2020–2021 m., Ji taip pat turės specialią gaujos knygą, tokią kaip:

  • Grandinių namai namui Goliath
  • Ašmenų namas „Escher“ namui
  • Geležies namas „Orlock“ namui
  • arba „ Van Araro “ namų dirbinių namai
Necromunda House of Chains

Jūs taip pat norėsite nusipirkti tą gaujos knygą, nes ji suteikia jums daug daugiau galimybių kurti ir žaisti savo gaują.

Kitų gaujų taisyklės pateikiamos įvairiose knygose, o po šia skiltimi parodoma, kur jas rasti.

Jums taip pat reikės rinkinio „ Necromunda“ kauliukų . Žaidime naudojami 6 pusių kauliukai, tačiau ant jų yra pora specialių simbolių, kurie turi žaidimo efektų, todėl patogumui yra malonu turėti „Necromunda“ gaminamus kauliukus.

Žaidimo kauliukai

Kitas dalykas, ko jums reikės, yra kovotojų kortelės, kurias iš tikrųjų gali būti sunku rasti. „Games Workshop“ internetinis parduotuvė jų neparduoda visose teritorijose, tačiau dažnai jų galite rasti vietinėse žaidimų parduotuvėse ar kitur internete. Jei negalite, taisyklių knygoje yra jų vaizdai, kuriuos galite naudoti norėdami perrašyti savo.

Taktikos kortelės taip pat yra puikios, tačiau daugelis jų yra išparduotos, todėl taip pat galite pasikliauti taktika, kuri yra jūsų gaujos knygoje. „Games Workshop“ sukūrė universalią „Tactics“ kortelę, kurią galite nemokamai atsisiųsti čia .

Žaidime taip pat naudojami plastikiniai sprogimo žymekliai ir šablonai ginklams, pavyzdžiui, granatoms ir liepsnosvaidžiams. Jos yra įtrauktos į starterių rinkinį, tačiau jų galima nusipirkti ir internete, nors „Games Workshop“ jų neparduoda atskirai.

Galiausiai jums reikia kelių žetonų, kad galėtumėte stebėti skirtingus žaidimo aspektus. Laimei, „Games Workshop“ sukūrė nemokamą PDF failą, kurį galite atsisiųsti čia

Kokios gaujos yra „Necromunda“ ir kur galite sužinoti jų taisykles?


Tai yra kiekvienos „Necromunda“ gaujos aprašymas ir čia rasite jų taisykles. Skyriuje po to mes apžvelgsime, kokios gaujos turi dėžę su miniatiūromis, kurias galite nusipirkti.

Namai Goliath

„House Goliath“ banderiai yra lengvai atpažįstami mūšio lauke dėl didžiulio dydžio ir panašaus į įsiūtį. „House Goliath“ valdo „Necromunda“ liejyklas, o jų darbuotojai yra genetiškai ir farmaciškai patobulinti, kad būtų kuo stipresni. Jie yra jėgas garbinanti gauja, orientuota į kovą su melee ir sunkiaisiais ginklais. Jų taisykles galite rasti Pogrindžio gaujose ir Grandinių namuose .

Namas „Escher“

Visiškai iš moterų karių susidariusios Escher namo gaujos yra žinomos dėl savo nuodų ašmenimis ir plataus asortimento cheminio ginklo. Namas „Escher“ „Necromunda“ gamina narkotikus ir eliksyrus, o jų banderiai yra greiti, vikrūs ir aprūpinti mirtinais bei elegantiškais ginklais. Jų taisykles galite rasti Pogrindžio gaujose ir Ašmenų namuose .

House of Blades

Orloko namas

Namas „Orlock“ kontroliuoja „Necromunda“ kasybos operacijas, taip pat namelių, vežančių žaliavas į avilius, apsaugą. „Orlock“ banderiai gali naudotis didžiuliu pigių, patikimų šautuvų, šautuvų ir pistoletų asortimentu, todėl jie gali užgožti priešą plika, neįmantria ugnies jėga. Jų taisykles galite rasti Pogrindžio gaujose ir Geležies namuose .

House of Iron

Namas „Cawdor“

Fanatiškai religingas ir turintis daugiau gyventojų nei bet kuris kitas Namas, „Cawdor“ atsiduoda viso avilio perdirbimo pramonei. Jie save laiko tikrais žmonijos imperatoriaus Necromunda atstovais ir eina į mūšį kaip fanatikų minia su žaliais rankiniais ginklais ir modifikuotais poliariniais ginklais, prie kurių pritvirtinti ginklai. Jų taisykles galite rasti Pogrindžio gaujose

Namas Van Saar

Namas „Van Saar“ pasižymi unikalia prieiga prie senovinių technologijų, leidžiančių gaminti ginklus, sudėtingesnius nei bet kuris kitas Necromundos namas. Tačiau ši technologija juos pamažu žudo, todėl jūs visada galite juos atpažinti pagal blyškią odą ir apsauginius diržus, kurie juos palaiko. Mūšyje Van Saar naudoja radiacinius ir energetinius ginklus, taip pat apsauginius skydus, ir atrodo, kad jie priklauso labiau pažengusiai ateičiai, o ne nešvariems avilių koridoriams. Jų taisykles galite rasti Pogrindžio gaujose ir Dirbinių namuose .

House of Artifige

Namas Delaque

Šis paslaptingasis namas klesti dėl šnipinėjimo ir paslapčių, o pagrindinis jų pajamų šaltinis yra informacijos pardavimas kitiems namams. Jie vos atrodo žmogiški, aukšti ir liekni keistais apsiaustais plikomis galvomis ir keistais apsauginiais akiniais. Jų taisykles galite rasti Pogrupio gaujose , o vėliau, 2021 m., Jie gaus specialią knygą.

Chaosas „Helot“ gauja

Chaoso helotonų gauja garbina chaoso galias ir siekia platinti jų įtaką nekromundai. Jie gali atlikti ritualus, lauko psichines kulto raganas ir pasižadėti ištikimybę vienam iš keturių chaoso dievų, kad gautų konkrečių premijų. Galite pradėti žaidimą kaip chaoso gauja arba įprasta gauja kampanijos metu paversti chaoso garbinimu! Jų taisykles galite rasti Griuvėsių knygoje .

Vergas Ogryno gauja

Ši gauja susideda iš nežmoniško Ogryno, stambių žiaurių žmonių, kurie tarnauja vergais pramoninėse Nekromundos teritorijose, tačiau dabar kyla į kovą su savo šeimininkais. Jie nėra labai protingi, tačiau yra stiprūs artimoje kovoje ir gali būti papildyti protezavimo ginklais. Jų taisykles galite rasti „ Grandinių namų“ knygoje.

Genestealerio kultų gauja

Žmonių-ateivių hibridai, ruošiantys „Necromunda“ invazijai, „Genestealer Cults“ gali atrodyti kaip žmonės, turintys kasybos įrangą, tačiau kai kurie iš jų turi psichinių galių, kiti turi daugiau nei dvi rankas, o jų pažįstami šliaužia ant sienų per ventiliacijos šachtas. Jie disponuoja įvairiais naikintuvų tipais ir yra gana universalūs. Galite įkurti savo gaują kaip „Genestealer Cults“ gauja arba leisti, kad kampanijos metu į jūsų „House“ gaują įsiskverbtų kultai. Jų taisykles galite rasti Griuvėsių knygoje .

Palanito vykdytojų gauja

„Palanite“ vykdytojai yra Nekromundos karo policija, bandanti laikytis įstatymų ir tvarkos lordo Helmawro vardu. Jie turi prieigą prie sunkiųjų ginklų, tokių kaip šautuvai ir avinai, taip pat riaušių reikmenų, tokių kaip apsvaiginimo lazdos ir skydai. Jie tikrai nėra geri vaikinai, nes jų policijos metodai yra labai žiaurūs, tačiau jie siūlo kitokią „Necromunda“ istorijos ir politikos perspektyvą. Jų taisykles galite rasti Teismo knygoje .

The Book of Judgement

Korpusegrinderio kultų gauja

Ši siaubinga chaosą garbinančių kanibalų gauja yra ginkluota beveik išimtinai artimos kovos ginklais ir kovoja lėkštiniais šarvais. Jie yra buvę Nekromundos lavonų perdirbimo gamyklų mėsininkai, kurie dabar prarado sveiką protą, siautėjo gatvėmis, garbindami Chaoso Pykčio Dievą. Jų taisykles galite rasti Griuvėsių knygoje .

The Book of Ruin

Venatorių gauja

„Venator“ gauja – tai „Bounty Hunters“ asociacija, dirbanti kartu vykdydama sutartis aviliuose. Kur kas įvairesnės nei bet kuri Namo gauja, šias gaujas gali sudaryti buvę banderiai, kariniai dezertyrai, abhumanai, svetimšaliai ir samdiniai, o tai reiškia, kad jūs galite sukurti daugiau ar mažiau gaują, kurią jaučiatės „Venator“ rėmuose . Jie gali būti priversti atlikti beveik bet kokį vaidmenį kovoje, tačiau jiems trūksta rūmų, kurie pasižymi viena strategija, specializacijos ir dėmesio. Jų taisykles galite rasti knygoje „Pavojaus knyga“ .

The Book of Peril

Kurti, pirkti ir tapyti „Necromunda“ gaujas


„Necromunda“ „tai, ką matote, yra tai, ką jūs gaunate“ prigimtis, kai kuriant grupę turimi pasirinkimai turėtų būti matomi žaidime naudojamuose modeliuose, gali atrodyti, kad žaidimas yra hobis šiek tiek pribloškiantis (arba labai įdomus, jei tai jūsų uogienė). Turite rasti savo modeliams tinkamus ginklo antgalius ir antgalius, o pasirinkę naikintuvo krovinį ir suklijavę jo modelį, sunku įmagnetinti modelių rankas. Taigi magnetizuojantys ginklai gali būti puikus „Necromunda“ pasirinkimas.

Daugeliui žaidimo žaidėjų šis sudėtingumas ir įvairus ginklų asortimentas taip pat daro jį taip smagu: jūs atsiduriate gaujoje, kurioje pilna charakterio, ir jūs netgi galite piešti ar modeliuoti mūšio žalą ant modelių, kai progresuojate kampanijoje. . Kai kampanija bus baigta, gaują galėsite pastatyti vitrinoje kaip puikios kampanijos paminklą.

Laime tiems, kurie dar tik pradeda, daugybę „Necromunda“ gaujų galima sukurti tik iš vienos miniatiūrų dėžės.

Šios gaujos turi specialų gaujos rinkinį, kuriame yra pakankamai modelių ir įvairių ginklų variantų, kad sukurtumėte gerą starterio gaują:

Goliato gaujos dėžutė

Galiot Gang Box

„Escher Gang Box“

Escher Gang Box

„Orlock Gang Box“

„Orlock Gang Box“

Van Saaro gaujos dėžutė

Van Saaro gaujos dėžutė

„Cawdor Gang Box“

„Cawdor Gang Box“

„Delaque Gang Box“

„Delaque Gang Box“

„Corpse Grinder Cults“ gaujos dėžutė

„Corpse Grinder Cults“ gaujos dėžutė

Palanito vykdytojų gaujos dėžutė

Palanito vykdytojų gaujos dėžutė

Vergų Ogryno gaujos gaujos dėžutė

Vergų Ogryno gaujos gaujos dėžutė

Visi šie rinkiniai yra puikūs, su pasirinkimais lyderiams, čempionams, gangsteriams ir įvairiems specialiems ginklams. Jie visi yra išlieti iš aukštos kokybės GW plastiko ir yra gana lengvai surenkami.

Šios gaujos taip pat turi papildomą dėžę kovotojų:

Palanito vykdytojai

„Palanite Subjugator Patrol“ (tai ir „Enforcer“ patruliai yra abu pagrindiniai standartinės gaujos kūrimo rinkiniai, tačiau kiekvienoje dėžutėje jie turi skirtingas galimybes)

Palanito vykdytojai

Galijotas (Goliatas „Smithers“ ir gimęs kalvėje)

Galijotas (Goliatas „Smithers“ ir gimęs kalvėje)

Escheris

„Escher“ mirties mergelės ir „Wyld Runners“

Orlokas

„Orlock“ ginklų meistrai ir griovėjai

Van Saar:

Van Saar Archeoteks ir Grav-Cutters

Šie rinkiniai papildo gaują naujais ginklais ar naikintuvų tipais, ir, išskyrus „Palanite Enforcers“, jie visi yra prijungti prie kiekvienai didesnei gaujai skirtų knygų, kurios šiuo metu yra išleidžiamos. Tikimasi, kad 2021 m. „House Cawdor“ ir „House Delaque“ taip pat gaus knygą ir išplėtimo dėžutę.

Tačiau, jei nebijote dirbti su dervos miniatiūromis, šios dėžutės yra tik pradžia. „Forge World“ išleido paketą su pakaitinėmis galvomis ir ginklais visoms šešioms pagrindinėms Rūmų gaujoms, taip pat čempionų miniatiūrų ir net žiurkių su bombomis, pritvirtintomis ant nugaros, asortimentą, kurį gali pasiimti „House Cawdor“ gauja .

Kitoms gaujoms teks ieškoti modelių, išleistų žaidimui „Warhammer 40,000“:

  • Genestealer kultai turi nemažai rinkiniai prieinama Warhammer 40,000, kurie yra tinkami naudoti Necromunda: The naujokas Hibridai rinkinys jis yra grindžiamas dauguma ką jums reikės už standartinį 1000 kreditų gauja, o Aberrants ir patarnautojas Hibridai rinkiniai statyti kai gauja specialiųjų naikintuvų tipai . „ Broodcoven “ puikiai tinka statyti lyderius, be to, jame yra du pažįstami, kurie taip pat gali būti naudojami „Genestealer Cults“ gaujoje. „ Acolyte Iconward“ yra šaunus dalykas, jei norite iškelti kulto piktogramą vienam iš savo kovotojų. Kadangi „Genestealer Cult“ dažnai slepiasi, taip pat galite naudoti bet kokį kitą „Necromunda“ grupių rinkinį ir tiesiog pridėti bitų iš „ Genestealer Cults“ atnaujinimo rėmelio

    kad modeliai iš tų rinkinių būtų panašesni į „Neophyte Hybrid“.
  • „Chaos Helot Cults“ gali būti šiek tiek sunkiau sukurti. „Games Workshop“ gamino gana nuostabų „Chaos Cultists“ padalinį kaip „ Dark Vengeance“ dėžutės komplektą , taigi, jei galite sužinoti, kad „Ebay“ ar naudotų prekių parduotuvėje galite iš jo sukurti visą gaują. Taip pat galite naudoti pigų 5 modelių „Chaos Cultists“ langelį, tačiau jie yra tinkami ir sunkiai pritaikomi.

    Warhammer Quest žaidimas “Blackstone tvirtovė sudėtyje yra išdavikas Guardsmen įrenginį, kuris leistų awesome Chaos kultą išpažįstančiųjų ir iš bedugnės kultą išpažįstančiųjų rinkinys Blackstone tvirtovė (kuri taip pat galima rasti žaidimo išplėtimo ” Blackstone tvirtovės eskalavimas ), taip pat neseniai sculpts, kad tiktų tiesiai jūsų chaoso gaujoje.

    Kaip ir „Genestealer Cults“, beveik bet kurią miniatiūrą galite pritaikyti „Chaos Helot Cult“, pridėdami keletą bitų: Kai kurie chaoso dievų ženklai, kai kurios kaukolės ar ritualiniai kaulai padarys viską panašu į tai, kad tai chaoso garbintojas.
  • „Venator“ gaujos gali būti pastatytos iš bet ko. Galite pasirinkti, kokius kovotojus norite atsinešti ir kokie modeliai jiems turėtų atstovauti. Raktas teisingai atlikti „Venator“ gaują yra įsitikinti, kad priešininkui lengva perskaityti jūsų naikintuvų apkrovas pagal jų modelių konstrukciją ir įsitikinti, kad kiekvienas kovotojas atrodo išskirtinai. Gaujos dalyviai, kurie anksčiau tarnavo viename iš šešių puikių namų, taip pat gali prisijungti prie „Venator“ gaujos, todėl galite naudoti bet kurį iš šiame skyriuje paminėtų rinkinių.

Kitas pirkinys, kuris tikrai padeda jūsų naujai įkurtai gaujai susiburti, yra tokios bazės kaip „ Zone Mortalis: Bases Set“ , kurios yra iš anksto nulipdyti plastikiniai pagrindai, atrodantys kaip plieniniai koridoriai, kuriuose jūs kovojate. Jie suteikia charakterio bet kuriam modeliui ir yra daug lengviau piešiami nei tai, ką tektų patirti, jei modelį grindytumėte nuo nulio.

Kalbant apie „Necromunda“ gaujų tapybą, jūs paprastai galite daryti viską, ko norite. Taisyklių knygelėse yra daugelio gaujų spalvų schemų pasiūlymų, tačiau planetoje, kurioje aviliuose gyvena daug milijardų, gauja neturi atrodyti kaip.

„Youtube“ Warhammer“ televizoriuje yra vaizdo pamokų, skirtų daugumai gaujų nupiešti taip, kaip jos atrodo savo dėžutėje, tačiau bet kuriame kitame žaidime taip pat galite tiesiog naudoti tai, ką žinote tapydami žmogaus modelius. Kiekvienam iš jų planuojame sukurti gaujų straipsnius apie „Miniatiūrų amžių“. Jie išsamiau aprašys patarimus, kaip dažyti paviršius ir efektus, tinkamus skirtingoms gaujoms, ginklams ir naikintuvų tipams.

Už ir prieš „Necromunda“ kaip „Skirmish“ žaidimą


+ Gilios užpakalinės istorijos
+ Aukščiausia laisvė kurti ir pritaikyti savo gaują
+ Sudėtingos, bet smagu žaisti taisykles, kurios imituoja daugybę skirtingų futuristinių gaujų kovų aspektų
+ puikios kampanijos sistemos
+ nuostabios turimos miniatiūros ir dekoracijos, bet ir laisvė naudoti viską, ko norite

– norint žaisti žaidimą, būtina nusipirkti
keletą knygų – gali būti sunku išsiaiškinti įvairių gaujų, samdinių, scenarijų, ginklų ir žaidimų sistemų taisyklių išdėstymą daugelyje turimų knygų
– kai kurias svarbias žaidimo priemones, pavyzdžiui, kovotojų korteles atrodo, kad nėra gaminama
– vienintelis „viskas įskaičiuota“ starterių komplektas yra šiek tiek brangus
– nemažai specialių kovotojų turi taisykles, tačiau nėra jokių modelių, kurie juos atstovautų.

Leave a Reply

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

wpChatIcon
    wpChatIcon