Pabaisos
1.1. Pabaisos apima simbolius, įskaitant ir įprastose vietose, kurios nėra aprašytos bendrajame vienetų sąraše. Monstrų sąrašas ir jų charakteristikos sudaromos iki žaidimo pradžios.
1.2. Monstrų priėmimas atliekamas individualiai, iki rugpjūčio 1 d. Norėdami susitarti dėl monstro, turite iš anksto susisiekti su MG („Monster Master“), būtinai informuokite regiono meistrą apie savo planus. Monstrams, dėl kurių anksčiau nebuvo susitarta su GM ir „Regional Master“, nebus leista žaisti.
1.3. Monstrų pralaimėjimo sritis daugiausia yra priekinėje pusėje, o jos dydis turėtų suteikti galimybę nugalėti uždarant galūnes. Pažeista pabaisos zona yra užregistruota jo žaidėjo pase.
1.4. Mobiliesiems varomiems monstrams taikomos mobiliųjų transporto priemonių ir mobiliųjų variklių monstrų priėmimo taisyklės ir jie prilyginami mobiliosioms transporto priemonėms.
1.5. Žaidime galima imituoti skraidančias monstras.
1.5.1. Gebėjimas skristi yra registruojamas žaidėjo pase kaip Skrydžio įgūdis.
1.5.2 Pabaisos „keliamoji galia“ yra atskirai nurodyta žaidėjo pase.
1.6. Kai kurie Monstrai yra nepagrįsti (pavyzdžiui, Trolis ar Žiurkė Ogras).
1.6.1. Kvailos pabaisos reikalauja vairuotojų. Reikalingas vairuotojų skaičius nurodomas pabaisos pase.
1.6.2. Mirus ar praradus vairuotojus, Pabaisa išsigąsta ir, nesėkmingai, užpuolusi keletą netoliese esančių (tiek savo, tiek kitų) veikėjų, pabėga iš mūšio lauko, po kurio puola visus sutiktus iki pat mirties arba iki vairuotojai jį pagauna.
1.6.3. Vairuotojai turi nuolat bendrauti su Pabaisa (laikyti už pavadžio, kišti lazda ir pan.). Monstras, nutolęs nuo vairuotojų daugiau nei tris metrus, elgiasi taip, tarsi būtų pamestas (žr. Ankstesnį punktą).
Monstrologija
Žaidime galite sutikti TIK toliau išvardytas monstras (jų NUOTRAUKAS galite pamatyti pačiuose puslapiuose):